Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näyttää huolitellulta ja tyylikkäältä vähällä rahalla ja vaivalla?

Vierailija
05.08.2018 |

Miten näyttää huolitellulta ja tyylikkäältä helposti jos ei ole varaa kuukausittain käydä erilaisissa hoidoissa?

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat kannattaa pitää siistinä. Kynnet voi lakata vaikka värittömällä kynsilakalla. Ja tietysti perusasiat kuntoon: puhtaat hiukset ja kosteutettu iho.

Vierailija
2/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että voit näyttää huolitellulta ja tyylikkäältä joko käyttämällä rahaa tai näkemällä itse vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preppytyylillä

Vierailija
4/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut keskittyä siihen, millainen olen ilman mitään ehostusta ja sitten korostamaan hyviä puolia. Olisi pitänyt keksiä tämä kauan sitten. Ei ole järkeä ottaa mallia jostain toisesta jos itselleen sopii parhaiten aivan toisenlainen tyyli.

Vierailija
5/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
6/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännistä mallia. Ovat tosi huoliteltuja aina, vaikka päivystyspuhelin soisi yllättäen kello 4:00 aamulla.

Vierailija
7/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää hiuksia, niin ei tule juurikasvua. Pidä hiukset pitkinä, niin ei tarvitse usein leikkauttaa niitä. Nypi kulmakarvat. Älä pure kynsiä. Hanki ajattomia vaatteita neutraaleissa väreissä ja uudista kokonaisuutta asusteilla. Silitä vaatteet. Pidä kengät siisteinä.

Vierailija
8/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkä tukka, joka ei näytä nopeasti ylikasvaneelta.

Terveet elämän tavat, jolloin ei turvotusta tai tummia silmänalusia tai merkittävää ylipainoa.

Laadukkaat ajattomat vaatteet jotka kestää.

Puhtaat hiukset, mahdollisesti ponnarille jos ei jaksa laittaa, kevyt meikki, lyhyet siistit kynnet, joissa ehkä väritön lakka.

Vierailija
9/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Preppytyylillä

Vaikea löytää Suomen kaupoista.

Vierailija
10/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ostat itsellesi laadukkaita (materiaali, leikkaus, ompelu!), ennen kaikkea sopivan kokoisia, hyvin istuvia ja yleisesti asiallisia vaatteita. Toisin kuin yleisesti luullaan, hinta tai merkki ei välttämättä takaa näistä ominaisuuksista yhtäkään eikä varsinkaan kolmea viimeistä. Halvalla saa monesti parempaakin, mutta vaatii toki vähän ymmärrystä materiaaleista ja tekniikasta. Pidät sitten niistä kamppeista huolta, eli peset oikein, kuivatat oikein ja silität oikein, viimeinen toki vain tarvittaessa. Vaatteita kannattaa ostaa tarpeeksi, jotta saa vaihtelua eivätkä ne kulu tarpeettoman nopeaa. Hanki asuihin sopivia koristeita/asusteita, näidenkään ei tarvitse olla kalliita, mutta harkinnalla hankittuja. Ja muista hyvät kengät!

2) pidä huolta omasta hygieniastasi. Hampaiden, hiusten ja naaman peseminen on halvimmasta päästä siistiin olemukseen vaikuttavista tekijöistä.

3) käy laitattamassa kampaajalla helppo ja omaan ulkonäköösi sopiva kampaus, leikkauksen ylläpitäminen ei ole itseasiassa edes kovin kallista, mutta sitä pitää tehdä säännöllisesti.

4) opettele nyppimään kulmat itse, kulmia voi myös värjätä itse jos ne ovat värittömät.

5) opettele siisti perusmeikki ja siisti iltameikki. Hanki niihin sopivat ja laadukkaat, omalle ihollesi sopivat tuotteet. Hinta tai merkki ei tässäkään ole autuaaksi tekevä asia. Toisin kuin yleensä luullaan, niin hyvä meikki käyttöön ei tule miljoonalla eri aineella ja värillä. Ylläpidä meikkivarastoasi, ripsiväri ei säily ikuisesti!

6) kynnet on varmaan se kallein juttu, ellet ole siunattu hyvillä kynsillä ja kynsinauhoilla luonnostasi. Jos olet niin sitten riittää kynsien pitäminen siistinä.

Summa summarum, vähemmän on monesti enemmän.

Vierailija
11/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus.

Vierailija
12/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vinyylihousut ja villakangastakki. Painoa saa olla 50-55kg.

Vierailija
13/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan kirjassa kerrotaan että jos et jaksa hoitaa ihoasi niin käy kasvohoidossa kuuden viikin välein.

Vierailija
14/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Preppytyylillä

Vaikea löytää Suomen kaupoista.

Mitä erityisesti ei löydy? :o

Vierailija
15/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen tyyli lentoemännillä sitten on? En ole vuosiin matkustanut, eikö niillä ole työvaatteet?

Vierailija
16/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen hoidoista puhut? Jos värjää itse hiuksensa jollain luonnollisella, omaa väriä lähellä olevalla sävyllä ja pitää pitkiä hiuksia, ei kampanjaan juuri mene rahaa. Minä käyn kampaajalla puolen vuoden välein tasoittamassa latvat. Hiukseni sävytän kotona kahden kuukauden välein. Mikäli pitää hiuksia kiinni, ei näy, jos malli on kasvanut ulos tai missä kunnossa latvat ovat. Niskanuttura on esimerkki ajattoman tyylikkäästä, helppotekoisesta kampauksesta.

Kasvohoidoille ei myöskään ole välttämättä tarvetta, jos huolehtii hyvin ihonhoidosta. Useimmille sopii perusvoide kasvovoiteeksi. Kulmat voi siistiä itsekin. Kevyt meikki hillityn värisillä tuotteilla on paras. Minä käytän joka päivä samaa nudehuulipunaa ja -kynsilakkaa. Jos huulipuna hieman tuhraantuu tai lakkaa vähän irtoaa kynnestä, se ei heti näy niin kuin voimakkaampien värien kanssa. En käy missään manikyyreissa. Hoidan kädet ja kynnet itse kerran viikossa.

Vierailija
17/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita laadukkaisiin kenkiin ja asusteisiin. Jos ei ole varaa ostaa uusia, niin ainakin laatuhuiveja ym voi löytää second hand liikkeistä hyvään hintaan. Klassinen tyyli, hyvinhoidetut hiukset, hampaat ja kynnet. Hoikkuus. 

Vierailija
18/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutan kirjassa kerrotaan että jos et jaksa hoitaa ihoasi niin käy kasvohoidossa kuuden viikin välein.

Mutta en ole varma näyttääkö Jutta huolitellulta ja tyylikkäältä :/

Vierailija
19/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännistä mallia, no miten he sen sitten tekee?

Eikös lentoemännät saa ihan ok palkkaa, on varmaan varaa ainakin kynsiin, kestokulmiin, kampaajalle ja hyviin meikkeihin.

Vierailija
20/157 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up