Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää jos jumalaisen komealla miehellä on mitään sanomaton, tavallinen nainen?

Vierailija
05.08.2018 |

...

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohonhan riittää selitykseksi se, että se taviksen näköinen nainen ei ole juuri sillä hetkellä meikannut kovin vahvasti. Minusta nämä "kaunottaret", jotka "kuuluvat" komeiden miesten vierelle, ovat loppujen lopuksi taviksia vahvalla meikillä. 

Joopa joo, kaunotar on kaunis ilman laittautumistakin, koska peruspalikat ovat paikallaan ilman sitäkin.

Vierailija
42/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli hyvin komea mies. Mä oon hyvin tavis. No se oli sitä, että häntä pokattiin mun edessä, koska kukaan ei tajunnut, että hänen tyttöystävä oli siinä vieressä. Mun ystäville tuli todella yllätyksenä, että mä sain niin komean miehen. Tämä tuli puheeksi monissa keskuteluissa.

Miten tapasitte?

Oltiin silloisen opiskelijakavereiden kanssa baarissa joku ihan typerä päivä. Siellä ei ollut muuta kuin meidän porukka ja exä parin työkaverin kanssa. Meidän porukasta yks tunsi hänen työkaverinsa, niin alettiin sit pelaa porukalla biljardia. Väiteltii sen kanssa yhdestä jutusta ja siit se sit lähti.

Hän on kuitenkin exä.

Joo niin on. Käsittääkseni erottiin muista syistä kun siitä, että mä olen tavis, mutta voihan se olla, että ulkonäkö oli osa syy. Pari vuotta kuitenkin toisiamme katseltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kieltämättä mielessä yhdessä huvila ja huussi -jaksossa.

Ihanan rakastunut oli mies kuitenkin. Ja osoitti tunteitaan kauniisti.

Rakkaus varmaan tai sitten on tapauksia, joissa naisen varakkuudella on merkitystä.

Vierailija
44/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könsikäs on pettynyt kaunottariin. Arkisen näköinen muija voi olla parempi sängyssä. 

Vierailija
45/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli hyvin komea mies. Mä oon hyvin tavis. No se oli sitä, että häntä pokattiin mun edessä, koska kukaan ei tajunnut, että hänen tyttöystävä oli siinä vieressä. Mun ystäville tuli todella yllätyksenä, että mä sain niin komean miehen. Tämä tuli puheeksi monissa keskuteluissa.

Miten tapasitte?

"Ihania" ystäviä, kun kehtaavat ilmaista sulle ihmettelynsä.

Kiitos sinä outo ihminen. Mä oon miettinyt monesti, että olenko jotenki outo kun tää satutti mua. Olen vaan tottunut siihen, että ihmiset ei odota multa paljoa ja tämän miehen "saamista " pidettiin ihmeenä kohdallani.

Vierailija
46/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi myöntää, mutta kyllä mielessä käy, että miten ihmeessä nuo ovat päätyneet yhteen. Että varmaan joku turvallinen järkiratkaisu mieheltä. Pettää varmaan.

Naisilla eri näkemys siitä mikä onjumalainen nainen kuin miehillä.

Vierailija
47/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri pariskunnan jossa mies todella komea ja lihaksikas, nainen taas suorastaan sairaalloisen ylipainoinen eli todella eriparisia ulkonäöltään. Mutta kun heidän kanssaan jutteli, niin sopivat todella hyvin yhteen. Tuntui, että toinen aloitti lauseen ja toinen päätti sen. Toisen kunnioitus ja keskinäinen rakkaus suorastaan huokui heistä. Voin sanoa, että olen todella kateellinen noin ihanasta keskinäisestä yhteydestä, en ole vastaavaa itse koskaan kokenut.

En sen tarkemmin heihin tutustunut, voi olla että naisella oli vaikka terveydellisiä ongelmia, josta lihavuus johtui. Mutta ulkonäkö unohtui kyllä nopeasti heidän seurassaan.

Vierailija
48/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on aika tavallista? Siksi ihmettelinkin, kun tällä palstalla jossakin noista tuhansista tasoväittelyistä sanottiin, että ne on naiset kun pariutuvat alaspäin - minun tuttavapiirissäni se on nimittäin ihan päinvastoin.

Paras esimerkki lienee reippaasti ylipainoinen eikä muutenkaan mitenkään hehkeä (ohut tukka, huono iho, ei meikkaa, pukeutuu hyvin ”käytännöllisesti” eli pääasiassa lenkkivaatetyylisesti) nainen, jonka luonnekin on sellainen, että seurustelukumppania sääliksi käy. Valittaa, nolaa julkisesti, määrää aivan kaikesta, haukkuu ja vähättelee. Ja silti, kerta toisensa jälkeen, tällä naisella on korkeasti koulutettu ja hyvissä töissä oleva, erittäin komea mies. Suhteet kestävät sen kolme vuotta, kunnes nainen vaihtaa uuteen (joka löytyy heti!) ja mies jää rannalle ruikuttamaan (olen näiden miesten fb-kaveri, joten todistan, että kaipaamaan jäävät ihan julkisestikin). Mitä ihmettä? Miksi?!!

Eikä tuo siis ole ainoa tapaus, vaikka räikein onkin. Tuttavapiirissäni on muutamiakin erittäin ulkonäkö- ja statuskeskeisiä naisia, jotka itse ovat suht vaatimattomia. Rimansa on hyvin korkealla ja sen yli myös hyppäävät, joka kerta. Hämmentävää.

