Kertokaa miksi inhoatte Kånken reppuja?
Täällä palstalla törmää aina negatiivisiin kommentteihin Kånkeneista ja haluaisin tietää mikä niissä repuissa niin ärsyttää. Minä olen niistä aina tykännyt, mutta kovan hinnan vuoksi ostettiin lapselle toisenlainen reppu.
Kommentit (41)
En inhoa, joten sikäli olen huono ihminen vastaamaan.
Mutta lapsena pidin vähän urpoina, ne olivat vähän hörhöjen reppuja. Lisäksi olen miettinyt aina, että eikö ne olkaimet tunnu kamalilta. Näin aikuisena niiden tultua muotiin uudestaan olen pohtinut myös sitä, että mahtuuko niihin yhtään mitään.
"mitä EI voisi..." toimittaja nyt sekoilee sanoissaan.
Nehän on ihan nättejä. Itse en vaan tykkää niistä hihnoista, mun mielestäni ei ole hyvä hartioille. Mielelläni kuitenkin ostaisin sellaisen kaupunkirepuksi. Siinä mielessä huono ettei selkäpuolella ole taskua (taskuvarkaille vaikea) kuten esim Marimekon Buddyssa.
Nevohööd. Itä-Suomessa ei ole niita vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat paskaisia, haisevat paskalle, näyttävät paskalle ja vain paskapökäleet käyttää niitä.
No, niin, pyydäpä äitiä pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Kånken on muuten repuista ainoa, joka sopii joka tilanteeseen! En tiedä toista reppua mitä ei voisi kantaa mukana melkein häistä hautajaisiin ja virallisiin tapaamisiin. T. Toimittajanplanttu
Herschel?
1) Aivan mahtava koska se aukeaa sivuilta kokonaan auki, kun yleensä reppu ei niin aukea
2) Riittävän siro ja pieni, käy hätätilanteessa käsilaukusta
3) Mahtuu tosiaan käsimatkatavaroihin lennolla kuin lennolla
Toihan on tosi haluttu reppu kaikkialla maailmassa nyt! Perinteiset reput ja vyölaukuthan on kovinta muotia! Ja kaikkiin vetoaa se söpö ketun kuva siinä repussa :) On niin luonnonläheinen kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Jopa USA:ssa NYC:n Manhattanin kalliiden yksityiskoulujen lapset jäivät ilman Kånkeneita, eli viimeisin trendivillitys loppu kesken ja nyt yrittävät rahalla muualta. Minun Nykissä asuva tuttava oli saanut kyselyn niistä joltain rikkaalta rouvalta että voisiko joku ostaa niitä Ruotsista tai Suomesta ja lähettää hänen lapsilleen, ja että maksavat niistä mielellään kovan hinnan, eli pitää mennä katsomaan liikkeisiin ja tehdä vähän ylimääräistä rahaa :)))[/quote
NY:n Urban Outfitterseillä ainakin on.
Minkälainen ihminen nykypäivänä tarvitsee reppua ja mihin? Eikai kouluissa enää käytetä kirjoja? Suomi jäänyt jälkeen muusta Euroopasta...
Se vain, kun niitä ei riisuta ruuhkabussissa. Kun väistelee monta Kånkenia, alkaa ärsyttää. Käytävät ovat ahtaita.
Ottakaa hyvät ihmiset ne pois selästä ruuhkassa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen nykypäivänä tarvitsee reppua ja mihin? Eikai kouluissa enää käytetä kirjoja? Suomi jäänyt jälkeen muusta Euroopasta...
No kai sitä pitää jonnekin tabletit ja muut älylaitteet survoa.
Ei kukaan käytä enää Kånkeneita. Kaikilla on nykyään jumppakassit selässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kånken on muuten repuista ainoa, joka sopii joka tilanteeseen! En tiedä toista reppua mitä ei voisi kantaa mukana melkein häistä hautajaisiin ja virallisiin tapaamisiin. T. Toimittajanplanttu
Herschel?
Ja lisäänpä vielä Sandqvistin. Kyllä nää tyylikkyydessä musta menee ohi Kånkenin. On niitä muitakin.
https://i.pinimg.com/736x/9f/2f/b9/9f2fb996e8435fc86a4879c6baacc0e6--be…
Jenkkiblogien ykköstuote juuri nyt!
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Suomi oli nimenomaan edelläkävijä Kånkenin suhteen!
Päinvastoin kuin Vuitton-laukkujen suhteen, Suomi oli siinä muuta Eurooppaa yli 8 vuotta jäljessä.
Ne jotka sanovat känken repun käyttäjiä vähä älyisiksi koska ne ovat mielestäsi rumia niin silloin olet itse vähä älyinen koska ei ne ole kaikkien mielestä rumia ja kyllä ne ovat minustakin rumia mutta ymmärrän että joidenkin mielestä ne ovat hienoja
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan käytä enää Kånkeneita. Kaikilla on nykyään jumppakassit selässä.
En ole kånken-hullu, mutta kävin tänään asioilla (15 min bussimatka keskustaan, asioiden hoito n. 30 min ja 15 min kotiin)
Tänä aikana näin 16 kånken-reppua. Suurin osa jotenkin nuhjaantuneita ja likaisia. Kieltämättä näyttää koomiselta.
16vespoostatyttö kirjoitti:
koska se reppu on ruma ja kaikkilla on sellanen
Mielestäni nämä ”noloa, kaikilla on sellainen” ovat hieman huvittavia tapauksia.
Vihaavat, koska pitää vihata ja muutkin vihaavat.