Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtava pömppövatsa hoikalla, synnytyksestä 9kk ja osa-aikatyöt alkamassa.. Nolottaa

Vierailija
06.08.2018 |

Mistä järkevän näköisiä vaatteita jos yläosa muuten on pieni? Ei mitään pluskokomallistoa voi käyttää suoraan ainakaan. Nolottaa kun näytän yhä raskaana olevalta kun sivulta katsoo. Edestä ja takaa ihan ok mutta tuota sivua pömppöä ei piilota millään. Ennen raskuatta olin hoikka ja s / m kokoa vaatteet. Nyt kesän pitänyt l ja xl koon säkkejä kun mikään normaali paita ei mahdu päälle. Masentaa... Onko muille käynyt näin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika normaalia että pömppis jää vaikka oliss muuten laiha.

Vierailija
2/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärysmitta siis lähempänä 100 cm...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten erkauma?

Vierailija
4/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

En vaan usko jos vyötärömitasta puhut.

Vierailija
5/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi tuollainen synnytysten jälkeen. Ekasta raskaudesta jo kohtalainen, mutta toisen raskauden jälkeen pötsinympärys 99 cm. Ennen raskauksia se oli 65 cm ja olin ylpeä tiimalasivartalostani jossa oli kapea vyötärö ja isot tissit. Nyt on lättätissit ja kaljamaha... Äidilleni kävi ihan samoin raskauksista.

Ainoa keino tuollainen korjauttaa olisi kai kirurgia. Itse en kuitenkaan sellaiseen ala, kun ei tuo ulkonäkö enää niin tärkeä ole. Tyköistuvampien vaatteiden alle pötsin saa aika hyvin litistettyä muotoilevilla alusvaatteilla. Tosin viime vuosina olen alkanut suosia taiteilijamaista kaapu-tyyliä tyyliin Gudrun Sjöden, koska sellaisissa vaatteissa koko pötsiongelmaa ei näy. 

Vierailija
6/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkaumaa on joo mutta tuskin selittää kokonaan. Kaikki ylimääräinen vaan jämähtänyt tuohon vyötärölle. Maha isoimmalta kohadalta mitattuna on 98 cm. Siksi sanonkin että se pömppis on VALTAVA. Ja se on niin nolo. Muuten siis en ole juurikaan lihava, kädet, ranteet ja jalat on jopa hoikahkot. Mihin tällenen nainen voi pukeutua? Oon ihan rikki. Kotona se ei haittaa mutta töihin pitäs löytää jotain jossa olis kiva olla ihmisten katseiden alla....

ap

Vierailija
7/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä jaksetaan hävetä. Kuka sunb vatsaasi katselee, osta paita joka mahtuu päälle.

Yleensä tällaset lotukset on naisten tekemiä, joilla ei oikeasti ole mitään outoa tai ylimäärästä kehossaan. Veikkaan että aapee kuuluu tähän samaan kastiin, pitää kaikkea aina "pömppönö" tai "läskinä" yms. 

Elä elämääsi ja lakkaa tuijoittamasta peiliin.

Vierailija
8/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En vaan usko jos vyötärömitasta puhut.

Mulla ainakin oikeasti on noin iso. Näyttää ihan sellaiselta miesten kunnon kaljamahalta. Alkuun vatsa oli vielä aika kiinteä ja "ylhäällä", jolloin yleensä kaikki olettivat että olen raskaana. Vuosien myötä vatsa on roikahtanut alemmas jolloin näyttää ehkä vähän litteämmältä, mutta toisaalta, nyt häpykummun päällä roikkuu sellainen "vatsapussi".

- 5

Vierailija
9/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita gudruneita muuta kuin nettikaupasta? Olis kiva sovittaa kuitenkin...

ap

Vierailija
10/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan sulle se liina, jolla vatsa sidotaan? En nyt tarkoita pukeutumisratkaisuksi, mutta sillä voi muokata vatsaa synnytyksen jälkeen. Onkohan siitä apua tässä vaiheessa? Muistaako joku, miksi tuota liinaa nimitetään?

Vierailija
11/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudrun Sjödenillä on liike Helsingissä.

Vierailija
12/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellaiset babydoll-näköiset mekot ja topit käy?Eli rintojen alta levenevät.

Vierailija
13/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoralinjaiset kotelomekot ja a-linjaiset mekot on pelastus. Värejä, materiaaleja löytyy joka lähtöön, jos mekon käyttö muuten nappaa.

