Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useampi kuin joka toinen vesivahinko johtuu siitä kun ihmiset sammuu kännissä kaivon päälle

Vierailija
06.08.2018 |

Näin Suomessa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tapa on hakata känissä joku vesiputki rikki. Näitäkin tuntuu riittävän...

Vierailija
2/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkukaappiin alkolukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kaivo saunassa joka toimii varatienä. Ei siis vaaraa tässä taloudessa.

Vierailija
4/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkukaappiin alkolukko

Onko teillä suihku kaapissa? Meillä se vessassa suihkuverhon takana. Ehkä alkolukko pitäisi laittaa vessan oveen?

Vierailija
5/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipäänsä on jo niin poissa pelistä, että on oikeasti riski sammua suihkun lattialle, niin mistä tulee siinä tilassa inspiraatio edes mennä suihkuun. Luulisi, ettei kiinnostaisi mikään muu kuin kaatua sänkyyn. Itse ainakin vähän enemmän ottaneena saan korkeintaan hampaat pestyä ja vähän meikkiä pois naamasta.

Vierailija
6/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni just pari päivää sitten luki kaverinsa viestin. Kaverin yläkerran naapuri oli tehnyt klassiset, nyt kämppä täynnä vettä.

Vierailija
7/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä näitä ihmisiä, ensinnäkin niillä täytyy olla valtava läskiperse että onnistuu vesitiiviisti peittämään viemärin ja toiseksi miksi sammumispisteessä pitää mennä sinne suihkuun.

Vierailija
8/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Silti kuinka räkäseen kuntoon sitä pitää itsensä juoda? Eikö koe mitään vastuuta omista toimistaan?

Vierailija
9/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-asunnot peruskorjattiin ja niihin tehtiin nuo tuplakaivot jatkuvien vesivahinkojen takia. Mutta miksi? Eihän köyhä opiskelija voi juoda sammuksiin asti itseään? Millä rahalla?

Vierailija
10/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Silti kuinka räkäseen kuntoon sitä pitää itsensä juoda? Eikö koe mitään vastuuta omista toimistaan?

No kyllä mä ne oksennukset ihan itse siivoan.

Vierailija
11/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä näitä ihmisiä, ensinnäkin niillä täytyy olla valtava läskiperse että onnistuu vesitiiviisti peittämään viemärin ja toiseksi miksi sammumispisteessä pitää mennä sinne suihkuun.

Ja kolmanneksi, miksi pitää juoda itsensä sammuksiin saakka. Olen jo ikämies ja ottanut kohtalaisen koviakin kännejä, mutta en ole ikinä vielä sammunut.

Vierailija
12/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kolmanneksi, miksi pitää juoda itsensä sammuksiin saakka. Olen jo ikämies ja ottanut kohtalaisen koviakin kännejä, mutta en ole ikinä vielä sammunut.

"Ainakaan en muista."

Vierailija
13/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkukaappiin alkolukko

Onko teillä suihku kaapissa? Meillä se vessassa suihkuverhon takana. Ehkä alkolukko pitäisi laittaa vessan oveen?

Paras kun laitat sen alkolukon jääkaapinoveen ja ulko-oveen.

Vierailija
14/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kattuaivosta tarvi välttämättä peittää kuin puolet, niin se alkaa hiljalleen tulvia. Ja jos lattiakaivon puhdistusta on laiminlyöty, niin sitä ei tarvi peittää lainkaan, kun se on muutenkin jo sen verran tukossa että alkaa kerryttää vettä latialle jos hana on täysillä.

Vierailija
15/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Helsingissä.

Vierailija
16/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sammui kerran suihkuun vahvojen kipulääkkeiden takia, ei tajunnut että niistä menee taju, oli ottanut tabletin ja mennyt rentoutumaan kuuman veden alle . Onneks tulin kotiin ennenkuin koko vessa tulvi!

Vierailija
17/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi exää on ainakin tehnyt tämän.

Toinen mun kämpässä sammui suihkuun, aloin sitten ihmetellä miksi kestää niin kauan siellä, onneksi olin itse hereillä.

Toinen omassa kämpässään. Nukkunut monta tuntia lattiakaivon päällä. Tästä tuli vielä n 5000 € lasku kun ei ollut kotivakuutusta.

Kolmas ex meni kännissä kavereiden vessaan suihkuun. Siis bideesuihkuun, ja vessassa ei ole edes lattiakaivoa.

En kyllä oikeasti tajua mistä tulee mieleen mennä suihkuun jos on melkein sammumiskunnossa.

Onneksi kukaan ei pysty esim. meidän yläpuolella tekemään noin kun asutaan ylimmässä kerroksessa :)

Vierailija
18/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäänsä on jo niin poissa pelistä, että on oikeasti riski sammua suihkun lattialle, niin mistä tulee siinä tilassa inspiraatio edes mennä suihkuun. Luulisi, ettei kiinnostaisi mikään muu kuin kaatua sänkyyn. Itse ainakin vähän enemmän ottaneena saan korkeintaan hampaat pestyä ja vähän meikkiä pois naamasta.

Tätä minäkään en tajua, mistä se hinku sinne suihkuun tulee siinä kunnossa? Eiköhän sen ehdi aamullakin.

Vierailija
19/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen tieto on kotoisin?

Vierailija
20/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex työkaveri (nainen) ja yksi sukulainen (mies) ovat sammuneet juuri noin. Kummallekin tuli useiden tuhansien lasku. Molemmat ylipainoisia, jos sillä mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän