Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon jatkuvasti sairastuvani syöpään

Vierailija
05.08.2018 |

Tai johonkin muuhun tappavaan tautiin. Olen keskivaikeasti masentunut (tällä hetkellä menee jo varmaan vaikeaan masennukseen). Isäni vähättelee oireitani ja sairauttani ja sanoo vaan että en edes halua parantua ja että mun pitää nyt vaan piristyä. Toivooko normaali ihminen sairastuvansa syöpään? Makaako normaali ihminen sängyssä koko päivän? Toivooko normaali ihminen heti aamulla herättyään että olisi jo ilta että pääsisi taas nukkumaan? Olen todella turhautunut kun isäni ei vaan ymmärrä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kestäisit kipua päivääkään jos et edes täysin terveenä osaa nauttia elämästä, kun sairastaa vakavasti tarvitaan todella elämän iloa ja halua selvitäkseen..

Vierailija
22/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kestäisit kipua päivääkään jos et edes täysin terveenä osaa nauttia elämästä, kun sairastaa vakavasti tarvitaan todella elämän iloa ja halua selvitäkseen..

Kieltämättä se häiritsee, että tervevartaloiset valittaa, kun kaikki mahdollisuudet kuitenkin käytännössä on saatavilla. Mutta onhan se niin, että masennus voi olla niilläkin joilla kaikki on muuten hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla