Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa itsestänne te, jotka ette saa esim. Baarissa huomioita

Vierailija
05.08.2018 |

Otsikossa tulikin aihe. Monesti kuulee, että kaikki saa baarissa tai kaikille on ottajansa, mutta monille rehellisesti ei ole.
Ystäväni ovat kauniita, joten se voi olla, että minua ei huomata senkään takia.

Olen 165 cm ja 58 kiloa. Tosi pitkä tukka,naamalta kuitenki ok korkeintaan. Kroppa mulla on urheilullinen. Pukeudun mekkoihin enemmän näin kesällä ja talvella enemmän farkut päällä. Olen hieman ujo, mutta pystyn kyllä puhumaan tuntemattomien kanssa. Korkeakoulun käynyt ja vakiduunissa.
Näin kesällä kun kaikki puuhastelee kesäheilojen kanssa, niin tekis mieli itkeä välillä, mutta ehkä parisuhde ei ole sit mun juttu.
Nyt varsinkin kun ikää on alkanut tulemaan, niin tämä asia on alkanut erillä tavalla surettaa.
Hyvää kesää kaikille

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehen mielipidettä asiaan ei kaivata.

Vierailija
2/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava. Silti miehet tulee iskemään välillä jopa ihan päiväsaikaan. Tähän voi vaikuttaa ikäni, olen 17.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 v (näytän monen mielestä nuoremmalta, moni veikannut iäkseni alle 25 v ja yllättyvät kun kerron olevani näinkin vanha). Koskaan ei ole baarissa miehet lähestyneet. Itse olen lähestynyt kahta, toinen lähti mukaani, toiselta sain pakit. Pukeudun mustiin pillifarkkuihin ja t-paitaan/toppiin. Korkkarit tai ballerinat. Joskus jumpsuit. Mulla on resting bitch face ja eräs mies keneen tutustuin kertoi että oli aluksi ajatellut musta että olen todella nuiva akka koska näytin niin vihaiselta. Kai se on siis tuo ilmeeni joka ajaa kaikki miehet pois. Naamastani en osaa sanoa mitään sillä on kutsuttu rumaksi, tavikseksi ja kauniiksi. Pituutta 165 cm, painoa 65 kg.

Vierailija
4/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa miehetkin kertoa kokemuksia.

Ap

Vierailija
5/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
6/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29 v (näytän monen mielestä nuoremmalta, moni veikannut iäkseni alle 25 v ja yllättyvät kun kerron olevani näinkin vanha). Koskaan ei ole baarissa miehet lähestyneet. Itse olen lähestynyt kahta, toinen lähti mukaani, toiselta sain pakit. Pukeudun mustiin pillifarkkuihin ja t-paitaan/toppiin. Korkkarit tai ballerinat. Joskus jumpsuit. Mulla on resting bitch face ja eräs mies keneen tutustuin kertoi että oli aluksi ajatellut musta että olen todella nuiva akka koska näytin niin vihaiselta. Kai se on siis tuo ilmeeni joka ajaa kaikki miehet pois. Naamastani en osaa sanoa mitään sillä on kutsuttu rumaksi, tavikseksi ja kauniiksi. Pituutta 165 cm, painoa 65 kg.

Olispa miehilläkin 50/50 mahikset.

Vierailija
7/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 170cm, normaalipainoinen, en juo itseäni koskaan 'känniin'.

Vierailija
8/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita, ajattelevat että outo kun yksin baarissa. Onneksi olen löytänyt muuta sisältöä elämääni. Olen vähän hipsterihenkinen.

Vierailija
9/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä sanoa että tuo ilme voi tosiaan karkoittaa osan pois mikä on harmi. Ulkonäkö voi hyvin usein pettää, niin hyvässä kuin pahassa, eikä ihminen useinkaan ole sisimmässään sitä mitä ensi näkemältä luullaan.

Vierailija
10/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallisen näköinen nuori nainen. Ei minun seurani baarissa ketään kiinnosta.

Vierailija
11/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on tehtävä itse aloitteita. Ei näkymätön mieskään saa seuraa ellei ole aloitteellinen. Lukuisia pakkeja toki joutuu sietämään, mutta minkäs teet. Naisen ei tarvitse kestää niin useita, vaikka joskus tulisikin torjutuksi.

Vierailija
12/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 156cm ja 46kg. Ihan nätti,pitkähköt hiukset. Sain kyllä riittävästi huomiota, mutta vain yksi johti pidemmälle. Sekin kesti vain joitakin vuosia.

Nykyään en enää käy baareissa kun en alkoa juo. Vaikea sanoa miten sitä huomiota näin vanhempana riittäisi. Nyt 45v. Samoissa mitoissa olen edelleen kun täällä se tuntuu olevan tärkeää.

Vierailija
13/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö... Mielestäni suomen kielessä ei ole tuollaista resting bitch face-sanaa??

Vierailija
14/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa mutta olen n.180cm mies ja painoa on kertynyt, oli se sitten nestettä tai läskiä, vaikka yritänkin elää niin terveellisesti kuin voin. Kunnoltani en ole mikään urheilija mutta en myöskään mikään sohvalle jäänyt köntys.

Muutaman kerran, kun olen saanut ryhmätilanteiden päätteeksi anonyymina palautetta, naispuoliset ovat kehuneet minua ja onpa joskus joku nainen suoraankin sanonut että minussa on jotain haluttavaa. Pari kertaa tiedän jonkun naisen olleen kuumana minuun mutta en ole antanut vastakaikua. Olen kokenut ihmissuhteiden nurjat puolet ja se voinee näkyä ulospäin.

Vierailija
15/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin miehenä eli huomioitsijana, että jotkut naiset ovat torjuvan näköisiä. Näyttävät siis hiukan vihaisilta tai ylimielisiltä. Sellaiselle ei uskalla sen enempää antaa huomiota. Enemmistö naisista on kuitenkin (tahtomattaankin?) iloisen oloisia ja esim. "hymyilevät kasvot" vaikkei edes hymyilisi. 

Vierailija
16/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RBF= vihainen perusilme

Vierailija
17/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo keski-ikäinen, mutta nuorena sain aika vähän huomiota. Olen aina ollut hoikka ja ihan nätti, mutta nuorena kiusaamisen takia hillittömän epävarma, luulen että se oli pääsyy. Viestitin torjuntaa ulospäin.

Vierailija
18/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180/115 40+ kalju etenee. Siinäpä ne elämän valttikortit olikin.

Vierailija
19/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän baareissa käy kuin rikkinäisiä ihmisiä? Tai vaihda edes baaria.

Vierailija
20/46 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RBF= vihainen perusilme

Joo, oho, en ole dumb. En vain tajua miksi täytyy type englantia suomenkieliseen viestiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi