Mitä ajatuksia herättää jos jumalaisen komealla miehellä on mitään sanomaton, tavallinen nainen?
Kommentit (76)
Oli nyt tilanne kummin päin tahansa, niin kenties se toinen henkilö on vain tuoksunut/tuoksuu edelleen aivan vastustamattomalle. Minulla kävi oman mieheni kanssa juurikin näin, hän vain tuoksui niin hyvälle että halusin häntä välittömästi. Olemme naimisissa ja meillä on 3kk ikäinen vauva. Ystäväni ihmettelivät miesvalintaani, ei kuulemma vastannut yhtään tavallista miesmakuani ulkonäön puolesta. Hänen tuoksunsa sai minut ihastumaan, luonteensa rakastumaan. Ja vaikka ulkonäön puolesta en välttämättä olisi kiinnostunut, hän on minulle nykyään komein mies jonka tiedän.
Ap, sun määäritelmäsi mukaan jumalaisen komea ei välttämättä ole sitä naapurin mielestä.
Mun mies on komistunut vuosien saatossa: luikkulaihasta rokkihenkisestä pojasta kehkeytyi lihaksikas salilla kävijä mies. Hän on tumma, pitkä, harteikas, kauniskasvoinen, Luonteeltaan hän on ujo, ei todellakaan uskaltaisi pokata naisia. Minä taas olen se, joka aikanaan teki aloitteen. Olen söpö tavis, mutta vaatimaton ulkonäöltäni hänen vierellään. Eli ystävällisyys ja flirtaileva tyyli, sopiva itsevarmuus, rohkeus tehdä aloitteita kompensoi ulkonäköä.
Lukiokaveri iski rinnakkailuokan komeimman pojan. Itse oli pullea, silmälasipäinen ja pyöreäkasvoinen. Lukiosta on 22 vuotta, ja Facebookin mukaan ovat edelleen yhdessä. Miksikö? Ehkä jotain tekemistä asiassa oli sillä, että heillä meni huumorintaju hyvin yhteen. Heidän kanssa oli todella kiva viettää aikaa, kun heistä jotenkin aisti, sen miten mukavaa heillä on keskenään. Rento ilmapiiri.
Sitten yksi kaverini, joka seurustelee vain lihavien miesten kanssa. On naimisissa nykyään ja aviomieskin on ainakin 160 kokoinen. Ei todennäköisesti ole kiinnostunut normaalipainoisista.
Ehkä sen naisen kanssa on helppo olla...Ei vaadi liikoja, ei tuhlaa ja omaa kivan lämpimän luonteen. Joskus kyllä mietin pettäiskö komea mies timmimmän naisen kanssa tilaisuuden saadessaan. Ehkä...
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla komeudessaan huolimatta ujo ja sosiaalisesti kömpelö ja on vain tyytyväinen kun tämä tavisnainen on tehnyt aloitteen. Tai sitten tällä tavisnaisella on muita avuja, joilla hän on saanut miehen itselleen ja näkee eri tavoin tavoin vaivaa, että mies myös pysyy. Ja tietenkin se sisäinen kauneus ja luonteiden yhteensopivuus.
Monet kauniit naiset luulevat, että pelkkä kauneus riittää ja ovat itseään passauttavia luonteita sekä sängyssä tylsiä (palsta on tietenkin täynnä kuvankauniita naisia, jotka ovat kokeilunhaluisia ja ennakkoluulottomia sängyssä, mutta kaikki eivät ole). Seksi on myös monelle vallankäytön väline ja tämä varmaan vähenee, jos nainen tietää, että miehelle riittää ottajia.
Tässä pari asiaa, joita tulee mieleen, kun näkee tällaisen parin.
Me ollaan tämmöinen pari. Mies on komea, mutta ujo ja täysin vailla turhamaisuutta. Minä olen tavis, mutta turhamainen hänenkin edestään, ja aloitteellinen.
Koska hän ei ylipäätään ajattele komeuksia ja kauneuksia, hän arvostaa minua muista syistä. Muun muassakin miten olen oppinut huomioimaan miestä.
Sovimme oikein hyvin yhteen. Mies on ihan ilmeisen onnellinen kanssani. Todellakin pyrin pitämään asiat sillä mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Opin siitä, että ei kannata uhmata kohtaloaan ja kysyä komealta mieheltä miksi otti tavallisen näköisen vaimon. Se meinaa sattuu vähän, olla ns. varma tekijä.
Tuntuu hieman vastenmieliseltä, että jollain edes on kumppanin valinnassa yhtenä kriteerinä joku "varma ulkonäkö". Kai se "varma ulkonäkö" on sitten jollekin sekin mihin rakastutaan ja minkä takia toista rakastaa. Oudolta kuulostaa omiin korviin.
Mutta monihan suhtautuu vielä ikuisiälläkin parisuhteeseen kuin johonkin peliin mitä kuuluu pelata. Surullista leikkimistä.
Eihän miehen komeus merkitse kovinkaan paljon pariutumisessa (paitsi toki pituus).
Miehellä ei ole kovin iso (ei kuitenkaan mikropenis) Nainen kuitenkin niin viehättävä että ensimmäisen kerran sekstailivat ja se oli menoa kun naisella oli niin harvinaisen pieni ja miehelle sopiva p....u. Sukupuolielinten rakenteellinen yhteensopivuus on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Lukiokaveri iski rinnakkailuokan komeimman pojan. Itse oli pullea, silmälasipäinen ja pyöreäkasvoinen. Lukiosta on 22 vuotta, ja Facebookin mukaan ovat edelleen yhdessä. Miksikö? Ehkä jotain tekemistä asiassa oli sillä, että heillä meni huumorintaju hyvin yhteen. Heidän kanssa oli todella kiva viettää aikaa, kun heistä jotenkin aisti, sen miten mukavaa heillä on keskenään. Rento ilmapiiri.
Sitten yksi kaverini, joka seurustelee vain lihavien miesten kanssa. On naimisissa nykyään ja aviomieskin on ainakin 160 kokoinen. Ei todennäköisesti ole kiinnostunut normaalipainoisista.
Ainakin 160 kokoinen???
Mä olen just sellainen perinteinen nainen jota muut naiset eivät koskaan ole millään tavalla pitäneet miesten mieleisenä mutta itseasiassa miehet juoksevat perässäni edelleen vaikka olen ollut naimisissa vuosikausia ja lapsiakin on useampi. Ja perässä juoksijoina nimenomaan miehet jotka haluavat oikean parisuhteen. Olen maksimissaan ollut 2kk sinkku aikuiselämäni aikana ja aina ollut varaa valita:) Ei mitään luusereita.
Täytyy sanoa toki että sellaisia pettäjätyyppisiä miehiä en juurikaan todellakaan lumoa. He kiertävät minut kaukaa. Sanotaanko siis että en ole mitään naisten enkä petturityyppisten miesten mielestä. Varmaan moni nainen miettii mitä komea mieheni näkee minussa. Häneltä voi mennä kysymään suoraan, hän vastaa mielellään.
Oisko kuvia esim. julkikksista,josta toinen ruma ja toinen kaunis?
Mä taas näen jatkuvasti komeita, hyväkroppaisia miehiä. Kauniita naisia harvoin. Ja nekin ei ehkä niin kauniita oo kun riisuu push upit ja pyyhkii meikit pois. Miehet sentään luonnollisia.