Yksin oleva mies oluella baarin nurkkapöydässä
Kiinnostutko tälläisestä miehestä? Mies ehkä selailee kännykkäänsä, lukee iltapäivälehteä tai muuten vaan tarkkailee menoa etäämmältä.
Kommentit (29)
Se taitaa olla kílttímíěs joka on viimein uskaltautunut baariin, mutta joutuu vain pettymään kun huomaa, ettei hänestä silti ole naisten viettelijäksi tai edes keskustelun aloittajaksi.
Ei tuo nyt oikein riitä kiinnostuksen herättäjäksi. Jonkin kiinnostavan oloisen kirjan lukeminen olisi jo vähän eri juttu.
Itse olen joskus yksin baarissa ja saatan hetken istua yksin pöydässä nauttimassa juomaani ennenkuin menen tanssilattialle. Koko iltaa ei kannata yksin istua missään nurkassa.
Miksi en kiinnostuisi, enhän käy baarissa iskumielessä vaan ihan viettämässä aikaa. Tuskin uskallan mennä juttelemaan, vaikka keskustelu on aina hauskaa. Ja en siis uskalla juuri siksi, että aina ajatellaan jotain pokausyritystä.
Kiinnostuisin mutta en varmaan uskaltaisi häiritä. Luulisin että odottaa jota kuta tai haluaa olla rauhassa.
Uskokaa tai älkää, tositarina kyseessä. Viitisen vuotta sitten tuli yks neiti kysymään suoraan, että panisiks sie minnuu? Kun istuskelin yksin baaripöydässä.
Sanoin että en, hörppäsin cokislasin tyhjäksi ja painuin kotiin likaisten ihmisten mestasta. Ei todellakaan kiinnosta irtosuhteet.
On varmaankin kílttimies joka kyynelehtien katsoo naisten ja jännien miesten vehtausta....
Riippunee miten pukeutunut ja olemuksesta noin muuten. Jos hän on menossa vaikka Behemothin keikalle ja käväsee baarissa yhdellä ennen kuin näkee kaverinsa toisaalla niin voisin kiinnostua.
Jos taas kyseessä on joku hipsteri niin räplätköön kännykkäänsä.
Kiinnostuisin jos hän antaisi jonkun merkin, mutta lehden luku ja kännyn räpläys viittaa ettei ole hakemassa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla kílttímíěs joka on viimein uskaltautunut baariin, mutta joutuu vain pettymään kun huomaa, ettei hänestä silti ole naisten viettelijäksi tai edes keskustelun aloittajaksi.
Itse harrastan tuota yksin oluella käymistä melko usein. Ihan parasta, kuten seurakin :) Naisia en ole siellä viettelemässä, en todellakaan tarvitse ketään pilaamaan laatuaikaani.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, tositarina kyseessä. Viitisen vuotta sitten tuli yks neiti kysymään suoraan, että panisiks sie minnuu? Kun istuskelin yksin baaripöydässä.
Sanoin että en, hörppäsin cokislasin tyhjäksi ja painuin kotiin likaisten ihmisten mestasta. Ei todellakaan kiinnosta irtosuhteet.
Tämän takia olet vieläkin komerossasi nyyhkyttävä mieslapsineitsyt.
Teen jotain vähän saman kaltaista, käyn joka kuukausi yksin hienossa ravintolassa syömässä. Ajattelisin, että kaveri varmaan haluaa viettää aikaa omassa hyvässä seurassaan, lehden luku ja puhelimen räpellys kun viittaavat siihen, ettei ole etsimässä seuraa.
Olen usein istunut paikallisessa nrljäkin tuntia kännykkää räpläten ja kaljaa juoden, jutellut ainoastaan myyjälle muutaman sanan. Yksin kotona ei ole kiva juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostutko tälläisestä miehestä? Mies ehkä selailee kännykkäänsä, lukee iltapäivälehteä tai muuten vaan tarkkailee menoa etäämmältä.
Enpä usko, tai se riippuu hyvin paljon miehen karismasta - kiinnittääkö hän minun huomioni ollenkaan saati positiivisella tavalla. Äkkiseltään sanoisin, että antaisin äijän olla, hän varmaan viihtyy hyvin keskenään. Niin minäkin teen, jos menen yksinäni nurkkapöytään istumaan ja varsinkin jos selailen kännykkää tai lehteä - silloin en takuulla kaipaa ketään siihen rauhaani häiristemään.
Ihan mahdollisesti menisin juttelemaan, jos mies tuntuisi olevan avoin sille. Lehden lukemisen ja varsinkin kännykän räpläyksen luen kuitenkin merkiksi sille, että ei varmaan tarvitse häiritä.
Lehdestä voisin keksiä kysyttävää vaikka että mitkä on päivän uutiset jne, ja ehkä voisit itsekin kysäistä joltakulta että mitä mieltä tästä. Kännykän räplääminen on mielestäni luotaantyöntävää.
Ristikkolehti ois hyvä :D Voitais ratkoa yhdessä!
Voisin jutella jos mies on normaalin oloinen ja hymyilee tuttavallisesti jos katseet kohtaa.
Mä käyn joskus. Haluan vaan käydä jossain ja useimmiten kuljen kaikkialla mieluiten yksin. Vieraiden ihmisten kanssa jutteleminenkin on mukavaa.
Harvemmin kukaan tulee itse juttusille. Miehet ja vähän vanhemmat naiset on ystävällisimpiä. En ole naista hakemassa siinä mielessä, ja nuorten tai ikäisteni (n 30) naisten reaktiot voi olla melko aggressiivisiakin, jos niitä menen jututtamaan.
Lone wolf. Omien polkujensa tulkki.
"Oletan, että olet kadonnut tullessani suihkusta."
Heartbreak ahead.