Aikuiset hoi: kuinka usein on tarpeeksi
Ihan aikuisille pareille kysymys:
Mikä teidän perheessä on riittävästi seksiä?
Loman jälkeen mies tiuskaisi, että kun ei koskaan saa seksiä.
1-2 krt viikossa on ollut. Onko se ei koskaan?
Mikä teille riittää?
Yhdessä oltu lähes 20 vuotta, kaksi lasta on.
Kommentit (9)
Päivittäin ja parhaana päivänä aamuin illoin.
Vähemmälläkin toimeen tulisi, mutta miksi vähentääkään.
Mutta tarkoittiko miehesi seksin määrää vai laatua?
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin ja parhaana päivänä aamuin illoin.
Vähemmälläkin toimeen tulisi, mutta miksi vähentääkään.Mutta tarkoittiko miehesi seksin määrää vai laatua?
Määrää, koska laadussa ei ole ollut valittamista, kummankaan mielestä.
Kovasti ehditte. :-)
Vierailija kirjoitti:
Minulle: joka päivä, monta tuntia. N50+
Mielenkiintoista. Ehditkö mitään muuta tehdä? Meillä on molemmilla niin paljon mielenkiinnon kohteita ja sitten nuo lapset kavereineen nurkissa, että ei kyllä pystyisi. Seurusteluaikana joskus oli eri juttu.
Paneminen kannattaa aina. Kyllä vuorokaudesta aina aikaa sen verran löytyy jos niin haluaa.
Mielestäni tuo pari kertaa viikossa on aika keskiverto eli ei se kyllä "ei koskaan" ole.
Itsellä oli edl. suhteessa ehkä pari kertaa kuussa, joskus kausia että useammin, joskus jopa vähemmän, se oli minusta liian vähän.
Niin, ehkä enempi kyse on siitä, että loukkaa se, että jos kerran tai kaksi kieltäytyy, niin kommentti on ettei koskaan saa. Missä on kohtuullisuuden raja ja miksi loukata tuollaisella asialla toista, kun seksi kuitenkin on tosi hyvää...
ap kysyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ehditkö mitään muuta tehdä? Meillä on molemmilla niin paljon mielenkiinnon kohteita ja sitten nuo lapset kavereineen nurkissa, että ei kyllä pystyisi. Seurusteluaikana joskus oli eri juttu.
Ei ole lapsia niin mikäs tässä.
On upeeta! N50+
ap kysyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua.