Mies: harmittaisiko sua jos vaimosi pettäisi sua toisen naisen kanssa?
Ja antaisitko pettämisen vaimollesi anteeksi jos se suostuisi kerran kolmistaan sänkyyn, eli sinä + vaimosi + se toinen nainen?
...
Ihan tosi, jos joskus menen vaikkapa naimisiin niin ei mua kyllä yhtään haittaa jos vaimoni säännöllisesti vehtailee jonkun toisen naisen kanssa tai vaikkapa monen naisen kanssa. Ei edes tarvitsisi päästä kolmistaan sänkyyn, mitään anteeksi annettavaa ei olisi.
Kommentit (27)
Jos puoliso pettää niin ei sillä kyllä mitään väliä kenen kanssa pettää. Kunhan ei mun sisaruksen tai ystävän kanssa petä, se olisi vielä tavallistakin pahempaa.
En tiedä miten suhtautuisin tuohon tilanteeseen, mutta pian voi olla ajankohtainen meillä. Vaimo on jo kohta vuoden ruinannut, että hankittaisiin yhteinen "tyttöystävä" seksipuuhiin. En oke vielä lämmennyt ja pelkään, että vaimo hankkii pian vain itselleen.
Vaimoni sanoi humalassa haluavansa nähdä minut toisen miehen kanssa. En lämmennyt ajatukselle, mutta en myöskään kilahtanut. Ymmärsin ettei hän olisi ollut edes liittymässä seuraan.
Jos se yhteinen seksielämä lopu niin minkäs sille voi jos toinen on bi? Parempi antaa tapahtua kuin pakottaa toinen olemaan sellainen kuin ei ole.
Kolmen kimppa "hyvityksenä" ei niinkään kiinnostaisi. Sekin olisi asia joka tulisi luonnostaan tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin pihalle, minähän en lesboja pane.
Lesbot eivät pane sinua. Bi-naisista et tiedä.
Ymmärrän että intuitiivisella tasolla mies ei koe vaimonsa naisseikkailuja uhkana, mutta kannattaa muistaa se että ei ole kerta eikä ensimmäinen kun vaimo on lähtenyt sen toisen naisen matkaan. Alan Moorellehan kävi näin (kuuluisa sarjakuvakäsikirjoittaja).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten suhtautuisin tuohon tilanteeseen, mutta pian voi olla ajankohtainen meillä. Vaimo on jo kohta vuoden ruinannut, että hankittaisiin yhteinen "tyttöystävä" seksipuuhiin. En oke vielä lämmennyt ja pelkään, että vaimo hankkii pian vain itselleen.
Taitaa tytöllä olla mielenkiitoista toimintaa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että intuitiivisella tasolla mies ei koe vaimonsa naisseikkailuja uhkana, mutta kannattaa muistaa se että ei ole kerta eikä ensimmäinen kun vaimo on lähtenyt sen toisen naisen matkaan. Alan Moorellehan kävi näin (kuuluisa sarjakuvakäsikirjoittaja).
Vaimon naisseikkailuiden takia ei joudu kenenkään muun lasta kasvattamaan, joten evoluution kannalta paljon parempi kuin miesseikkailu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se "tein sitten hänestä lesbon" on sellainen kolaus ettei siitä ihan noin vain nouse. Skenaariona ehkä sellainen ettei sitä halua ajatella. Mieluummin kieltää asian ajatustasolla kuin pitää uhkana.
En usko pahastuvani, jos vaimo kertoisi, että halusi kokeilla naista. Toisaalta seuraavaksi varmaan kertoisi, että halusi kokeilla myös mustaa miestä.
Vaimo saa vapaasti harrastaa seksiä naisen kanssa, jos haluaa. Ei ole tilaisuuteen tarttunut.
Eipä tuo pettämistä olisi, kun olen luvan antanut tyttöjen väliseen ystävyyteen. En vaadi päästä mukaan.
Kyllä mielummin sais kokeilla naista ..eiköhän tuo tois vaan säpinää suhteeseen
Ei harmittaisi jos vaan seksistä kyse. Silloinhan saisi jotain sellaista mitä minä en pysty antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hullu! Tai et nyt ainakaan kovin kova panomies... Saisit vaimosi luvalla painaa toista naista ja vielä lisäksi nauttia lesboilunäytöksestä. Ja sinä sanot ei? Okei... Lähetä vaimosi tänne! :D
Mun vaimolla on rakastaja. Katsella saan ja odotan kuumeisesti että joskus pääsen mukaan. Mikäs siinä...
Yhtä pettämistä se olisi mitä miehenkin kanssa. Mutta jos häntä haluttaisi joskus naista kokeilla, niin kyllä se mulle kävisi, jos itsekin saisin luvan olla toisen naisen kanssa.
No tottahelvetissä haittaa ja harmittaa. Sehän on suora loukkaus minua ja meidän parisuhdetta vastaan.
Jos hän sen tunnustaisi ja oikeasti katuisi niin varmaan joo antaisin anteeksi, pitkävihaisuudella ja kostamisella aiheuttaa vaan intselle harmia.
Se on sitten eri asia jos on joku avoin suhde jossa homoseksuaaliset seikkailut on sallittu mutta sittenhän se ei pettämistä olekaan.
Tuosta pitääkin nyt haaveilla...