Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut syksyä ajatellen mitään vaatetta itsellesi?

Vierailija
05.08.2018 |

Minä ostin farkut, mekon ja ja Vilan Viril-neuletakit mustan että havunvihreänä, jumalaisen pehmeätä materiaalia ja kivan näköiset. Mallailen jo mielessäni tuota ostamaani mekkoa jossa murrettuja värejä kukkakuviona mustalla pohjalla, jompikumpi neuletakki ja mustat Dr Martinsin maiharini:)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja ostan lisää, koska olen raskaana ja vatsa tulee kasvamaan seuraavina kuukausina. Ostin trenssin, neulemekon (raskaana oleville), leggingsit (mitä normaalisti vihaan, mutta raskaana on pakko ajatella mukavuutta), nätin väljemmän yläosan, neuleen sekä mama-housut.

Vielä pitäisi löytää saappaat talveksi. :)

Vierailija
2/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin housupuvun töihin. Myöhemmin syksyllå hankin jostain villakangastakin. Kaikkea muuta on viime talven jäljiltä vähintään tarpeeksi.

Vierailija
4/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En shoppaile helteellä. Odotan vesisateita ennen kuin lähden ostoksille. Välikausitakki olisi hakusessa.

Vierailija
5/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut vanhaksi, kun syksyn "uutuudet" ovat niin väsyneitä, samat viininpunaiset, harmaat ja vihreät pitkät neuletakit kuin joka syksy, kaikki sävyt murrettuja... No, hirveän vähän ostan vaatteita muutenkaan enää.

Vierailija
6/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähiin käynyt mun ostokset. Kesäpaitoja tuli ostettua mutta kaupoista löytyy aika vähän värejä joista tykkään ja jotka mulle sopii. Kivaa kuitenkin että esim. Nudea ja vaaleanpunaista tullut enemmän valikoimiin :)

Vierailija
7/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Eilen kävin kaupoilla ja ahdistuin kun kaupoissa jo talvitakkeja :( Yksi ihana olisi ollut mutta en siinä kuumuudessa alkanut sovittelemaan.

Vierailija
8/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ulkoilutakin (välikausitakki), hippitunikan ja bleiserin. Villatakkeja löytyy vähän liikaakin entuudestaan, ei ole käyttöä niille kuin talvipakkasilla. Farkut ostin alesta, mutta oli kyllä normihintaiset, mun tuuria.

Sovittelin noita ihania kukkakuoseja tummalla pohjalla, mutta näytti mun päällä ihan kamalilta. Tangossa olivat ihania. Ei vaan sovi mulle. Olisin niin halunnut.

Mulle ei sovi murretut värit, joten tosiaan aika vähän vaihtoehtoja syysuutuuksissa. Ja kivoja uudennäköisiä syyskenkiä en ole nähnyt yhtään. Kait sitten mennään vanhoilla lenkkareilla ja bootseilla.

Vierailija
9/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En shoppaile helteellä. Odotan vesisateita ennen kuin lähden ostoksille. Välikausitakki olisi hakusessa.

Mikset? Kaupoissa ja autoissa ilmastoinnit.

Vierailija
10/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut vanhaksi, kun syksyn "uutuudet" ovat niin väsyneitä, samat viininpunaiset, harmaat ja vihreät pitkät neuletakit kuin joka syksy, kaikki sävyt murrettuja... No, hirveän vähän ostan vaatteita muutenkaan enää.

Mä en kans jaksa uutta kierrosta ysäri-muotia. Aika tarkkaan saa etsiä, että löytää jotain muuta. Urheilukaupatkaan ei ole enää niin hyviä kuin pari vuotta sitten.

Vierailija
11/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle ei muka sovi murretut värit??

Vierailija
12/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä osta. Ostin viime vuonna ja pidän niitä kunnes reikiintyvät.

Vierailija
13/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta arvaa mitä? Kaikilla ei ole autoa.

Jos menee kävellen kauppaan, ja vuotaa kuin vesiputous helteen takia, niin ei se kaupan ilmastointi tee vaatteiden sovittelusta silti yhtään kivempaa. 

Vierailija
14/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo toppahousut ensi talveksi.

Vierailija
15/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis inventoida vaatekaapit...

Vierailija
16/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta arvaa mitä? Kaikilla ei ole autoa.

Jos menee kävellen kauppaan, ja vuotaa kuin vesiputous helteen takia, niin ei se kaupan ilmastointi tee vaatteiden sovittelusta silti yhtään kivempaa. 

No sit sun pitää mennä autokauppaan ensin. Auton ilmastointi on ollut niin hyödyllinen tänä kesänä.

Vierailija
17/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin isossa kauppakeskuksessa ja siellä oli liian kuuma. Lähdin viileällä autollani kotiin ja tein tarvittavat ostokset netissä.

Vierailija
18/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle ei muka sovi murretut värit??

Mulle. Oon niin suomalaisen värinen kuin olla saattaa, maantietä ja siniharmaat silmät. Mulle sopii kaikki siniset sävyt (kärjistettynä). Ja siis ei oo vaan mun mielipide, ihan on olemassa ammattilaisella teetetty värianalyysi, jonka kaverit totesi niin oikeaksi.

Vierailija
19/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan keltaisen neuleen. Olisin ostanut myös ihanan jalokivenvihreän samettisen hameen, mutta mun koossa oli pituutta sen verran vähän että kauppaan jäi.

Vierailija
20/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän pakko, oon laihtunut sellaiset 20kg ja vielä syksyksi laihdutan 5kg, kauheasti ei olis rahaa ostaa... Mut vaatekaapissa ei oikeasti ole mitään oikeankokoista syys/talvivaatetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan