Oletteko saaneet joskus palautetta (gyne, kaverit, miehet) kun teillä on ollut luomut karvat alapäässä?
Palstan keskusteluiden mukaan se karvoitus luomuversiona ON ongelma ja se ON epänaisellista sekä rumaa. Oletteko te oikeasti saaneet joskus palautetta, kommenttia tai katseita joista voi jotain päätellä? Onko miehet kieltäytyneet seksistä tai ystävät kauhistelleen pehkoa? Tai jopa positiivista kommenttia.
Itse rehellisesti sanottuna olen saanut kommenttia, joskaan ei niin pahalla. Kommentoitiin ystävien saunaillassa, että "mites suuseksit jne". Eikä mulla ollut mikään erityinen pehkokaan, mutta muiden piirissä nyt vaan tuppasi olemaan asenne, että naisella normaali versio alapäästä on joko täysin karvaton tai sitten hyvin pieni kiitorata kummulla. Sitä enemmän on vissiin epänormaali ja ruokkoamaton majava.
Kommentit (40)
Posliinit vs. majavat -sota on alkamassa taas! Kaikki naiset barrikadeille!
En ole saanut. Tosi outo kaveripiiri tai gyne tai mies, jos tollasesta huomauttelee.
gyne uhkasi vartijoilla ja vissiin poliiseillakin kun menin sinne karvasena munasillaan
En ole. Gynekologilla en ole käynyt koskaan, miehiä en harrasta ja kun harrastin, ei ollut mitään karvattomuustrendiä, kavereille ei ole tapana alapäätäni esitellä.
Tuolla karvoituksella on kyllä oma suojaava tehtävänsä, kun saa tuolle alueelle kroonisen ihottuman nin kuin minä se vasta hauskaa...
t.järjetön kutina
Jos sulla on karvat siellä niin eihän tatuointisi edes näy kunnolla? Niinpä.
Yleensä kohteliaisuutena ollaan hiljaa asiasta.
Ei. Kukaan ei ole myöskään kommentoinut naamassani olevia kulmakarvoja, päässäni kasvavaa tukkaa eikä sormissani ja varpaissani olevia kynsiä.
Mulle gyne sanoi "et oo tosissas" ja yökkäili ummehtuneen karvoituksen hajulle. Lopulta käänsi päänsä ja totesi lakonisesti että "tää oli tässä".
Vierailija kirjoitti:
Posliini on parempi.
T: Tosimies
Eräs entinen tykkäsi ihan hulluna karvoista ja toinen taas ilmaisi jo ennen housuihin katsomista, ettei tykkää "viidakoista", ja että olisi parasta ajella.
Gynet ja lääkärit eivät ole kommentoineet luonnollisestikaan mitään :D
Mieluummin annan suuseksiä karvaiseen pehkoon kuin lapsen posliinia muistuttavaan karvattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini on parempi.
T: Tosimies
yksikään tosimies ei sanoisi näin. olet namusetä.
t.oikea tosimies
Olisi kiva nähdä, miten ap tervehtii kavereitaan.
Mulla on ihan luonnollinen karvakolmio ollut aina, eikä ole tarvetta sitä muille esitellä, ne ajat on ohi kun lasta tein, eikä kommentoitu. millaset ihmiset kommentoisi normaalista alapäästä negatiiviseen sävyyn, herran jestas sentään..
Varma mies kirjoitti:
Mieluummin annan suuseksiä karvaiseen pehkoon kuin lapsen posliinia muistuttavaan karvattomaan.
Mua taas ei vähempää vois kiinnostaa jonkun miehen suu alapäässäni. Karvat on tallella.
Lännittelen usein kättäni karvakolmion päällä kotona. Söpön tuntunen, kuin pehmeä ystävä.
Naisen alapään karvoitus tulee mielestäni olla ajeltu (mieluiten täysposliiksi), ja sen myös selväsanaisesti vaimolle kerron aina jos hänen puskansa meinaa ruveta liikaa rehottamaan. Mielelläni ajelen myös itse hänen puskansa, jos häntä itseään laiskottaa jostain syystä.
Kysyin ennen gynelle menoa pitääkö ajella kun muulloin en ajele. He vastasivat, että mieluummin ei.
Varma mies kirjoitti:
Onko tullut paljonkin lasten posliineita tuijoteltua?
kommentteja?=