Jos olet ehdoton housuihminen, niin joko pidempi, suora yläosa, tai vielä paremmin joku tumma toppi alle ja vaaleampi tai värikäs paita, pidempi jakku tai villatakki avonaisena siihen päälle. Huijaa alla olevan vatsan näkyvistä.

Vierailija
14/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoralinjaiset kotelomekot ja a-linjaiset mekot on pelastus. Värejä, materiaaleja löytyy joka lähtöön, jos mekon käyttö muuten nappaa.

Jos olet ehdoton housuihminen, niin joko pidempi, suora yläosa, tai vielä paremmin joku tumma toppi alle ja vaaleampi tai värikäs paita, pidempi jakku tai villatakki avonaisena siihen päälle. Huijaa alla olevan vatsan näkyvistä.

Ja minulla tämän kirjoittajalla sama ongelma, joten uskon tuon 100 cm vyötärön kevyesti.

Vierailija
15/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä a -linjaisia mekkoja löytää? Lasten kanssa ei aikaa kiertää koko kauppakeskusta...

Ja ei siis mitään liian hienoa, ihan arki työhön. Työssäni valmennan joten olen koko porukan katseiden alla kokoajan + työtoverit tietysti muulloin. Ei ne uudet ihmiset niin haittaisikaan, eihän ne tiedä miltä oon näyttänyt. Lähinnä tutut ihmiset  ahdistaa...

Vierailija
16/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkaumaa on joo mutta tuskin selittää kokonaan. Kaikki ylimääräinen vaan jämähtänyt tuohon vyötärölle. Maha isoimmalta kohadalta mitattuna on 98 cm. Siksi sanonkin että se pömppis on VALTAVA. Ja se on niin nolo. Muuten siis en ole juurikaan lihava, kädet, ranteet ja jalat on jopa hoikahkot. Mihin tällenen nainen voi pukeutua? Oon ihan rikki. Kotona se ei haittaa mutta töihin pitäs löytää jotain jossa olis kiva olla ihmisten katseiden alla....

ap

Joo mulla myös painoa tullut lisää raskauksien myötä eli ihan ehtaa läskiä siitä paljon on, mutta olisi saanut levitä tasaisesti ympäri kroppaa eikä pelkästään mahaan... Jossainv aiheessa onnistuin Cambridgella laihdutamaan ja kyllä se maha pieneni mutta ei miksikään kovin pieneksi. 80 cm oli alin mitta mihin sain, mutta sitten lihoin takaisin.

Vaatteet mitkä käy:

- "taiteelliset" kaavut, mekot erityisesti. Nokian Neulomo tekee esimerkiksi kivoja, samoin Gudrun Sjöden

- tunikat. Ja vaikka tunika + leggings yhdistelmää usein pilkataan, niin jos on hoikat ja pitkät sääret, mutta iso pömppis, mikään ei imartele kroppaa paremmin kuin tunikat ja leggingsit (tms kapeat housut)

- kaksiosaiset yläosat, esim. löysä paita, päälle pehmeäkankainen jakku tms, esim. Zizzi isojen tyttöjen liike myy kivoja

Mullekaan nämä ei olisi mun omin tyyli, en voinut ennen sietää esim. Gudrunin kaapuja. Tykkäsin tyköistuvista jakkupuvuista, kietaisumekoista, farkuista ja vartaloa myötäilevistä paidoista. Mutta loppujen lopuksi mulle on tärkeämpää että minä näytän vaatteesa hyvältä kuin että vaate on mieleinen, joten olen sitten alkanut kaaputädiksi :D

Vierailija
17/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen alta levenevät mallit on vihoviimeisiä, korostaa sitä pömppistä....

ap

Vierailija
18/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon  vinkeistä!

ap

Vierailija
19/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen alta levenevät mallit on vihoviimeisiä, korostaa sitä pömppistä....

ap

Toisaalta jos kangas on sopivanlaatuista, eli ei ihan velttoa, kukaan ei tiedä onko se tuo vähän hölmö mekon malli joka pömpöttää, vai onko tuolla naisella oikeasti iso maha.

Vierailija
20/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vatsaa turvottaa myös, entä jos kokeilisit vaihtaa esim maitotuotteet laktoosittomaan ja pari viikkoa välttää viljoja, näkisit onko mitään vaikutusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä