Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

22 nuori poika tarvii kaverin/kavereita

Yksinhiihtelijä420
05.08.2018 |

Moi. Olen 22 vuotias. Täytän tänä vuona 23v. Mulla ei hirveesti oo kavereita kun syrjäydyin aika pahasti yhdessä vaiheessa ja putosin porukasta ja porukka hajaantu ja toisilla on tyttöystävät eikä niin paljon aikaa olla mun kaa.

Olen: rauhallinen. Aktiivinen. Enemmän kuuntelija isomissa porukoissa mutta kahden kesken ihan puhelias. Rehellinen ja arvostan sitä. Löydän itsestäni paljon adhd oireita mutta ne eivät näy juuri enää paljoa ulospäin.. Ei ole diagnoosia.

En ole koskaan seurustellut ja haluaisin kyllä mutta hieman ujo olen. Hetero olen. Mielestäni olen ihan hyvännäköinen. Aika hoikka ja urheilullinen. Päihteiden käytöstä en tuomitse koska olen itse käyttäny niitä joskus aika paljon. Mutta nykyään harvoin saatan poltella kannabista ja juoda olutta. Nikotiinia käytän päivittäin välillä vähemmän välillä enemmän. Kahvikin on ihan ok.

Musiikista tykkään paljon. Tällä hetkellä kuuntelrn paljon electro swingii. Suomirap. Metal musiikkii. Hip hoppii.. vähä kaikkee..
Kiva ois päästä opettelee soittaa pianoo kitaraa tai rumpuja tai jotain jos ois..

Oon työtön enkä opiskele. Joten vapaa aikaa on paljon.

Laittakaa vaikkaa meilii jos kiinnostaa vaihtaa vaikka sähköpostia :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla