Miehen vaatekaapista löytyi käytetyt naisten pikkarit
Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja meillä on yhteinen koti.
Olen tässä muutaman viikon ajan tehnyt kotona jonkinlaista suursiivousta, kun en ole helteillä jaksanut oikein käydä missään. Olen käynyt läpi kaappeja ja hyllyjä ja heittänyt pois turhaa tavaraa.
Eilen illalla päätin vielä iltapuhteiksi järjestää miehen vaatekaapin (minulla on hirveä siivousvimma päällä enkä kestä odotella, että mies saisi sen itse aikaiseksi). NO, sieltä alahyllyltä, miehen sukkalaatikon takaa, teinkin sitten otsikon mukaisen mielenkiintoisen löydön. Pinkit, puuvillaiset naisten pikkuhousut, jotka selvästikään eivät olleet vasta pesusta tulleet.
Mitä ihmettä?? Minun ne eivät ole. Onko mies tilannut netistä käytetyt pikkuhousut haistellakseen niitä? Vai onko hän säästänyt jotkut eksänsä pikkarit muistoksi? Ihan oikeasti, tämä on niin absurdia.
En tiedä, mitä ajatella. Mies on viikonloppureissulla toisella paikkakunnalla ja tulee kotiin vasta huomenna. Pakkohan asia on ottaa puheeksi, mutta se tuntuu ihan älyttömältä! "Tervetuloa kotiin, löysin muuten sun vaatekaapista käytetyt pikkarit, voisitko selittää?" WTF.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin imuroidessa viime kesänä aviovuoteemme alta miesten t-paidan josta tunnistin ettei kuulu mieheni vaatevarastoon. Miehen tultua kotiin ihmettelin asiaa. Sanoi että se on "yhden kaverin" joka oli käynyt meillä jonain hellepäivänä ja terassilla istuskellessaan oli ottanut paidan pois ja sitten ilmeisesti unohtanut sen lähtiessään.
Edelleen ihmettelen miksei ollut maininnut kylässä käyneestä minulle tuntemattomasta "kaverista" ja sitä että miten paita oli meidän sängyn alle joutunut. Kunnon vastausta en koskaan saanut.
- N26 -Onko miehessä gay/bi -viboja?
Sellaisia en ole huomannut enkä tiedä mitä merkkejä siitä näkyisi, naismainen hän ei ainakaan ole. Vietämme lähes aina kaiken ajan yhdessä lukuunottamatta työaikaa. Ei siis ole normaalisti minkäänlaisissa tapaamisissa vapaa-aikana joissa en itse ole mukana. Tietenkin onhan hänellä työssä mahdollisuus pitää taukoja. Kauheaa jos hän päiväkahvittelisi jonkun miehen kanssa.
-N26 -
Sehän on sitten ihan sama miten tiukassa liekassa kumppania pidätte, hän tekee sen sit vaikka työaikana jos niin haluaa. Niinkuin nyt varmaan tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen eksän facebookista. Ajattelin, että otan kuvan pikkareista ja kysyn suoraan, näyttävätkö ne tutulta. Olen melkein varma asiasta nyt, kun olen punninnut vaihtoehtoja. Mikään tämänhetkinen sivusuhde ei oikein ole mahdollinen, koska yleensä mies lusmuaa kotona suurimman osan ajasta.
Ap
Kyllä ne miehet on aika ehtiväistä porukkaa, et taida sitten tuntea miestä kovin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Juu, hei vaan! Läksin illalla ulos ja kävelin ympäriinsä kaupungilla muutaman tunnin. Tuntui, että piti saada selvittää ajatuksia. Mies yritti soittaa parin minuutin välein heti, kun oli nähnyt viestin, mutta en vastannut. Ajatukset olivat ihan sekaisin ja kaiken lisäksi olin vähän huppelissa.
No, haahuiltuani pitkin katuja niin pitkään, että nuppi alkoi selvitä, menin kotiin. Mies oli palannut sillä välin. Hänen piti olla huomiseen saakka reissussa, mutta oli huolestunut kun ei saanut minua kiinni ja halusi tulla kotiin selvittämään jutun.
Asia tosiaan on, kuten joku tuossa aiemmin veikkasikin eli mies käyttää noita pikkareita itse. Ei ole halunnut puhua siitä, koska häpeää asiaa suunnattomasti. Oli selvästi nytkin hänelle tosi vaikeaa sanoittaa ajatuksiaan.
