Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen mutta sillä on ennestään lapsia

Vierailija
06.08.2018 |

minä 23 ja mies 31, ja hänen lapsensa 7 v poika ja 5 v tyttö, en ole tavannut lapsia. Minulla ei ole ennestään mitään kokemusta lapsista, en osaa olla lasten kanssa enkä oikein puhua lapsille, minulla ei ole myöskään minkäänlaista auktoriteettia mutta mies saattaisi olla se oikea. Pitäisikö unohtaa koko juttu vai yrittää kuitenkin?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella tuntuu siltä oikealta, anna mennä vaan!

Itsekin nuorena ja lapsettomana rakastuin mieheen, jolla on kaksi lasta edellisestä suhteesta. Ajan kanssa niiden kanssa oppii olemaan. Näen itseni isän uutena puolisona ja talon toisena aikuisena, en äitipuolena. Elämäni paras päätös oli uskaltaa, lapsista huolimatta.

Vierailija
42/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin nuorena ja lapsettomana rakastuin mieheen, jolla on kaksi lasta edellisestä suhteesta. Ajan kanssa niiden kanssa oppii olemaan. Näen itseni isän uutena puolisona ja talon toisena aikuisena, en äitipuolena. Elämäni paras päätös oli uskaltaa, lapsista huolimatta.

Hieno homma.

Muttamutta. Ap on nuori ja tuntuu kovin epävarmalta. Helppo manipuloitava huomattavasti vanhemmalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää millainen olet lasten kanssa ennen kuin olet kokeillut.

Kyky tulla toimeen lasten kanssa ja myös pitää heille kuria tulee ihmisillä aika pitkälti luonnostaan.

Varmasti näin, mutta ap on todella, todella, todella nuori!

Ap, unohda mies ja katsele oman ikäluokkasi miehiä. Ko. mies haluaa sinusta vain varaäidin.

Pystytkö sitoutumaan 100 prossaisesti näihin lapsiin?

Nämä on niin hauskoja kommentteja. Älä nyt helevetissä näitä akkoja kuuntele. Ei ne sitä miestä tunne vaan sinä. Ja si voit mennä sen oman tunteesi mukaan. Jos mies tuntuu hyvältä ei ole mitään syytä olla kokeilematta mitä suhde hänen kanssaan olisi.

Vierailija
44/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma.

Muttamutta. Ap on nuori ja tuntuu kovin epävarmalta. Helppo manipuloitava huomattavasti vanhemmalle miehelle.

Niin no, itse olin 22 tutustuessani tähän mieheen. Toisaalta kaikki ollaan erilaisia, ap voi hyvin olla epävarma, varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen iso rakkaus ja vakava suhde.

Vierailija
45/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tulee lapsille paha äitipuoli.

Missä Disney-sadussa tää AV-raati aina elää, joka kerta sama tuomio kun joku harkitsee suhdetta mieheen jolla on lapsia.

Aloittajalle vastaisin, että kannattaa tarkkaan harkita, ja miettiä onko oma tunne aitoa vai kumpuaako se jostain yksin jäämisen pelosta, miltä nyt rivien välissä hieman kuulostaa. Jos homma tuntuu oikealta, niin sitten vaan rauhallisesti yrittämään. Viestin 39 kirjoittajalla oli hyvät kysymykset pohdittavaksi läpi.

Vierailija
46/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asuinpaikka tulee luultavasti määräytymään lasten (/äidin/koulun) mukaan hyvin pitkän aikaa.

Vierailija
47/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtaa. Suomesta löytyy paljon ihania lapsettomia miehiä

Pelottaa vain, etten tule enää koskaan löytämään sellaista miestä joka tuntuu siltä oikeelta 

ap

Joo ja kun kirkossa mennään naimisiin niin kuolema meidät erottaa

miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
48/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien äiti tykkää kun iskä vaihtaa nuorempaan p..luun

Vierailija
49/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä 23 ja mies 31, ja hänen lapsensa 7 v poika ja 5 v tyttö, en ole tavannut lapsia. Minulla ei ole ennestään mitään kokemusta lapsista, en osaa olla lasten kanssa enkä oikein puhua lapsille, minulla ei ole myöskään minkäänlaista auktoriteettia mutta mies saattaisi olla se oikea. Pitäisikö unohtaa koko juttu vai yrittää kuitenkin?

Sitten kun vanhenet, niin ymmärrät paremmin. Minulle oli lapset iso ei ei ei. Sitten tapasin miehen ja silläkin oli lapsi. Ajattelin heti etten kyllä jatka tutustumista, vaikka hieno mies onkin. Mutta kun, kertoi että lapsi on hänen kummilapsensa ja kasvattaa hänet kun lapsen omat vanhemmat on narkomaaneja. Lapsi olisi sijoitettu silloin pienenä johonkin perheeseen. Mies oli silloin itse 25 vuotias aloitteleva yrittäjä ja lapsi oli 4 vuotias. Nousi hieman arvostus miestä kohtaan ja tajusin siinä että tämä on oikea mies minulle. Nyt tyttö aloitti lääkiksen. Olisko se elämä mennyt näin jos olisi tuntemattomaan perheeseen sijoitettu silloin.

Vierailija
50/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään tätä vihaa mitä niin monella tuntuu olevan ap:n suhdetta vastaan. Tunnutte olevan kovin varmoja ettei mies ota nuorempaa naista tosissaan ja ehdottelette jopa suhteen lopettamista. Miksi ihmeessä? Ikäero on täysin mitätön.

Itse olen suhteessa huomattavasti nuoremman naisen kanssa kuin minä. Rakastan häntä täydestä sydämestäni ja en ole hakemassa mitään koti-orjaa. Osaan hoitaa taloutta ihan yksinkin, mukaanlukien lapsetkin.

Uusperhe kuviot hankalia vai... Eli kaikkien lapsellisten pitäisi vain pysyä sinkkuina koska syystä tai toisesta eivät ole eksiensä kanssa voineet jatkaa yhteistä elämää?

Vierailija
51/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien äiti tykkää kun iskä vaihtaa nuorempaan p..luun

Asia ei muuten kuulu lasten äidille jos eivät enää suhteessa ole.

Vierailija
52/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan. Riskinä on se, että joudut kotiorjaksi ja sijaisäidiksi eli mies dumppaa sinulle hoitotöitä jne.

Ja täysin irrallaankaan ET voi olla, vaan sinun pitää solmia heihin suhde ja he tulevat joka paikkaan mukaan ja pilaavat suunnitelmanne.

ÄLÄ.

Etsi joku muu tai sitten pidä suhde sellaisena, että ette koskaan asu yhdessä ja olet "etäinen tyttöystävä".

Vierailija
53/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vinkkinä että älä nyt vaan toimivaa suhdetta tämän palstan känkkäränkkä-mielipiteiden perusteella lopeta. Täällä saa vihat päällensä jo kertomalla olevansa 24 vuotias, puhumattakaan siitä jos myöntää pitävänsä miehistä. :D

Ihan yhdessä puhutte ja mietitte tulevaisuuden suunnitelmia. Kukaan täällä ei tiedä millaisia te olette.

Vierailija
54/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle vinkkinä että älä nyt vaan toimivaa suhdetta tämän palstan känkkäränkkä-mielipiteiden perusteella lopeta. Täällä saa vihat päällensä jo kertomalla olevansa 24 vuotias, puhumattakaan siitä jos myöntää pitävänsä miehistä. :D

Ihan yhdessä puhutte ja mietitte tulevaisuuden suunnitelmia. Kukaan täällä ei tiedä millaisia te olette.

Tämä! Näiden ihmisten historiasta ja elämäntilanteista emme tiedä juuri mitään, jotka täällä kommentoivat. EIvätkä he tiedä ap:n elämästä.

Vierailija
55/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtämään tätä vihaa mitä niin monella tuntuu olevan ap:n suhdetta vastaan. Tunnutte olevan kovin varmoja ettei mies ota nuorempaa naista tosissaan ja ehdottelette jopa suhteen lopettamista. Miksi ihmeessä? Ikäero on täysin mitätön.

Itse olen suhteessa huomattavasti nuoremman naisen kanssa kuin minä. Rakastan häntä täydestä sydämestäni ja en ole hakemassa mitään koti-orjaa. Osaan hoitaa taloutta ihan yksinkin, mukaanlukien lapsetkin.

Uusperhe kuviot hankalia vai... Eli kaikkien lapsellisten pitäisi vain pysyä sinkkuina koska syystä tai toisesta eivät ole eksiensä kanssa voineet jatkaa yhteistä elämää?

Setä on hyvä ja ottaa sellaisen naisen, joka on myös äiti ja jolla on lapsia.

Vierailija
56/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tuollainen kateus siellä onkin taustalla näillä vastustajilla.

Vierailija
57/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh tuota miksi? Mielummin otan sellaisen joka haluaa olla kanssani ja jonka seurassa tunnen oloni hyväksi. Oli sitten lapsia tai ei, oli ikä sitten paljon tai vähän.

Lapsillani myös on jo äiti, vaikka eksä onkin. Ei hänen olemassaoloa ole kukaan syrjäyttämässä. Lasten äiti on edelleenkin äiti.

Vierailija
58/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtaa. Suomesta löytyy paljon ihania lapsettomia miehiä

Aika karua että täällä suositellaan rakastettunsa unohtamista siksi että sillä on lapsia. Joo se lapsettomuushan takaa sen paremman suhteen.

Vierailija
59/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että olisi aika paljon vähemmän alapeukkuja tullut aloittajalle jos ei olisi maininnut mitään omasta tai miehensä iästä. Ihme paikka tämä.

Ja mitä tulee aloittajan kysymykseen niin kokeilemalla sekin selviää. Kaikessa rauhassa.

Vierailija
60/77 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis olemaan kolmanneksi tärkein ihminen miehen elämässä? 

Miten niin kolmanneksi?

Se ex-vaimohan on kolmantena...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi