Kaipaako kukaan muu Big Brotheria?
Mä kaipaan edelleen! Joka alkusyksy muistelen kaiholla tätä syksyn pelastajaa 😆 Eiköhän sitä tehdä enää ikinä?? Oon ihan kyllästynyt tähän nykyiseen TV-tarjontaan..
Nyt on jo useampi vuosi edellisestä BB:sta. Varmasti löytyisi mielenkiintoa ja hakijoissa vaihtelua.
Kommentit (40)
Ihan ensimmäinen kausi oli kaikessa yksinkertaisuudessaan myös hyvä. Olenko väärässä, jos muistelen, että asukkailla sai olla jopa kirjoja mukana tuolloin? Olihan se vähän puuduttavaa, mutta siitä se kaikki lähti. Perttu!
Vierailija kirjoitti:
Mustakin olisi ihan kivaa, jos BB taas jatkuisi. Täytyy kuitenkin sanoa, että vaikka yleisidea on musta kiinnostava, niin toteutus on usein aika tylsä. Mua kiinnostaa ihmisten välinen vuorovaikutus, mutta sitten siellä on jotain kännibiletystä tai mälsiä tehtäviä, jotka tekee tyyppien sosiaalisuudesta niin helppoa, ettei se ole enää kovin kiinnostavaa seurattavaa. Olenkohan ainoa, joka ajattelee näin?
Et ole ainoa. Viimeisillä kausilla asukkaat ja yleisö odotta vain bileitä, kun minä odotin juuri niitä tylsiä hetkiä turhautumisineen ja läyhäämisineen.
Tästä oli aloitus pari viikkoa sitten. Mutta kaipaan kyllä kans BB:tä, miksei ne vois tulla vaikka uusintana vuosittain noi kaikki kaudet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on niin älykkäitä ja rakastavat Big Brotheria. Jokin ei nyt täsmää.
Kyllä tänne AV:lle mahtuu sekä älykkäitä mammoja että BB:tä rakastavia mammoja.
Ja voisiko jopa olla, että jotkut BB:tä rakastavista ovat älykkäitäkin? Miksei?
Kyllä kulttuurikodin akateeminen saa katsoa Big Brotheria, NIIH!
Kaipaan Big Brotheria kuin Aino Pennasta samalle lennolle.
Minäkin kaipaan!! Bb ei ollut vaan pelkkä ohjelma, vaan se oli vähän ku ”elämäntapa” sen pari kuukautta. Meille oli useana vuonna 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Mammat on niin älykkäitä ja rakastavat Big Brotheria. Jokin ei nyt täsmää.
Parastahan tuossa juuri oli se aivojen totaalinen narikkaan heittäminen! Itse tosin en mikään suunnaton älykkö ole, joten sallittakoon seuraaminen ehkä sitten minulle.
Itsekin voisin huolia tämän takaisin sen jo ihan liian pitkään jatkuneen Love Island/ Hottis/ TIS/ Bachelor- tykityksen vastapainoksi. En myöskään kaipaisi sitä örvellystä ja sekoilua, en mitään koko kauden kestävää taivas/helvetti- jakoa vaan ihan tavallista asumista, kauppaa, viikkotehtäviä. Niin että asukkaista saisi irti, minkälaisia he ovat. Tavallisia keskusteluja ym. Toki joskus bileet olisi paikallaan, mutta niin, ettei koko sarja perustuisi sille! Ei liikaa asukkaita, eikä myöskään niin, että ovi käy jatkuvasti. Niin sanotusti paluu juurilleen. En sitten tiedä, kiinnostaisiko sellainen enää ihmisiä vai vaatiiko kansa jatkuvaa ilotulitusta.
En kaipaa noin kaudesta 2008 alkanutta linjaa eli roudataan taloon pas*asakkia panemaan kameroiden edessä. En kaipaa myöskään viimeisiä TeijaAnne ym. kausia joissa edellämainittujen lisäksi suosittiin ja suojeltiin myös luonnevikaisia kiusaajapaskiaisia.
Jos BB tulisi takaisin ja olisi täynnä samoja huo*ia ja ku*ipäitä täynnä ala Paratiisihotelli ja Temptation island niin saisi loppua samantien.
Joko ohjelman alkuperäistä ideaa kunnioittava Big Brother tai sitten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muistot <3
Tällä tyypillä oli lisäksi hillittömät miestissit 😮
Mä oon ihan kyllästynyt tähän nykyiseen somekulissimaailmaan ja sekoiluohjelmiin. Tavallinen Big Brother olisi just hyvä! Muutenkin vanhoja (voiko tätä sanoa vanhaks) ohjelmia sais enemmän tuoda ohjelmistoon. Kyllästyttää joku TIS enemmän ku mikään!
En jaksa nyt linkata mutta ainakin muutamia vuosia sitten nämä löytyi youtubesta:
- Cheryl ajaa segwayllä päin seinää
- Minna sekoilee kännissä, Tanja pimahtaa tms
- Jouko menee nukkuvan Johannan viereen
- Teija vs Iida "Ehkä sen olis pitäny olla aivoissa sen vamman"
- Taivas vs helvetti
jne
Nyt mullekin tuli ikävä! Joku fiilis tossa ohjelmassa oli, mitä ei muissa ole.
Joo. Kunhan asukkaina olisi räväköitä persoonia. Eli tissit esiin heti ekana iltana ja nuoleskelua paljussa. Vika kausi oli niin tylsä, kun asukkaina oli jotain tylsiä bloggaajia tms.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kunhan asukkaina olisi räväköitä persoonia. Eli tissit esiin heti ekana iltana ja nuoleskelua paljussa. Vika kausi oli niin tylsä, kun asukkaina oli jotain tylsiä bloggaajia tms.
Eieiei. Nimenomaan ei näitä ”räväköitä persoonia”, jotka lyö tissit tiskiin ja mitään muuta annettavaa ei sitten olekaan. Paljussa nuoleskelu on niin 2010.
En usko, että toimisi enää. Tuotanto ei nykyään enää uskaltaisi ottaa riskejä. Vika kausi oli jo tästä osoitus. Siellä meni mm asukas psykoosiin, kun ei saanut röökiä, niin tuotakaan(röökien panttaamista) ei enää Big Brotherissa nähtäisi. Se olisi 24/7:ssa istuskelua ja odottelua ja sitten ne muutamat pakolliset tehtävät illan lähetyksiin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että toimisi enää. Tuotanto ei nykyään enää uskaltaisi ottaa riskejä. Vika kausi oli jo tästä osoitus. Siellä meni mm asukas psykoosiin, kun ei saanut röökiä, niin tuotakaan(röökien panttaamista) ei enää Big Brotherissa nähtäisi. Se olisi 24/7:ssa istuskelua ja odottelua ja sitten ne muutamat pakolliset tehtävät illan lähetyksiin.
Totta. Tää alkaa olla sellaista mielensäpahoittajien aikakautta, ettei oikein mitään enää uskaltais tehdä. Nykyään tällainen ohjelma olisi varmasti ohjelman, tuottajan ym itsemurha. Niin paljon erilaisia kampanjoita, esim. Me too nykyään on. Some on paha ja riskit isot nykyään. Harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan!! Bb ei ollut vaan pelkkä ohjelma, vaan se oli vähän ku ”elämäntapa” sen pari kuukautta. Meille oli useana vuonna 24/7.
Teillä ei tainnut olla omaa elämää?
Antakaa meille BB takaisin, ihme vätykset! Kai sitä muutkin osaa kuin Räisänen ja Sainio.
Mitenkä mä en muista noista hahmoista ensimmäistäkään?