Mitä ajatuksia herättää jos jumalaisen komealla miehellä on mitään sanomaton, tavallinen nainen?
Kommentit (76)
Minulta joskus humalainen nainen kysyi, miksi olen nainut vaimoni. Sanoin, että koska se on sisäisesti niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän näkynyt jumalaisen komeita miehiä täällä päin. David Beckham..Aidan Turner..
Niin missäpäin?
Juuri huomasin facebookista, että eräs nuoruuden pano, juurikin jumalaisen komea urheilullinen mies, oli avioitunut ja hankkinut lapsia tavallisen, pullean ja ei-niin-kauniin naisen kanssa.
Olisko tekemisistä sen kanssa, että tällä komistuksella oli tosi pieni muna.
Jos mies on siis aivan jumalaisen komea, niin kyllä mulle ekana tulee mieleen, että nainen on hänelle "parta".
Ajattelisin että mies ei katso pelkkää ulkokuorta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli hyvin komea mies. Mä oon hyvin tavis. No se oli sitä, että häntä pokattiin mun edessä, koska kukaan ei tajunnut, että hänen tyttöystävä oli siinä vieressä. Mun ystäville tuli todella yllätyksenä, että mä sain niin komean miehen. Tämä tuli puheeksi monissa keskuteluissa.
Miten tapasitte?
Oltiin silloisen opiskelijakavereiden kanssa baarissa joku ihan typerä päivä. Siellä ei ollut muuta kuin meidän porukka ja exä parin työkaverin kanssa. Meidän porukasta yks tunsi hänen työkaverinsa, niin alettiin sit pelaa porukalla biljardia. Väiteltii sen kanssa yhdestä jutusta ja siit se sit lähti.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin myös toisinpäin, jos nainen on jumalaisen kaunis ja mies tavis. Ensimmäinen kysymys mielessäni on aina: "Miksi?"
Kuvittelen rahalla olevan jotain tekemistä, ja toisena, että se vaatimattomampi on uskomattoman hieno persoona.
Ehkä se kaunis on kyllästynyt siihen että häneen reagoidaan voimakkaasti (vihataan ja rakastetaan) hänen ulkonäkönsä vuoksi ja on siksi ohittanut ulkonäkökysymykset. Kun oma ulkonäkö on usein keskustelujen aiheena, asiasta voi tulla ikään kuin muuri itsen ja toisten välille. Varmaan kaikki joilla on jokin ulkoisesti poikkeava piirre, ymmärtävät pointtini. Myönteisessä mielessä tavallisen näköiset ihmiset eivät koskaan tule ajatelleeksi tätä, mikä tulee tässä keskustelussakin esille.
Työkaverini, joka oli hyvin vaatimattoman näköinen eikä ollut penaalin terävin kynä, hankki itselleen kirjekaverin vankilasta. Mies oli harvinaisen komea ja työkaveri meni hänen kanssaan kihloihin, tapasivat lomilla. Kauhistelimme, että he olivat menossa naimisiin, vaikka työkaveri ei edes tiennyt mistä rikoksesta mies istui. Juttu päättyi siihen, että työkaveri ehti löytää itselleen uuden miehen jo ennen kuin kirjekaveri vapautui.
En ole ihan varma vastaako tämä kysymykseesi.
Mies voi olla komeudessaan huolimatta ujo ja sosiaalisesti kömpelö ja on vain tyytyväinen kun tämä tavisnainen on tehnyt aloitteen. Tai sitten tällä tavisnaisella on muita avuja, joilla hän on saanut miehen itselleen ja näkee eri tavoin tavoin vaivaa, että mies myös pysyy. Ja tietenkin se sisäinen kauneus ja luonteiden yhteensopivuus.
Monet kauniit naiset luulevat, että pelkkä kauneus riittää ja ovat itseään passauttavia luonteita sekä sängyssä tylsiä (palsta on tietenkin täynnä kuvankauniita naisia, jotka ovat kokeilunhaluisia ja ennakkoluulottomia sängyssä, mutta kaikki eivät ole). Seksi on myös monelle vallankäytön väline ja tämä varmaan vähenee, jos nainen tietää, että miehelle riittää ottajia.
Tässä pari asiaa, joita tulee mieleen, kun näkee tällaisen parin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli hyvin komea mies. Mä oon hyvin tavis. No se oli sitä, että häntä pokattiin mun edessä, koska kukaan ei tajunnut, että hänen tyttöystävä oli siinä vieressä. Mun ystäville tuli todella yllätyksenä, että mä sain niin komean miehen. Tämä tuli puheeksi monissa keskuteluissa.
Miten tapasitte?
Oltiin silloisen opiskelijakavereiden kanssa baarissa joku ihan typerä päivä. Siellä ei ollut muuta kuin meidän porukka ja exä parin työkaverin kanssa. Meidän porukasta yks tunsi hänen työkaverinsa, niin alettiin sit pelaa porukalla biljardia. Väiteltii sen kanssa yhdestä jutusta ja siit se sit lähti.
Hän on kuitenkin exä.
Todella outoa ja ihmettelen syvästi. Harvoin näkee paria jossa mies komea ja nainen ruma/tavis. Yksi tulee mieleen: jesse williams ja hänen vaimonsa. Tai no nykyään ex, jesse vaihto kauniimpaan ja en kyllä ihmettele miksi.
On sanonta, että ruma ei ole ruma eikä kaunis ole kaunis, kun tarpeeksi kauan katselee. Ehkä ovat tutustuneet ensin kunnolla kavereina ja sitten huomanneet rakastuneensa toisiinsa ihmisinä.
Mietin, että etenkään mies ei ole ulkonäkökeskeinen ihminen. Hän on mies, joka ei kauheasti noteeraa ulkonäöllisiä seikkoja.
You know, tällaisia ihmisiä on olemassa aika paljon. Eivät osaa edes ottaa kantaa keskusteltuaan jonkun kanssa, minkä näköinen hän oli.
Minäkin tapasin mieheni, kun olin siivoamassa asuntoni. Ylipitkät hiukset hiukset ponnarilla, ilman meikkiä. Olen ihan tavallinen ilman meikkiä.
Mies ei noteerannut mitään - mutta tapaamisemme oli veret seisauttava kokemus meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Että vaihteeksi joku on pariutunut muista kuin ulkonäkösyistä.
Mistäs tiedät, miksi se tavismamma on sen komistuksen valinnut? "Oho, nyt on kuuma tapaus ja jossain mielenhäiriössä vielä, kun minua yrittää. Nyt tai ei koskaan!"
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että etenkään mies ei ole ulkonäkökeskeinen ihminen. Hän on mies, joka ei kauheasti noteeraa ulkonäöllisiä seikkoja.
You know, tällaisia ihmisiä on olemassa aika paljon. Eivät osaa edes ottaa kantaa keskusteltuaan jonkun kanssa, minkä näköinen hän oli.
Minäkin tapasin mieheni, kun olin siivoamassa asuntoni. Ylipitkät hiukset hiukset ponnarilla, ilman meikkiä. Olen ihan tavallinen ilman meikkiä.
Mies ei noteerannut mitään - mutta tapaamisemme oli veret seisauttava kokemus meille molemmille.
Väittäisin kyllä, että harvinaisuuksia ovat miehet, joita ei naisen ulkonäkö kiinnosta. "Minkäs näköinen se uusi naapurin rouva oli?" "Emmä osaa sanoa, ihan tavallinen kai..." (lue: "Jumankauta mikä nainen, ajattelen häntä kun illalla päästään peiton alle.")
Tuohonhan riittää selitykseksi se, että se taviksen näköinen nainen ei ole juuri sillä hetkellä meikannut kovin vahvasti. Minusta nämä "kaunottaret", jotka "kuuluvat" komeiden miesten vierelle, ovat loppujen lopuksi taviksia vahvalla meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasitte?
"Ihania" ystäviä, kun kehtaavat ilmaista sulle ihmettelynsä.
No mulla on ollut aina vaan komeita miehiä. Olen vieläpä itse päättänyt kaikki nämä suhteet. Ja olen aivan tavallinen nainen, ihan nätti, hoikka ja hyvä itsetunto mutta en mikään ihmeellinen!
Mikä on komea mies? Mikä on mitään sanomaton nainen? Mielipidekysymyksiä.
Aika vähän näkynyt jumalaisen komeita miehiä täällä päin. David Beckham..Aidan Turner..