Jos saisit nyt tyttövauvan, niin mitkä olisi nimiehdokkaat top5 hänelle? Peukutellaan samalla!
Eli jos pitäisi miettiä 5 nimiehdotusta tyttövauvalle, mitkä ne olisi? Ei tarvitse olla paremmuusjärjestyksessä. Samalla peukutellaan muiden vastauksia :)
Pidetään keskustelu asiallisena. Kiitos!
Kommentit (2791)
Aino
Maija
Siiri
Tuulia
Suvituuli
En osaa laittaa näitä mihinkään keskinäiseen järjestykseen, mutta:
Ilona
Loviisa
Anna
Linnea
Vivian
Esme
Zelda
Tallulah
Kesia
Ann
Sirkka
Yrjö
Markku
Pentti
Ylermi
Tilda
Leine
Frida
Alessa
Inna
Eevi, Veera, Oona, Nella, olivia
Mulla oli jo 15-v nimi valmiina tyttölapselle:
Iita-Mimmi.
Sitten sairastuin, ja vähän myöhemmin kerrottiin etten voi saada lapsia. Johon muuten eksäni
-(kerroinkin hänestä tuolla yhdessä toisessa postissa missä sai kertoa mitä ilkeää joku on sinulle sanonut)-
kommentoi "Hyvä vaan, sä olisitkin varmaan tosi huono äiti".
Tämä siksi, koska hänen mielestään en osannut pedata petiä, imuroida, pyykätä enkä viikata pyykkejä, kokata, tiskata, enkä syödä mm. tomaattia enkä jugurttia oikein, vaan hänen piti AINA jotenkin "opastaa" ja huomautella, miten mä aina teen jotain ihan oudosti tms. 🙄
Toinen nimi josta olen aina pitänyt on Fiona.
"Life's Like Mail; Sometimes You Just Don't Get It"
Frida
Matilda
Aino
Edith
Amanda
Melina, Linda, Camilla, Lisa, Karoline
Sirpa
Outi
Pirjo
Irmeli
Sylvi
Nimen pitää olla ajaton. Ei tavallisia tai liian erikoisia.Nimirekisteri hyväksyy vaikka millaisia nimiä. Oma listani voisi olla Assi.Aurora,Elina,Katriina ja Anja.
Karoliina onkaunis nimi. Muita hyviä nimiä on Kaija ja Katri.Miesten nimiähän tässä eikysytty mutta ihmettelen kun vanhemmat ei näe vaivaa keksiäkseen poikalapselle nimiä.Veetejä on tosi paljon 15 vuotiaissa ja Oliverejä 10 vuotiaissa. Ja kuinkahan monta Mattia on syntynyt 191o-1950 luvuilla.
talula does the hula from hawaii
Leila
Minea
Ruth
Miriam
Mariel
Aava, Alva, Halla, Helmi, Hertta, Isla, Lempi, Matilda, Vilja
Evelin
Luna
Livia
Greta
Maia