Pulla EI lihota, rasva lihottaa
Te luulette keksineenne uuden pyörän, joka onkin neliskulmainen! Buaahahaha! Ja hyvin kulkee kun kerran somessa monellakin on sellainen neliskulmainen pyörä!
Rasva on energiatiheaa ainetta, pulla ei. Rasva ei tuo ihmisen elämään iloa, pulla tuo.
Syön joka iknen päivä pullaa ja olen hoikka 180 60. Ja jo 45 v.
Kommentit (26)
Heh, pulla juurikin lihottaa. Olet aika pihalla. Ja se että itse et lihoa pullan syönnistä ei tarkoita yhtään mitään.
Pullan tekemiseen käytetään rasvaa tahvo.
Kyllä mun mielestä salaatti on se mikä lihottaa. Kaikki läskit aina syö salaattia.
Sokeri, vehnäjauho ja rasva yhdessä kertyy helposti rasvasoluun
Tämä heppu syö ilmeisti rasvatonta pullaa. Makunsa kullakin.
Höttö-hiilihydraatti, kuten valkoiseksi pölyksi puserrettu vehnäjauho se vasta lihottaakin.
Rasvaa tarvitsee elääkseen, viljoja ei.
Höttö-hiilihydraatti, kuten valkoiseksi pölyksi puserrettu vehnäjauho se vasta lihottaakin.
Rasvaa tarvitsee elääkseen, viljoja ei.
Kohta ketjuun ilmestyy rasvaevankelista kouhottamaan, että rasva laihduttaa
Rasva ei lihota ylensyönti lihottaa.
Rasvoissa on ihmiselle elintärkeitä lipidejä yms. pulla taas on valkoista sokeri/vehnä höttöä.
Elämää vihaavat ikuiset laihduttajat täällä taas höttötöttöpuheineen! Minä syön pullaa ja herkkuja, kuten esim ranskalaiset, ja olen timmissä kunnossa :))))
Kyllä huvittaa ihmiset joiden elämä on loputonta kieltäytymistä elämän pienistä nautinnoista hehe.
En kyllä usko että rasvaton pulla olisi kenenkään mielestä hyvän makuista.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että rasvaton pulla olisi kenenkään mielestä hyvän makuista.
Laittaa reilun kerroksen voita päälle niin jo maistuu rasvaton pulla.
Yksikään dieetti ta ruokavalio joka perustuu kieltäyrymiselle ei toimi pidmmän päälle.
Ne määrät lihottaa. Ei yksi pulla päivässä haittaa, jos muu ateriointi reilassa. Mutta jos useampi pulla ja muukin ruoka pielessä , niin voihan se silloin lihottaakin.
Höttöhiilareilla ei pitkälle jaksa ja näin syntyy näitä laihoja läskejä joista on viimeiset vuodet ollut puhetta.
Pulla on tuote ja rasva on energiaravintoaine.
10+/10