Yksin oleva mies oluella baarin nurkkapöydässä
Kiinnostutko tälläisestä miehestä? Mies ehkä selailee kännykkäänsä, lukee iltapäivälehteä tai muuten vaan tarkkailee menoa etäämmältä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen usein istunut paikallisessa nrljäkin tuntia kännykkää räpläten ja kaljaa juoden, jutellut ainoastaan myyjälle muutaman sanan. Yksin kotona ei ole kiva juoda.
Must olis ihana pystyä samaan. Tää on joku persoonallisuusjuttu, mä tunnen usein oloni ihmisten keskellä ihan huutavan yksinäiseksi itsekseni ollessani ja kotona taas en yksinäiseksi ollenkaan.
Siitä huolimatta lähden välillä yksinkin liikkeelle koska siellä kohtaa mielenkiintoisia ihmisiä just vaikka lasin ääressä. Enkä tarkoita mitään tsuki-tsuki tuttavuuksia vaan ihan ihmisiä joiden kanssa on kiva vaihtaa aatoksia.
Kiinnittäisin huomiota vain, jos olisi ulkonäöltään sellainen, joka herättää kiinnostuksen (oikeaa ikäluokkaa jne). Ja kun huomaisin, että hän ei ota kontaktia ympäristöön, niin tulkitsisin hänen haluavan olla rauhassa.
Minä käyn yksin kapakassa, kun jotain on mennyt persiilleen enkä halua sulkeutua kotiini miettimään asiaa. Kuitenkaan en halua puhua asiasta kenellekään, enkä halua masentuneella olemuksellani kavereita pyytää mukaan.
Juttuseuraa joskus tulee, joskus ei, mutta tärkeintä siinä nurkkapöydässä on hetkellinen kaiken unohtaminen. Juon vain olutta ja seuraan tuntemattomien mitä ihmeellisempää elämää.
Jotain vapauttavaa siinä on.
Taidat puhuu musta. Jos oot kuuma nainen ja valmis paneen tuu jutteleen. Miehet voi jättää rauhaan.
Jospa hän ei hae seuraa vaan tuli oluelle ja lukemaan päivän lehteä.
Voisin muuten olla minä, mutta en räplää baarissa kännykkää. Enkä tosin käy enää baareissakaan vaan juon kotona kalsarikännit ja itken yöllä itseni uneen naapurin taparikollisen kulloisenkin naisystävän uikutus korvissani.
Mitä tämä onneton reppana tekee siellä nurkkapöydässä yksin. Seuraa katseella elämää jota hänellä itsellä ei ole?:)
no ei me kuule uskota.