Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako elää elämää nyt kun on vielä nuori vai vasta sitten eläkkeellä?

Vierailija
06.08.2018 |

Koska on se oikea aika alkaa elämään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä kannattaa tehdä omannäköinen ihan joka ikinen päivä. Mutta oletan, että tarkoitat rahan tuhlaamista, sitä pitää tehdä tulotason mukaan.

Vierailija
2/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa odottaa ihan hautaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Matti Nykänen on todennut, niin elämä on ihmisen parasta aikaa, ja sitä kannattaa elää joka päivä. Jos taas tarkoitat elämisellä jonkinlaista holtitonta menoa ja rahan tuhlaamista, niin olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa.

Vierailija
4/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä kannattaa tehdä omannäköinen ihan joka ikinen päivä. Mutta oletan, että tarkoitat rahan tuhlaamista, sitä pitää tehdä tulotason mukaan.

Elämäni ei ole koskaan ollut omanäköistä ja mieleistä, se on aina ollut muiden ja olosuhteiden määräämää. En kuitenkaan jaksaisi vain pantata ja jatkaa odottamista, mutta olen huomannut ettei minulla ole oikein muita vaihtoehtoja ja se on alkanut pikkuhiljaa ahdistamaan.

Vierailija
5/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ainakin huomioon sellainen mahdollisuus, että ei tule ikinä sitä "sitten eläkkeellä". 

Vierailija
6/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää pitää elää nyt, huomenna sitä ei välttämättä enää ole. Eihän se tietenkään sitä tarkoita, että jokainen euro pitää laittaa kiireesti haisemaan, mutta jatkuva pihistelykin on täysin järjetöntä. Nauti rahoistasi itse ja vielä kun voit.

Vierailija
7/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastuin 27-vuotiaana, eläkeläisyys alkoi jo siitä. Kannattaa elää heti, mutta kyllä opiskelu ja työnteko myös kannattaa.

Vierailija
8/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei koskaan saavuta syvällä sielussaan tyytyväisyyttä ellei ellei ota Jeesusta vastaan sydämeensä ja saavuta rauhaa Jumalan kanssa.  Koska Jumala on luonut ihmisen ja ihmisen henki kaipaa yhteyttä häneen.

Vierailija
9/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä huomiseen sitä minkä voit tehdä tänään, monet katuvat sitä tulevaisuidessa. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

Vierailija
10/10 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei ole rahaa, aikuisena ei aikaa ja vanhana ei energiaa. Elä sen mukaan.