Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuplapano iisi piisi, jos pystyy ottamaan helposti peppuun?

Vierailija
06.08.2018 |

Eli jos pystyy ottamaan helposti peniksen peppuun, onko tuplapano (penis molemmissa aukoissa samaan aikaan) helppo juttu tuon jälkeen? Luvassa olisi kesän viimeinen kesämökkiviikonloppu ja mies on lupaillut jotain ekstratuhmaa ohjelmaa. Tiedän kyllä, että tähän liittyy hänen komea kaverinsa, sauna ja kiihkeää illanviettoa. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen koittamaan tupla anaalia jos mahdollista ja paikat antaa periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olen nuori mies joka on aina haaveillut naida jotain super ihanaa ja seksikästä muijaa toisen kanssa. Näin erään unkarilaisen naisen tupla naintia niin olen siitä asti himoinnut samaa kokemusta. Näyttelijättären nimi Lucy Love ja video nimeltä Lucy got sandwiched. Toivottavasti saat hyvää naintia ap ; ) jos sulla on venyvä pimppi niin molemmat kullit sinne vaan <3

Vierailija
4/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan väliliha on kipeänä monta päivää.

Vierailija
5/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuoron perään ykköseen ja kakkoseen ja paljon liukkaria. Iha helvetin kiihottavaaha seki on ku naista joku nai ykköseen tai kakkoseen ja toinen antaa samalla suihin. Hyvä himmailu osio semmonen jos liian kova tahti.

Vierailija
6/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi kokemus tuplapanosta. Olen kerran saanut hoitoa niin että mun pillussa oli sekä dildo, ei tosin järin iso ja sitten oikea penis. Ja se muistikuva tuosta on että hyvää oli, tosin oli aivan älyttömän kiihottunut ja märkä, todella vastaanottavainen siis.

Vierailija
7/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen miten naiset voikin ottaa kauheita kyrsiä sisäänsä molemmilla reillään. Itelläni kun pieni vehje niin vähänhän se harmittaa että aina noi iso kaluset on sorvaamassa naisia eestä ja takkaa, lievästi ja suoraan sanottuna kateellinen olen. Varmaan pieni vehkeinen kelpais tommoseen tupla meininkiinkin.

Vierailija
8/13 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckoldina menee pienikin muna.

Vierailija
9/13 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on yksi kokemus tuplapanosta. Olen kerran saanut hoitoa niin että mun pillussa oli sekä dildo, ei tosin järin iso ja sitten oikea penis. Ja se muistikuva tuosta on että hyvää oli, tosin oli aivan älyttömän kiihottunut ja märkä, todella vastaanottavainen siis.

No tuo nyt niin basic-settiä ettei tuota edes lasketa. Kaikki nyt tuollaista feikkituplaa on kokeillut. Nyt puhun kahdesta oikeasta peniksestä! AP

Vierailija
10/13 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä parisuhde kun ei yksi mies riitä. Kai hänkin vastineeksi pääsee panemaan sun kaveria?

Vierailija
11/13 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki tekis muuten mieli panna sua, paljonko maksaa? :)

Vierailija
12/13 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä parisuhde kun ei yksi mies riitä. Kai hänkin vastineeksi pääsee panemaan sun kaveria?

No kyllä minulle riittäisi, mutta mies haluaa säpinää seksielämään, eikä tuo nyt kuulosta suoraan sanottuna kauhean pahalta ajatukselta saada kahdelta äijänköriläältä huomiota samaan aikaan. :)

Vierailija
13/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko ap kahta munaa? Nuori cuck tässä mietti ja toivoo että sait satsit sisään...