Olen ihan sekaisin. Ajatukset ja tunteet ovat huristaneet sellaista vuoristorataa, ettei tosikaan. Olen mielessäni jo raivostunut miehelle, eronnut ja lähtenyt ja surrut. Ja nyt kyseessä onkin tämmöinen lopulta aika pieni juttu. Toisaalta taas asian paljastuminen on miehelle jonkin sortin kriisi.
Sovimme, että pysymme yhdessä kuitenkin. Mies ei ole vielä valmis keskustelemaan kovin perusteellinen tästä mieltymyksestään, mutta toivoo minulta aikaa. Minä yritän tulla sinuiksi asian kanssa ja olla miehelle tukena.
Kiitos kaikille kommentoijille, oli kiva tuntea, etten ollut ihan yksin tässä.
Ap
Miehellä oli hyvä selitys, ja sinä se sitten uskot taas ihan kaiken mitä syötetään.
Vierailija kirjoitti:
Jätät kunnon hikiset jarruraitabokserit jostain raksan roskiksesta omaan vaatekaappiisi aviomiehesi löydettäväksi niin olette tasoissa.
Kuinka kauan aikaa oletat kuluvan ennen kuin mies siivoaa vaimon vaatekaapin? Vastauksen tarkkuudeksi riittää vuosisata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät kunnon hikiset jarruraitabokserit jostain raksan roskiksesta omaan vaatekaappiisi aviomiehesi löydettäväksi niin olette tasoissa.
Kuinka kauan aikaa oletat kuluvan ennen kuin mies siivoaa vaimon vaatekaapin? Vastauksen tarkkuudeksi riittää vuosisata.
Laita ne sängyn alle miehen puolelle sen verran näkyviin että kiinnittää hänen huomionsa että mikäs tuolla lojuu.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko kenties Porvoossa?
Juu, Porvoontie 7.
Hyi vttttu! En olis miehen kanssa joka käyttää naisten vaatteita. Sairasta, seuraavaksi varmaan ilmoittaa olevansa nainen. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Ja se ilmeisin kolmas vaihtoehto: sivuhoito on jättänyt tahallaan "merkin" itsestään. Olen täältä palstalta oppinut että nämä pikkuhousufriikit säilyttävät aarteitaan minicrip-pusseissa (säilyy aromit nääs), joten tollanen sukkalaatikon takana -piilo ei ole oikein uskottava.
Kiitos vinkistä. Nyt löytyi syy ostaa minigrippejä lisää.
Jotkut miehet pyytää näitä exiltään. Haistelevat ja imeskelevät niitä. Ja hierovat kasvoihinsa. Usein myös r*nkkaavat niihin.
Tiedän, koska itsekin toimittanut exälle. Joskus vanha suola jne.
Miten joku voi kuvitella ettei tällaista tapahdu?
Vierailija kirjoitti:
Ja se ilmeisin kolmas vaihtoehto: sivuhoito on jättänyt tahallaan "merkin" itsestään. Olen täältä palstalta oppinut että nämä pikkuhousufriikit säilyttävät aarteitaan minicrip-pusseissa (säilyy aromit nääs), joten tollanen sukkalaatikon takana -piilo ei ole oikein uskottava.
Hyi oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi oksennus.
https://www.netrauta.fi/media/catalog/product/cache/2ef38d9c10cbab2cffd…
Jos minigripit loppuu, on myös kätevä vanha klassikko olemassa.
Joillakin naisilla (olen nainen itsekin) on käsittämättömän puhtoinen kuva miestensä touhuista.
Itsepähän olet miehesi valinnut. 😂
Wanha miesvihaketju mutta tulevia tapauksia varten: laita miehen tavarat takaisin paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole -mitään- asiaa naisen vaatekaapille.
t. nainen
Sellaisia en ole huomannut enkä tiedä mitä merkkejä siitä näkyisi, naismainen hän ei ainakaan ole. Vietämme lähes aina kaiken ajan yhdessä lukuunottamatta työaikaa. Ei siis ole normaalisti minkäänlaisissa tapaamisissa vapaa-aikana joissa en itse ole mukana. Tietenkin onhan hänellä työssä mahdollisuus pitää taukoja. Kauheaa jos hän päiväkahvittelisi jonkun miehen kanssa.
-N26 -