Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla nolompaa kuin lastenvaunuilla pullistelu naapureille?

Vierailija
06.08.2018 |

Vetää kyllä sanattomaksi. Kaikkea sitä näkee, huhhuh :D

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pullistelu tapahtuu? En ymmärrä.

Tähän minäkin haluaisin vastauksen. Käykö vaunujen omistaja nostelemassa niitä suorille käsille naapurinsa pihamaalla?

Vierailija
42/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmaan sitten pahemman luokan pullistelijoita kun on Bugaboot lisäherkkuineen ja lisäksi lapsen vaatekaappi on 99% merkkiä. Mua aina ihmetyttää tämä kauhistelu jos lapseen kulutetaan "liikaa" rahaa. Mä en keksi rahoilleni juuri parempaa käyttökohdetta kuin hankinnat omalle lapselle. Miksi ihmeessä lapsen kanssa ihanne olisi päästä mahdollisimman halvalla? Elämän tärkein ihminen kyseessä kuitenkin... Jotkut sitten priorisoi toisin ja heille tämä oikeus suotakoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen sitä mieltä, että täyttä turhuutta on tuhlata yli tonnin johonkin vaunuihin. Ei mitään järkeä. Yhtä toimivat pelit löytyy takuu varmasti halvemmallakin.

No jos jollakulla on rahaa, niin onko se sinulta pois? Työntele sinä vanhoja vaunuja, minä uusia merkkivaunuja kaikilla hienouksilla . Eikö vaan?

Senkus tuhlaat turhaan. Ei ole multa mitenkään pois, mutta mitään järkeä mä en silti siinä näe. Onko se tosiaan hyvä syy tuhlata rahaa, koska niin voi tehdä?

Kateus vie näkökyvynkin! 😊

Mistä olen kateellinen? Kiinnostaa tietää. En ole kateellista sorttia. En näe materiaa ja rahan tuhlaamista minään hyveinä. En muista, koska viimeksi olisin oikeasti ollut kateellinen. Ehkä lapsena, kun sisko sai jotain ja mä en tai muuta lapsellista? Kun vähän kasvaa, niin huomaa, että jollain tavaroilla ja elämällä leveily ynnä muu muille näyttäminen on ihan turhaa esitystä. Aika yksinkertaista ajattelua, että kaikki on vain kateutta, kun kritisoi jotain asiaa.

No miksi kritisoit? Onko sinusta aina aiheellista kritisoida, jos ihmiset tekevät jotain eritavalla kuin sinä? Outoa?

Vierailija
44/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lastenvaunuja, täytyy vauvaa raahata perässään vaikka talutusremmissä. Sekö sitten on hienoa?

Vierailija
45/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Stokket. Ostin ne käytettyinä, tosin ne oli silti alle vuoden vanhat ja todella siistissä kunnossa totta kai. Ratasosan ostin uutena. Rahaa meni ehkä sen 1100€, en ole ihan varma. Tottahan toki se raha jostain oli pois, niin kuin aina kun jotain ostaa. Mutta hyvät rattaat oli, juuri meidän tarpeisiin sopivat ja kauniit ulkonäöltään.

Yksi kummallinen kommentti niistä tuli, muuten pelkkiä kehuja. Jos joku ajatteli, että pullistelin ja leijuin kalliilla vaunuilla, niin voi luoja 😂

Vierailija
46/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty on ekoteko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän ostamat yhdistelmärattaat + turvakaukalo telakan kanssa taisivat maksaa noin 800 euroa. Vaikka jäisivät vain tämän yhden lapsen käyttämiksi niin hintansa väärti olivat ehdottomasti.

Kai siinä sun karavaanissa vielä roikkuu hintalappu että kaikki varmasti näkee kopalla olevan hintaa?

Ei roiku. Niin kuin joku sanoikin niin edullinen setti oli vaikka sillä hetkellä tuntui hintavalta kun ei kokemusta lastentarvikkeista vielä ollut. Tykkäsin, kun pystyi esimerkiksi säätämään työntöaisan korkeutta. Paljon näkee äitejä työntämässä rattaita hartiat korvissa.

Vierailija
47/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan että tuhlasin uusiin hienoihin vaunuihin ja vieläpä lisävarusteisiin.  MUTTA sain myydessä parisataa vähemmän kun maksoivat joten ei ollut huono diili.  Vaunut olivat kyllä myydessäkin vielä uudenveroiset, siistit ja puhtaat.