Tapasin ihanan miehen mutta sillä on ennestään lapsia
minä 23 ja mies 31, ja hänen lapsensa 7 v poika ja 5 v tyttö, en ole tavannut lapsia. Minulla ei ole ennestään mitään kokemusta lapsista, en osaa olla lasten kanssa enkä oikein puhua lapsille, minulla ei ole myöskään minkäänlaista auktoriteettia mutta mies saattaisi olla se oikea. Pitäisikö unohtaa koko juttu vai yrittää kuitenkin?
Kommentit (77)
Minä olen miehelle ensimmäinen ihminen maailmassa, vaikka hänellä on lapsia. Tottakai. Meidän suhteemme on miehen lasten koti.
Meillä meni miehen lasten äidin kanssa hyvin ensimmäiset kolme vuotta. Kun hän tajusi että aiomme olla yhdessä lopun ikäämme, alkoi kiusaaminen...
Vierailija kirjoitti:
Takaan sinulle että se joka tuntuu oikealta 23veenä ei tunnu siltä enää 33 veenä :D Joten hommaa lapseton mies, saatat itsekin nimittäin kymmenen vuoden päästä haluta lapsia mutta mieheni lapset ovat silloin jo niin isoja, ettei hän enempää halua. Ero tulee sitten kuitenkin, mutta tuhlasit hyvän nuoruusaikasi miehen lasten kasvattamiseen.
RFR!
Joku on vähän katkera. Takaan sinulle että et tunne aloittajaa tai hänen miestänsä, joten et voi vetää mitään johtopäätöksiä oman elämäsi perustella.
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni miehen lasten äidin kanssa hyvin ensimmäiset kolme vuotta. Kun hän tajusi että aiomme olla yhdessä lopun ikäämme, alkoi kiusaaminen...
Minun exäni kun tajusi että aion olla uuden kanssa loppuelämän niin hän alkoi kannustamaan ja kun meillä oli isompi riita se oli hän joka pakotti meidät samaan huoneeseen asian sopimaan.
Niin vaan niitä ihmisiä on erillaisia. Joten miten kukaan voi aplle alkaa väittämään että tietäisi mitä juuri tämä mies haluaa tai miten heidän suhteensa tulee etenemään.
Rauhoittukaa mammat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtaa. Suomesta löytyy paljon ihania lapsettomia miehiä
Aika karua että täällä suositellaan rakastettunsa unohtamista siksi että sillä on lapsia. Joo se lapsettomuushan takaa sen paremman suhteen.
Minä kehotan vakavasti miettimään, sillä on kokemusta uusperheestä. Se on maailman p@skin perhekuvio. Minä en kestänyt. Tilastojen mukaan moni muukaan ei kestä. Ymmärrän, että yh isälle kelpaa nuori timmi varaäiti ja kotiorja enemmän kuin hyvin. En kösitä sitä, mitä hyvää ap tuostaa saaverrattuna siihen, että tapailisi oman ikäistään lapsetonta miestä. Mutta jokaisen on se kai itse koettava ja opittava kantapään kautta.
T. Ex-äitipuoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karua että täällä suositellaan rakastettunsa unohtamista siksi että sillä on lapsia. Joo se lapsettomuushan takaa sen paremman suhteen.
Minä kehotan vakavasti miettimään, sillä on kokemusta uusperheestä. Se on maailman p@skin perhekuvio. Minä en kestänyt. Tilastojen mukaan moni muukaan ei kestä. Ymmärrän, että yh isälle kelpaa nuori timmi varaäiti ja kotiorja enemmän kuin hyvin. En kösitä sitä, mitä hyvää ap tuostaa saaverrattuna siihen, että tapailisi oman ikäistään lapsetonta miestä. Mutta jokaisen on se kai itse koettava ja opittava kantapään kautta.
T. Ex-äitipuoli
Eihän sellaisessa kuviossa kenenkään pää kestä, Jos kuvioon liittyy hullu ex-vaimo joka järjestää ongelmia lasten kautta ja muutenkin, ja sitten kun lapsi tai lapset kasvavat ja huomaa, kuinka ovat sekopää äitiinsä tulleet luonnevikoineen kaikkineen. Se hetki, kun tajuaa, että olet laittanut näihin lapsiin rahasi ja aikasi ja rakastanut heitä, ja he sylkevät päällesi ja varastelevat ja ovat muutenkin mielenterveysongelmaisia nuoria, niin on aika sanotaanko silmät avaava, koska et ole itse voinut vaikuttaa heidän geeneihinsä ja sitä kautta heidän ilkeisiin luonteenpiirteisiinsä jotka on peritty äidiltään, ja vielä se äiti opettaa lapsilleen, kuinka tehdä kaikkien muidenkin ihmisten elämästä maanpäällistä h*lvettiä ja se nainen on ne kasvattanut tuollaisiksi omiksi kuvikseen. Silti miehesi naisystävänä saat kaiken p*skan niskaan vaikka olisit itse äiti Teresa tai maailman kiltein ihminen.
Ap, jollet rakastu ensisilmäyksellä myös miehesi exään ja hänen luonteeseensa, juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-äitipuoli
Taas tää kotiorja-kommentti. Niin mikä hiton oletus on että kaikki miehet haluavat naisista kotiorjia? Ai siksi että sulla oli huono mies niin kaikilla muillakin on? Ei se kuule niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-äitipuoliEihän sellaisessa kuviossa kenenkään pää kestä, Jos kuvioon liittyy hullu ex-vaimo joka järjestää ongelmia lasten kautta ja muutenkin, ja sitten kun lapsi tai lapset kasvavat ja huomaa, kuinka ovat sekopää äitiinsä tulleet luonnevikoineen kaikkineen. Se hetki, kun tajuaa, että olet laittanut näihin lapsiin rahasi ja aikasi ja rakastanut heitä, ja he sylkevät päällesi ja varastelevat ja ovat muutenkin mielenterveysongelmaisia nuoria, niin on aika sanotaanko silmät avaava, koska et ole itse voinut vaikuttaa heidän geeneihinsä ja sitä kautta heidän ilkeisiin luonteenpiirteisiinsä jotka on peritty äidiltään, ja vielä se äiti opettaa lapsilleen, kuinka tehdä kaikkien muidenkin ihmisten elämästä maanpäällistä h*lvettiä ja se nainen on ne kasvattanut tuollaisiksi omiksi kuvikseen. Silti miehesi naisystävänä saat kaiken p*skan niskaan vaikka olisit itse äiti Teresa tai maailman kiltein ihminen.
Ap, jollet rakastu ensisilmäyksellä myös miehesi exään ja hänen luonteeseensa, juokse.
Tässä oli monta hyvää pointtia mutta lopussa mentiin ankarasti metsään. Mulla on ainakin ollut tapana rakastua seurustelukumppaneihini heidän eksiensä sijasta.
Olet liian nuori tuhlaamaan aikaasi uusperheeseen. Et koskaan tule olemaan miehelle se nro 1. Lapset menee aina edelle. Jos muutatte yhteen, joudut kuuntelemaan lasten nahisteluja, v*tun haistatteluja, itkuja, paikkojen sotkemista, raivoamista... Et kuitenkaan voi sanoa lapsille vastaan, koska olet vain isukin tyttis, jolla ei ole oikeutta komentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni kun tajusi että aion olla uuden kanssa loppuelämän niin hän alkoi kannustamaan ja kun meillä oli isompi riita se oli hän joka pakotti meidät samaan huoneeseen asian sopimaan.
Niin vaan niitä ihmisiä on erillaisia. Joten miten kukaan voi aplle alkaa väittämään että tietäisi mitä juuri tämä mies haluaa tai miten heidän suhteensa tulee etenemään.
Rauhoittukaa mammat!
Niin??? Kerroin vain miten meillä kävi, tai voit toki osoittaa kohdan jossa väitän kenenkään puolesta mitään. Niin, sitähän minäkin, ei taida löytyä ;) Vähän nyt sisälukutaitoa, se on kuitenkin ymmärtämisen perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaan sinulle että se joka tuntuu oikealta 23veenä ei tunnu siltä enää 33 veenä :D Joten hommaa lapseton mies, saatat itsekin nimittäin kymmenen vuoden päästä haluta lapsia mutta mieheni lapset ovat silloin jo niin isoja, ettei hän enempää halua. Ero tulee sitten kuitenkin, mutta tuhlasit hyvän nuoruusaikasi miehen lasten kasvattamiseen.
RFR!
Joku on vähän katkera. Takaan sinulle että et tunne aloittajaa tai hänen miestänsä, joten et voi vetää mitään johtopäätöksiä oman elämäsi perustella.
On ihan eri asia katsoa taaksepäin ja nähdä miten vähän ymmärsi nuorena, tulet huomaamaan sen itsekin kun kasvat aikuiseksi. 23 on ri asia kuin 33, ja 43 eri asia taas. Kyllä se siitä, tsemppiä elämääsi, ja kasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-äitipuoliEihän sellaisessa kuviossa kenenkään pää kestä, Jos kuvioon liittyy hullu ex-vaimo joka järjestää ongelmia lasten kautta ja muutenkin, ja sitten kun lapsi tai lapset kasvavat ja huomaa, kuinka ovat sekopää äitiinsä tulleet luonnevikoineen kaikkineen. Se hetki, kun tajuaa, että olet laittanut näihin lapsiin rahasi ja aikasi ja rakastanut heitä, ja he sylkevät päällesi ja varastelevat ja ovat muutenkin mielenterveysongelmaisia nuoria, niin on aika sanotaanko silmät avaava, koska et ole itse voinut vaikuttaa heidän geeneihinsä ja sitä kautta heidän ilkeisiin luonteenpiirteisiinsä jotka on peritty äidiltään, ja vielä se äiti opettaa lapsilleen, kuinka tehdä kaikkien muidenkin ihmisten elämästä maanpäällistä h*lvettiä ja se nainen on ne kasvattanut tuollaisiksi omiksi kuvikseen. Silti miehesi naisystävänä saat kaiken p*skan niskaan vaikka olisit itse äiti Teresa tai maailman kiltein ihminen.
Tässä oli monta hyvää pointtia mutta lopussa mentiin ankarasti metsään. Mulla on ainakin ollut tapana rakastua seurustelukumppaneihini heidän eksiensä sijasta.
Ehkä se tärkein pointti oli se, että joutuu jakamaan elämänsä, rahansa ja aikansa myös sen miehen exän kanssa, vähintään niiden lasten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian nuori tuhlaamaan aikaasi uusperheeseen. Et koskaan tule olemaan miehelle se nro 1. Lapset menee aina edelle. Jos muutatte yhteen, joudut kuuntelemaan lasten nahisteluja, v*tun haistatteluja, itkuja, paikkojen sotkemista, raivoamista... Et kuitenkaan voi sanoa lapsille vastaan, koska olet vain isukin tyttis, jolla ei ole oikeutta komentaa.
Äitipuolen rooli on sellainen, jossa ei voi voittaa. Kaikki mahdolliset ongelmat perheessänne ja suhteessanne tulevat johtumaan siitä, että olet ilkeä äitipuoli ja noita-akka. Syyllistyt rikokseen jo silloin, kun ryhdyt suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Jos et ole onnellinen suhteessa, se on yksin sinun syysi. Jos kaikki muut eivät ole onnellisia, syy on pahan äitipuolen. Jos lopulta päätät erota, olet silloinkin itsekäs paha äitipuoli. Äitipuoli saa ainoastaan uhrata itsensä ja oman elämänsä eikä vaatia yhtään mitään eikä asettaa miehen lapsille mitään toiveita tai rajoja. Jos miehen lapsi on selkrä erityislapsi, joka oirehtii ja tarvtsisi ammatti-apua, niin et saa mainita siitä, sillä se on vain omaa keksintöäsi ja johtuu siitä, että inhoat lasta. Jos et mainitse siitä, et välitä etkä välitä lapsesta aidosti, sillä sinun kuuluu olla aikuinen vastuullinen kasvattaja, koska lapsen elämä on ollut niin vaineaa ja epävakaata. Jos et yrityksestä huolimatta opi rakastamaan miehen lasta kuin omaasi, olet oksettava itserakas epäkypsä naikkonen, jonka ei olisi koskaan pitänyt koskea eronneeseen mieheen, kun et kerran kykene hyväksymään koko pakettia. Olisiko pitänyt miettiä alussa jo, ryhdytkö suhteeseen isämiehen kanssa. Miksi ryhdyit, täysin oma vikasi! Etkö silloin tajunnut, että mies ja lapsi ovat paketti? Josxet rakasta ehdoitta ja hiljaa miehen ladta, et rakasta myöskään miestäsi. Älä valehtele, lapsi ei voi tuntua vieraalta, koska hän on miehesi lihaa ja verta. Ja... jos et rakasta lasta, se johtuu siitä, että olet kateellinen miehen exölle!
Jos mies kerran viikossa sanoo ystävällisen sanan uusperhevaimonsa lapselle, hän on epäitsekäs Vuoden Isä.
Ap älä iske kättäsi tällaiseen P. Askaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis olemaan kolmanneksi tärkein ihminen miehen elämässä?
Jos olisi pakko laittaa ihmiset tärkeysjärjestykseen, niin väittäisin että useissa ydinperheissäkin lapset nousisivat puolison edelle.
Sen takia Suomessa on niin paljon huonosti voivia aikuisia ihmisiä, parisuhteita ja lapsia. Jos ihmiset muistaisivat, että oma kumppani on nro 1, voisivat myös lapset automaattisesti paremmin, koska silloin olisi hyvää energiaa antaa myös aikuisilla eteenpäin lapsille.
Jos lapsi oppii jo pienestä pitäen, että hän on pomo ja saa aina tahtonsa läpi, tulee kaikille paha olla. Tätä näkee Suomessa yhä enemmän, valitettavasti. Sen sijaan lapsi tarvitsee tiedon ja tunteen, että häntä rakastetaan ja että hänen tarpeistaan huolehditaan. Silloin on lapsella hyvä olla.
Kylläpä oli taas lässynlässynsoopaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohda!
T: yh-iskä
(Oikeasti yh-äippä jonka mies lähti paremman matkaan)
RFR!