Mitä mietit ihmisestä joka kulkee kesäisin aina mustassa hupparissa?
kerro
Kommentit (11)
masentunut ja lihava. Kuten minä. Tosin tänä kesänä on ollut pakko luopua siitä hupparista ja se on vaihtuntu mustaan toppiin, vaikka läskit ällöttävätkin varmaan muita kanssaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
masentunut ja lihava. Kuten minä. Tosin tänä kesänä on ollut pakko luopua siitä hupparista ja se on vaihtuntu mustaan toppiin, vaikka läskit ällöttävätkin varmaan muita kanssaihmisiä.
Ootko kulkenut nyt taas hupparissa kun ilman on vähän viilenneet?
En analysoi, miksi joku pukeutuu mihinkäkin vaatteeseen. Korkeintaan, ”eikö tuo ole kuuma vai vilvoittaako tarpeeksi paksu vaatekerros sittenkin”.
Ei mua kiinnosta sen vertaa että miettisin asiasta yhtikäs mitään. Oletko pettynyt?
Avohoito-tapaus. En palkkaisi töihin. Toinen on nämä pipojen pitäjät kesähelteilläkin ja sisällä myös. Ei jatkoon!
Mä olen niin itsekäs, että lähinnä ajattelen itseäni suurimman osan ajasta. Ei oikeasti kiinnosta tuntemattomien tekemiset suuntaan tai toiseen. Eläkää ja antakaa muiden elää. Auta, jos olet huolissasi. Älä väkisin. Äläkä ainakaan käännä veistä haavassa tai naura toisen kärsimykselle. Se kostautuu.