Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei kiinnosta, kun on saanut parempaa

Vierailija
06.08.2018 |

Miehellä oli salasuhde josta selvittiin. Nyt pari vuotta mennyt ilmsn kosketusta. Otsikossa miehen vastaus

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ole fyysisesti yhteensopivia vai mistä on kyse? Kumpikin voi löytää sopivan. Voit kysyä, että mikä teknisesti ei tunnu riittävän hyvältä.

Vierailija
2/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi minulle, että ei halua seksiä kanssani, koska on saanut parempaa muualta, niin se olis siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien välillä ole täydellistä seksuaalista kemiaa vaikka muuten sopisikin yhteen hyvin. Olen kerran saanut uskomatonta seksiä yhden illan jutussa, eipä parempaa ole tullut vastaan.

Vierailija
4/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen lähinnä, että olen hänestä vastenmielinen

Vierailija
5/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidät pitää yhdessä? Miehesi on pettänyt, asenne kuulostaa edelleen ylimieliseltä. Aika törkeä vastaus! Entä jos jatkaisitte erikseen?

Vierailija
6/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi minulle, että ei halua seksiä kanssani, koska on saanut parempaa muualta, niin se olis siinä.

Tämä.

Ap lienee joko masokisti tai taloudellisesti miehensä elintasosta riippuvainen kun vielä roikkuu tuossa.

Vierailija
7/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä äkkiseltään tule mieleen loukkaavampaa kommenttia, jonka parisuhteessa voi saada. 

Jätä se sika. Siis ihan aikuisten oikeasti. 

Vierailija
8/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli salasuhde josta selvittiin. Nyt pari vuotta mennyt ilmsn kosketusta. Otsikossa miehen vastaus

Ette ole selvinneet siis...

Vierailija
9/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien välillä ole täydellistä seksuaalista kemiaa vaikka muuten sopisikin yhteen hyvin. Olen kerran saanut uskomatonta seksiä yhden illan jutussa, eipä parempaa ole tullut vastaan.

Olet alpha widow, tyttöystäväarvo nolla. Mies haluaa aina kokea olevansa paras. Jos et pysty antamaan miehelle sitä kokemusta, koska sinulla on niin ylivertainen kokemus taustalla, et ole minkään arvoinen kumppanina.

Vierailija
10/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vittuset, kusipää äijä.

Psykopaatti narstisti tuntuu olevan

Vierailija
11/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alpha widow, tyttöystäväarvo nolla. Mies haluaa aina kokea olevansa paras. Jos et pysty antamaan miehelle sitä kokemusta, koska sinulla on niin ylivertainen kokemus taustalla, et ole minkään arvoinen kumppanina.

Voi dille, mene vaikka kylmään järveen virkistymään ja upota samalla tietokoneesi ja kaikki älylaitteeesi sen pohjaan. 

Missä on sanottu, ettei hän pysty antamaan mahdolliselle kumppanilleen sitä kokemusta, että hän on paras? Hän ei sanonut, ettei enää koskaan voi harrastaa seksiä, koska paras on tullut vastaan eikä saa sellaista enää koskaan. 

Vierailija
12/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että antaisit miehen vielä koskea sinuun tuon kaiken jälkeen? Taitaa se salasuhde jatkua edelleen.

Vierailija
13/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siinä myös miehen osalta, jos kerran noin sanoi. Kukaan ei vahingossa noin lörpsäytä. Voi tulla katumapäälle, jos ei sitten muualla natsaakaan. Mutta se on jo merkityksetöntä.

Vierailija
14/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se nainen tai mies, jolta miehesi sai parempaa ei kuitenkaan halunnut suhdetta miehesi kanssa. Ehkä hänkin oli saanut parempaa?

Vierailija
15/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut yhden miehen kanssa aivan jumalaista seksiä eikä kukaan, koskaan, ole päässyt lähellekään sitä tasoa.

Ja se on totta, että sen jälkeen seksi ei ole juuri muiden kanssa kiinnostanut.

Se kenen kanssa tuota seksiä harrastin ei vain ole hyvää kumppanimateriaalia niin joutuu tyytymään ennen hyvänä pitämäänsä, mikä on aika surkeaa kun sai loistavaa.

Se ei silti tarkoita, etteikö parisuhde muuten olisi säilyttämisen arvoinen.

Vierailija
16/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne mutta olen se jolla on (yhä siis) salasuhde. Jos voisin kääntää kelloja takaisinpäin enkä aloittaisi suhdetta niin kääntäisin. Kummatkin päätimme salasuhteen kanssa että tämä on vain seksiä, emme aio erota puolisoistamme koskaan. Emme olekaan eronneet, takana salasuhdetta jo 7v. Tapaamme silloin tällöin. 

Mutta se seksi. Se on niin hyvää salasuhteen kanssa. Haluamme samoja asioita, varsin kinkyjä, sellaisia joita en ole ainakaan itse saanut aviomieheltäni. Kerran pyysin varovaisesti seurusteluaikoina ja sain sellaisen vastaanoton etten toiste enää pyytänyt. Siihen asti kunnes aloitin sivusuhteen seksi oli aviomiehen kanssa ihan ok, ei nyt maata järisyttävää mutta ok. Tyydyttävää. Nyt kun saan sivusuhteen mieheltä seksistä sitä mitä oikeasti haluan on seksi aviomieheni kanssa täysin mitäänsanomatonta, koitan välttää sitä mahdollisimman paljon. Aviomiehen kanssa kun rakastelee tuntuu kuin rakastelisi jonkun kämppiksen tai pahimmillaan sukulaisen kanssa. :o Se iljettää. En haluaisi tehdä sitä. Aviomiehen kosketus tuntuu väärältä, yököttävältä. :( 

Ei näin pitänyt käydä, meidän piti jatkaa ihan normaalisti avioliittojamme kuten aikaisemminkin ja ottaa vaan siinä sivussa toisiltamme se sivusuhteen kanssa jota emme avioliitoissamme saa. Olemme perhetuttuja, olen vaimon jonkinmoinen ystävä, ja tiedän häneltä suoraan että tilanne on siellä sama. Seksistä on tullut miehensä osalta pakkopullaa näiden seitsemän vuoden aikana, vaimo on valittanut sitä minulle. Miestään ei enää kiinnosta. Kokoajan vähän vähemmän. Toki aika muutenkin vaikuttaa siihen. Minä olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo lähemmäs 30 vuotta, tämä toinen pariskunta 25 vuotta.

En yhä vieläkään aio koskaan erota. Mies on hyvä isä kolmelle lapsellemme (yksi jo aikuisuuden kynnyksellä, yksi koululainen, yksi juuri kouluun menevä) ja hyvä aviomies. Meillä on hauskaa yhdessä. Mutta se seksi. En ikinä sanoisi sitä miehelleni mutta kun ei vaan kiinnosta. Kun se tuntuu ällöttävältä hänen kanssaan. Kun tiedän että saan parempaa muualta. Vaikkakin vain kuukauden-parin välein. 

Vierailija
17/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne mutta olen se jolla on (yhä siis) salasuhde. Jos voisin kääntää kelloja takaisinpäin enkä aloittaisi suhdetta niin kääntäisin. Kummatkin päätimme salasuhteen kanssa että tämä on vain seksiä, emme aio erota puolisoistamme koskaan. Emme olekaan eronneet, takana salasuhdetta jo 7v. Tapaamme silloin tällöin. 

Mutta se seksi. Se on niin hyvää salasuhteen kanssa. Haluamme samoja asioita, varsin kinkyjä, sellaisia joita en ole ainakaan itse saanut aviomieheltäni. Kerran pyysin varovaisesti seurusteluaikoina ja sain sellaisen vastaanoton etten toiste enää pyytänyt. Siihen asti kunnes aloitin sivusuhteen seksi oli aviomiehen kanssa ihan ok, ei nyt maata järisyttävää mutta ok. Tyydyttävää. Nyt kun saan sivusuhteen mieheltä seksistä sitä mitä oikeasti haluan on seksi aviomieheni kanssa täysin mitäänsanomatonta, koitan välttää sitä mahdollisimman paljon. Aviomiehen kanssa kun rakastelee tuntuu kuin rakastelisi jonkun kämppiksen tai pahimmillaan sukulaisen kanssa. :o Se iljettää. En haluaisi tehdä sitä. Aviomiehen kosketus tuntuu väärältä, yököttävältä. :( 

Ei näin pitänyt käydä, meidän piti jatkaa ihan normaalisti avioliittojamme kuten aikaisemminkin ja ottaa vaan siinä sivussa toisiltamme se sivusuhteen kanssa jota emme avioliitoissamme saa. Olemme perhetuttuja, olen vaimon jonkinmoinen ystävä, ja tiedän häneltä suoraan että tilanne on siellä sama. Seksistä on tullut miehensä osalta pakkopullaa näiden seitsemän vuoden aikana, vaimo on valittanut sitä minulle. Miestään ei enää kiinnosta. Kokoajan vähän vähemmän. Toki aika muutenkin vaikuttaa siihen. Minä olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo lähemmäs 30 vuotta, tämä toinen pariskunta 25 vuotta.

En yhä vieläkään aio koskaan erota. Mies on hyvä isä kolmelle lapsellemme (yksi jo aikuisuuden kynnyksellä, yksi koululainen, yksi juuri kouluun menevä) ja hyvä aviomies. Meillä on hauskaa yhdessä. Mutta se seksi. En ikinä sanoisi sitä miehelleni mutta kun ei vaan kiinnosta. Kun se tuntuu ällöttävältä hänen kanssaan. Kun tiedän että saan parempaa muualta. Vaikkakin vain kuukauden-parin välein. 

Sieltä semmoiset omantunnontuskaiset tilitykset. Kannattaisiko olla vaan rehellinen?

Vierailija
18/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä semmoiset omantunnontuskaiset tilitykset. Kannattaisiko olla vaan rehellinen?

Ai miehelle rehellinen? No ei kannata. :D Olen siis tuo edellinen vastaaja jota lainaat. Miksi olisin? Mitä sillä voittaisin? Menettäisin aviomiehen, tämän salasuhteen kanssa emme koskaan tule menemään naimisiin.

Totta, voisin löytää joskus uuden miehen jonka kanssa olisi sekä parisuhde ja seksielämä hyvä, ehkä. Ehkä en. En ota sitä riskiä.

Valitettavasti joudun myös kertomaan että minulla ei ole ollenkaan huono omatunto tästä mitä teen. Koen itselleni tämän oikeudeksi tehdä näin. Joo, ego varmaan hieman liian iso. Harmittelen vaan sitä että seksi miehen kanssa on tullut huonoksi sivusuhteen myötä.

Vierailija
19/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaimo saa joskus tietää ja sinä olet vuosia kuunnellut hänen surkutteluaan miehen haluttomuudesta. Just joo...

Vierailija
20/27 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehelle rehellinen? No ei kannata. :D Olen siis tuo edellinen vastaaja jota lainaat. Miksi olisin? Mitä sillä voittaisin? Menettäisin aviomiehen, tämän salasuhteen kanssa emme koskaan tule menemään naimisiin.

Totta, voisin löytää joskus uuden miehen jonka kanssa olisi sekä parisuhde ja seksielämä hyvä, ehkä. Ehkä en. En ota sitä riskiä.

Valitettavasti joudun myös kertomaan että minulla ei ole ollenkaan huono omatunto tästä mitä teen. Koen itselleni tämän oikeudeksi tehdä näin. Joo, ego varmaan hieman liian iso. Harmittelen vaan sitä että seksi miehen kanssa on tullut huonoksi sivusuhteen myötä.

Molemmille...