Vierailija
49/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle jäi kaunottaria ruikuttamaan. Miehen exä mallitasoinen upea ilmestys, mutta kuulemma täyskahjo.  Minä olen tavis, mutta selväjärkinen.

Mies sanoi, että halusi mieluummin luotettavan, täysjärkisen, fiksun naisen kuin kauniin palkinnon käsivarrelle. Exänsä oli kuulemma taloudellinen ja mielenterveydellinen taakka.

En minä susiruma ole minäkään, vaan tavis ilman suurempia virheitä, mutta mies tunnusti, että olin ns. varma valinta. Että hän otti mieluummin minut kuin riskeerasi tai olisi yksin.

Opin siitä, että ei kannata uhmata kohtaloaan ja kysyä komealta mieheltä miksi otti tavallisen näköisen vaimon. Se meinaa sattuu vähän, olla ns. varma tekijä.

Vierailija
50/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalle jäi kaunottaria ruikuttamaan. Miehen exä mallitasoinen upea ilmestys, mutta kuulemma täyskahjo.  Minä olen tavis, mutta selväjärkinen.

Mies sanoi, että halusi mieluummin luotettavan, täysjärkisen, fiksun naisen kuin kauniin palkinnon käsivarrelle. Exänsä oli kuulemma taloudellinen ja mielenterveydellinen taakka.

En minä susiruma ole minäkään, vaan tavis ilman suurempia virheitä, mutta mies tunnusti, että olin ns. varma valinta. Että hän otti mieluummin minut kuin riskeerasi tai olisi yksin.

Opin siitä, että ei kannata uhmata kohtaloaan ja kysyä komealta mieheltä miksi otti tavallisen näköisen vaimon. Se meinaa sattuu vähän, olla ns. varma tekijä.

Etkä onneksi yhtään sheimaa kauniita naisia tässä? Kauniskin voi olla luotettava, täysjärkinen ja fiksu.

Vierailija
51/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on todella komea. Sellainen, joka voisi hyvin olla malli - pitkä mies, kauniit, ja särmikkäät kasvot, MUTTA hän on hyvin ujo, eikä pidä itseään mitenkään erikoisen näköisenä. Itse olen aika peruspulliainen, mutta minulla on hyvä itsetunto, tiedän mitä haluan ja olen miehen mielestä todella hauska. Mies ihastui minussa minun määrätietoisuuteen sekä kuulemma saan hänet tavoittelemaan enemmän elämässä.

Vierailija
52/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanneet teininä.

Vierailija
53/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tollasia pareja on paljon. Käykää maaseudulla ja syrjäsemmillä kylillä niin näette vaatimattomilla naisilla komeita miehiä. Monesti naiset on jopa vanhempia.

Vierailija
54/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä onneksi yhtään sheimaa kauniita naisia tässä? Kauniskin voi olla luotettava, täysjärkinen ja fiksu.

Voi aikoja... tarvitsiko vetää ammattiloukkaantumiskortti pöytään.

Siis tuo oli MIEHENI selitys sille, miksi minut otti. Hänen näkemyksensä kauniista naisista. Minä en exäänsä edes tunne, siksi sanoin KUULEMMA.

Argh.

Vierailija
55/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaisen komeaa miestä en ole nähnyt kuin elokuvissa, että sinänsä kyseinen ilmiö ei ole minulle tuttu. Sen sijaan upeita naisia vilisee katukuvassa tuon tuosta. Yleensä näen vain pareja jotka ovat suht samantasoisia tai pareja joissa nainen on todella näyttävä ja mies ihan ok. Erittäin rumaa ihmistä en ole varmaan koskaan bongannut. Tämä siis Helsingissä.

Vierailija
56/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi kieltämättä mielessä yhdessä huvila ja huussi -jaksossa.

Ihanan rakastunut oli mies kuitenkin. Ja osoitti tunteitaan kauniisti.

Rakkaus varmaan tai sitten on tapauksia, joissa naisen varakkuudella on merkitystä.

Oliko se tämä beach-house, jonka mies halusi teettää yllätykseksi? Mies oli kyllä huomattavasti paremman näköinen. Kiinnitin tähän epäsuhtaan huomiota myös. Mies katsoi naista ihaillen aivan koiranpentukatseella.

Vierailija
57/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaisen komeaa miestä en ole nähnyt kuin elokuvissa, että sinänsä kyseinen ilmiö ei ole minulle tuttu. Sen sijaan upeita naisia vilisee katukuvassa tuon tuosta. Yleensä näen vain pareja jotka ovat suht samantasoisia tai pareja joissa nainen on todella näyttävä ja mies ihan ok. Erittäin rumaa ihmistä en ole varmaan koskaan bongannut. Tämä siis Helsingissä.

Tulepa käymään Tampereella.

T. Ex-stadilainen.

Vierailija
58/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköisellä naisella on varmasti monia söpöjä kohtia ulkonäössään joista mies voi nauttia.

Vierailija
59/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän näkynyt jumalaisen komeita miehiä täällä päin. David Beckham..Aidan Turner..

Beckhamillakin on itseään rumempi vaimo.

Vierailija
60/76 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet komeat miehet ottaa vaimoksi/lasten äidiksi vähän arkisemman näköisen naisen. Ajattelee, et se on kiitollinen, kiltti ja sitä ei kukaan pokaa, et ei tarvii huolehtii. Kauniit naiset on hankalampia. Niitä pitää kehua ja lahjoa ja vahtia jne.

Nää komistukset kyllä sit pettää niitä vaimojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi