Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mies touhuaa?

Vierailija
06.08.2018 |

Miehellä on alituisesti jokin hanke meneillään kokopäivätyön lisäksi, mutta viimeisin on ehkä kaikkein ärsyttävin tähän mennessä. Hänen kaverinsa perustivat firman jenkkeihin, ja haluavat mieheni mukaan siihen hinnalla millä hyvänsä. Mitä nyt sain tietää mitä siinä on meneillään, sanoin ehdottoman eini, varsinkin kun olen itse palaamassa takaisin opiskelemaan ja haluaisin, että mies keskittyisi ainakin koulun aloituksen perhe-elämään vuorostaan. Nyt huomasin, että hän salaperäisenä kirjotteli viestejä noiden muiden perustajien kanssa, ja hän kielsi lukemasta viestiliikennettä. Olin siinä uskossa, ettei hän siihen haihatteluun mene mukaan (pahoitteluni termistä..)
Eilen illalla yhtäkkiä hän löytyi tonkimasta minun puhelintani. Kun kysyin mitä hän tekee, niin mies oli ollut etsimässä sähköpostia, jonka oli saanut firmaan liittyen ja joka minun olisi pitänyt allekirjoittaa. Minulla on puhelimen muisti aivan piukassa eivätkä viestit synkronoidu, mutta luojan kiitos etteivät. Tänään aamulla mies soitti töistä, että allekirjoita se lomake, koska yhdysvaltalaiset lait määräävät niin. Vasta kun aloin tivaamaan, mitä kaikkea se allekirjoittaminen edellyttää, niin hän vetosi "enkö mä ole kertonut jo". Et ole, kiitos vain.
En ole edelleenkään allekirjoittanut mitään.

Av raati. Mitä tekisitte?
Ja kyllä, olen helvetin vihainen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava ukko. Olisi siis hyväksynyt sinun puolestasi jos et olisi narauttanut etsimästä sitä viesti? Hyvin epäluotettavaa, en voisi olla tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
42/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap:n mies tekee sähköpostin ap:n nimellä johonkin sähköpostipalveluun ja suorittaa tuon hyväksymisen napin painalluksella niin mitäs sitten.. eihän pelkällä sähköpostiosoitteella jonkun sopimuksen hyväksyminen ole mitenkään luotettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kympistä tälläinen häsläys? epäilyttää. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi rahoitukseen vaikkapa 5000 euroa

Vierailija
44/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi per osake. Tuskin se ukko yhtä osaketta ostaa tai mitä lie nyt ostaakaan.

Vierailija
45/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain asialla on helvetinmoinen kiire, siihen liittyvät asiapaperit esitellään vasta allekirjoituksen jälkeen tai ovat muutoin epäselviä, kyseisessä tapauksessa kellojen pitää kilistä ja kovaa. Mikä laki muka velvoittaa puolison allekirjoituksen siihen että saa ostaa kympillä osakkeita? Miehesi sanokoon että kannatte tuon riskin kympin menetyksestä jos huonosti käy ja allekirjoitusta ei tule. Kympin takia allekirjoitus tuntuu peitetarinalta ja allekirjoituksella luultavasti suostut paljon isompaan, esim. omaisuuden panttaukseen tai muuhun rahalliseen "liekaan". Sinuna olisin nyt varovainen.

Vierailija
46/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiristykseltä että sinun päätöstäsi nyt odotellaan ja se pitää saada että asia etenee. Asiaa hoitavat ovat jo irtisanoneet asuntonsa vaikkei kaikki ole vielä edes selvää? Ei kuulosta vähimmässäkään määrin uskottavalta. Jos näin on toimittu niin sinun ei tarvitse tälläistä typeryyttä maksaa. Ihmettelen miehesi sinisilmäisyyttä.

Vierailija
47/47 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että joudut takuumieheksi johonkin, eli joudut vastuuseen jos jotain menee pieleen. Pahimmassa tapauksessa puuhaavat jotain laitonta (esim. huumeet), kun noin salaperäistä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme