Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut syksyä ajatellen mitään vaatetta itsellesi?

Vierailija
05.08.2018 |

Minä ostin farkut, mekon ja ja Vilan Viril-neuletakit mustan että havunvihreänä, jumalaisen pehmeätä materiaalia ja kivan näköiset. Mallailen jo mielessäni tuota ostamaani mekkoa jossa murrettuja värejä kukkakuviona mustalla pohjalla, jompikumpi neuletakki ja mustat Dr Martinsin maiharini:)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo toppahousut ensi talveksi.

:D

Vierailija
22/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut ja ostan lisää, koska olen raskaana ja vatsa tulee kasvamaan seuraavina kuukausina. Ostin trenssin, neulemekon (raskaana oleville), leggingsit (mitä normaalisti vihaan, mutta raskaana on pakko ajatella mukavuutta), nätin väljemmän yläosan, neuleen sekä mama-housut.

Vielä pitäisi löytää saappaat talveksi. :)

Vinkkinä osta sellaiset kengät mitkä saat vain sujautettu jalkaan. Saattaa vetoketjuun tai naruihin kurottelu olla lopussa vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitakin ostin pari viikkoa sitten.

Vierailija
24/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta käväisen kohta Lontoossa. Josko sieltä tarttuisi jotain.

Minulla on paljon - siis oikeasti paljon - kenkiä, laukkuja, villatakkeja, neuleita, ihan kaikkea, joten en oikeasti tarvitsisi mitään.

Vierailija
25/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut itselleni vielä mitään, joku tuulipuku ois varmaan hyvä. Ja ulkoiluhousut. Goretex-kengät. Sadeviitta, vanha on muuton jäjiltä hukassa. Ei oikein houkuttele lasten kanssa syysulkoilut neuleilla ja bleiserillä. Farkutkin ikävät jalassa kastuessaan. Plääh, inhoan shoppailua.

Vierailija
26/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle ei muka sovi murretut värit??

Mulle. Oon niin suomalaisen värinen kuin olla saattaa, maantietä ja siniharmaat silmät. Mulle sopii kaikki siniset sävyt (kärjistettynä). Ja siis ei oo vaan mun mielipide, ihan on olemassa ammattilaisella teetetty värianalyysi, jonka kaverit totesi niin oikeaksi.

No sopii sulle sitten varmaan murretut siniset.

Vierailija
27/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaatteita vaan olen ostanut. Syksylle ei tarvii kuin housuja, jos laihtuminen jatkuu. Mulla on uudenveroisia vaatteita kaspit täys, kunhan vaan mahtuis päälle. Kohta mshtuu...

Vierailija
28/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut ja ostan lisää, koska olen raskaana ja vatsa tulee kasvamaan seuraavina kuukausina. Ostin trenssin, neulemekon (raskaana oleville), leggingsit (mitä normaalisti vihaan, mutta raskaana on pakko ajatella mukavuutta), nätin väljemmän yläosan, neuleen sekä mama-housut.

Vielä pitäisi löytää saappaat talveksi. :)

Sama juttu, olen siis raskaana ja sen takia ostellut nyt tähän mennessä housut ja pari paitaa. Vähintään takki pitäisi vielä löytää.

Vaikka tässä ollaan jo reilusti aikuisia, niin aina syksyn lähestyessä palaan takaisin mielessäni lapsuus- ja nuoruusaikoihin. Niihin kuului niin selkeästi se että kun koulut alkoi, sai myös uutta vaatetta ja koulutavaraa. Edelleen tekisi aina niin mieli ostaa. Se pahin ostoksille kaipuu iskee syksyllä. Mutta yritän olla järkevä. Joskus aikoinaan shoppailu meni minullakin överiksi mutta paransin tapani ja aloin ostaa lähinnä vain tarpeeseen ja käytännöllistä. Nyt on ihanaa kun raskauden takia saa shoppailla jotakin. Olen aina ollut melko samankokoinenkin niin koon vaihtelun vuoksi ei ole tarvinnut vaatteita päivittää. Nyt ei tarvitse olla edes niin käytännöllinenkään ja miettiä että pidänkö tätä vaatetta varmasti vielä myöhemminkin. Riittää että vaate miellyttää juuri nyt.

Vierailija
29/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin että mun farkkuja olis vaaleansinisenä saatavilla. Pitäis vielä jaksaa kahlata sivut läpi jos löytyy muuta. Mun pitkä neuletakki sanoi sopparin irti toissavuonna, en ole vielä löytänyt uutta.

Mikään ostopakko ei ole, päällepantavaa on vielä.

Vierailija
30/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys noille pitkien (polviin ja yli) neuletakkien käyttäjille: käytättekö niitä myös ulkotakkien kanssa, ja millaisten takkien kanssa? Musta on ainakin itselläni hassun näköistä kun ne lepattaa takin helman alta.

Vierailija
31/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapissa nytki ihan liikaa vaatteita eli ei oo tarvetta.

Vierailija
32/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys noille pitkien (polviin ja yli) neuletakkien käyttäjille: käytättekö niitä myös ulkotakkien kanssa, ja millaisten takkien kanssa? Musta on ainakin itselläni hassun näköistä kun ne lepattaa takin helman alta.

Käytän. Ihan esim. puolireiteen ulottuvan villakangastakin kanssa. Kyllä se ottaa vähän silmään, mutta ei voi mitään. Ehkä olen jo tottunut.

Vierailija
33/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille joiden mielestä ne ovat likaisia ja masentavia värejä.

Vierailija
34/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden lyhyen mariininsinisen kashmirneuleen. Ajattelin jatkossa ostaa vain ns. laatutuotetta ja viedä hiljalleen vaatekeräykseen vanhempia vaatteita, joita ei tule pidettyä tai jotka ovat kulahtaneempia. Ei vaatteita enempäänsä tarvitse, ei niitä tule pidettyä kuitenkaan. Nykyään jos ostan jotakin pitää jotain vanhaa ottaa pois kaapista. Housut ovat ongelmakohta näin läskistyneenä. Pyrin laihtumaan. Olisi laadukkaita vanhoja farkkuja, joihin olisi ilo taas sopia.

Vierailija
35/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, vaalealle keväälle. Ostan vaatteeni kevään ja kesän mallistoista. Sekä ulkomailta jossa vaatteiden värimaailma on kirkkaampi.

Vierailija
36/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille joiden mielestä ne ovat likaisia ja masentavia värejä.

Sosialismin ajan värejä.

Vierailija
37/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olen.

Inventoi vaatekaappini muutama viikko sitten ja vein Konttiin kolme säkillistä vaatetta.

Nyt on taas tilaa uudelle!

.

Ihaninta, mitä olen ostanut on Marimekon villakangastakki sekä halvempi pitkä fleecetakki.

Mun ensimmäiset Doc Martensit ovat perillä ensi viikolla! :)

Kaiken maailman maihinousukenkiä on vuosikymmenten saatossa ollut, muttei koskaan noita, kun olivat niin p---n kalliita aikanaan!

-

On villatunikoita, pitkähihaisia paitoja...

Odotan vain säiden viilenemistä kuin kuuta nousevaa, että saan olla oma itseni eikä mikään hellemekkohölmö puolipökertyneenä tästä kuumuudesta.

Vierailija
38/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En shoppaile helteellä. Odotan vesisateita ennen kuin lähden ostoksille. Välikausitakki olisi hakusessa.

Mikset? Kaupoissa ja autoissa ilmastoinnit.

Jollet sattunut tietämään niin kaikissa autoissa ei ole ilmastointia. Kaikilla ei ole edes autoa. Eikä ole kaikissa kaupoissakaan ilmastointia.

Vierailija
39/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, olen.

Inventoi vaatekaappini muutama viikko sitten ja vein Konttiin kolme säkillistä vaatetta.

Nyt on taas tilaa uudelle!

.

Ihaninta, mitä olen ostanut on Marimekon villakangastakki sekä halvempi pitkä fleecetakki.

Mun ensimmäiset Doc Martensit ovat perillä ensi viikolla! :)

Kaiken maailman maihinousukenkiä on vuosikymmenten saatossa ollut, muttei koskaan noita, kun olivat niin p---n kalliita aikanaan!

Marimekkoa, huhhuh. Tällä vuosituhannella?

-

On villatunikoita, pitkähihaisia paitoja...

Odotan vain säiden viilenemistä kuin kuuta nousevaa, että saan olla oma itseni eikä mikään hellemekkohölmö puolipökertyneenä tästä kuumuudesta.

Vierailija
40/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kyllä katsellut vähän lempimerkkieni verkkosivustoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän