Millä tavalla kondomi tuntuu huonolta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kortsun kanssa ei tunnu miltään. Parempi vetää käteen.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jotkut valittavat kondomista. Itse en huomaa mitään eroa suojatun vs suojaamattoman seksin välillä. Ihan hyvin kondomia voi aina käyttää kun ei se yhtään mitään haittaa. Olen siis mies, 35v. Sitä en sitten tiedä tuntuuko se naisista huonolta/erilaiselta, en ole kysellyt.
Onko sinut ympärileikattu?
Ei ole ympärileikattu.
Eli valeltelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta tuntuu, mutta lerppakullit lerpahtaa heti kun vähä jännittää se kumin laitto.
Tunnelma latistuu, jos joutuu tuollaiseen lerppaan yrittää kumia laittaa.
Sanopa muuta. Eikä se ala enää uudestaan seisoa ellei ota kumia pois ja jatka esileikkiä. Pahinta on, jos sitä löystynyttä kumimunaa aletaan survoa sisään ja esitetään että ei tässä mitään... Fiilikset täysin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu pahalta, voi onneksi aina jättää panematta.
=D=D
Ei kun kyllä aina on pakko päästä panemaan!
Magic on hyvä kondomi, koska on muotoiltu. Monet muut ovat sellaisia kauheita suoria putkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jotkut valittavat kondomista. Itse en huomaa mitään eroa suojatun vs suojaamattoman seksin välillä. Ihan hyvin kondomia voi aina käyttää kun ei se yhtään mitään haittaa. Olen siis mies, 35v. Sitä en sitten tiedä tuntuuko se naisista huonolta/erilaiselta, en ole kysellyt.
Onko sinut ympärileikattu?
Ei ole ympärileikattu.
Kuitenkin on
Mä en tykkää käyttää kondomia koska kun laitan sen peniksen päälle niin ainoastaan toinen kiveksistäni mahtuu kondomin sisään ja tästä tulee hyvin epämiellyttävä puristus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut jätti kaikki panematta paitsi nееkеrit.
Jos olet kiltisti, nееkеrit panevat sinuakin. Mielesi tekee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt päivänselvää, että jos silittää kissan turkkia hanska kädessä ja ilman hanskaa, tuntee selvän eron. Ehkä sitä voisi verrata tällaiseen. Toisille myös muiden kuin näköaistin tuottamat tuntemukset ovat korostuvampia kuin toisille.
Hyvä vertaus :) Mutta silti...
En silittäisi kissaa hanskat kädessä, aivan turhaa touhua, eihän sitä silitystä tunne iholla ollenkaan (vai voiko jostain löytää ihan äärimmäisen ohuet hanskat?).
Kyllä käytän kondomia seksissä, ei se kondomi tuntoa vie pois, on se seksi silti seksiä, kondomi ei tee seksistä turhaa.
Eli hanskat on paljon pahempi kuin kondomi. Älä käytä hanskoja kun harrastat seksiä! Käytä kondomia kun silität kissaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt päivänselvää, että jos silittää kissan turkkia hanska kädessä ja ilman hanskaa, tuntee selvän eron. Ehkä sitä voisi verrata tällaiseen. Toisille myös muiden kuin näköaistin tuottamat tuntemukset ovat korostuvampia kuin toisille.
Hyvä vertaus :) Mutta silti...
En silittäisi kissaa hanskat kädessä, aivan turhaa touhua, eihän sitä silitystä tunne iholla ollenkaan (vai voiko jostain löytää ihan äärimmäisen ohuet hanskat?).
Kyllä käytän kondomia seksissä, ei se kondomi tuntoa vie pois, on se seksi silti seksiä, kondomi ei tee seksistä turhaa.
Eli hanskat on paljon pahempi kuin kondomi. Älä käytä hanskoja kun harrastat seksiä! Käytä kondomia kun silität kissaa!
Pitää panohanskat olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut jätti kaikki panematta paitsi nееkеrit.
Jos olet kiltisti, nееkеrit panevat sinuakin. Mielesi tekee kuitenkin.
Eivät pane, koska minä en mene naimisiin ja anna täten kansalaisuutta.
Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jolla oli niin pieni, että kondomi melkein aina putosi päältä, ja sitten nolous vei häneltä lopunkin puhdin. Hänessä oli kyllä paljon hyvää, oli älykäs ja huumorintajuinen, olisipa seksi vain sujunut paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jolla oli niin pieni, että kondomi melkein aina putosi päältä, ja sitten nolous vei häneltä lopunkin puhdin. Hänessä oli kyllä paljon hyvää, oli älykäs ja huumorintajuinen, olisipa seksi vain sujunut paremmin!
Netistä saa ostettua ohuempia ja paksumpia. Mikrollekin löytyy omansa.
Jaa-a. Mun mielestä kondomin kanssa on paljon hauskempaa. Ei tarvitse huolehtia muiden ehkäisymenetelmien sivuoireista, eikä kummemmin vaikuta tuntoon :)
Jos yhtään pidempään harrastaa seksiä, niin kondomi aiheuttaa kipeät nirhaumat, vaikka läträisikin liukuvoiteen kanssa. Jossain määrin minulle on muodostunut kondomipelko, kun muutamaan otteeseen meni alapää verille seksin seurauksena. Olen siis nainen.