Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatekaapista löytyi käytetyt naisten pikkarit

Vierailija
04.08.2018 |

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja meillä on yhteinen koti.

Olen tässä muutaman viikon ajan tehnyt kotona jonkinlaista suursiivousta, kun en ole helteillä jaksanut oikein käydä missään. Olen käynyt läpi kaappeja ja hyllyjä ja heittänyt pois turhaa tavaraa.

Eilen illalla päätin vielä iltapuhteiksi järjestää miehen vaatekaapin (minulla on hirveä siivousvimma päällä enkä kestä odotella, että mies saisi sen itse aikaiseksi). NO, sieltä alahyllyltä, miehen sukkalaatikon takaa, teinkin sitten otsikon mukaisen mielenkiintoisen löydön. Pinkit, puuvillaiset naisten pikkuhousut, jotka selvästikään eivät olleet vasta pesusta tulleet.

Mitä ihmettä?? Minun ne eivät ole. Onko mies tilannut netistä käytetyt pikkuhousut haistellakseen niitä? Vai onko hän säästänyt jotkut eksänsä pikkarit muistoksi? Ihan oikeasti, tämä on niin absurdia.

En tiedä, mitä ajatella. Mies on viikonloppureissulla toisella paikkakunnalla ja tulee kotiin vasta huomenna. Pakkohan asia on ottaa puheeksi, mutta se tuntuu ihan älyttömältä! "Tervetuloa kotiin, löysin muuten sun vaatekaapista käytetyt pikkarit, voisitko selittää?" WTF.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut vaatekaapista löytyi naisten pikkarit- tarina ennenkin. Tää oli nyt hieman erilainen.

Vierailija
42/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hulautin kolmannen lasin viiniä ja heitin pikkarit pyykkikoneeseen. Siellä ne nyt pyörii yksinään kuudenkympin ohjelmalla.

Fuck my life.

Välillä ihan odotan miehen ilmettä, kun otan hänet huomenna vastaan surullisen kuuluisat pinkit pikkarit jalassa... Mutta välillä taas herään ihmettelemään, että mitä tässä vielä leikitään, paras vaan viheltää peli poikki ja pakata kimpsut ja kampsut.

Onpa ekologista pestä pelkät alushousut koneessa. Olisit pessyt muita 60 asteessa pestäviä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up... haluan jatkoa vaikka olisikin provo.

Vierailija
44/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit miehen stringien takia? Teillä ei tainnut olla kovin kummoinen suhde.

45/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaadimme jatkoa..

Vierailija
46/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tää ei vaikuta uskottavalta. Kuka muka vapaaehtoisesti järjestelis äijänsä vaatekaapin? XD

Minä, suht useinkin vielä. Mieheni ei kaappejaan järjestele, ja kyllähän se sekasotku heti kaappia avatessa pistää silmään. Että äksdee.

Vierailija
47/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on up? Täällä toistunut usein.

Vierailija
48/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on up? Täällä toistunut usein.

Up=ylös

Ketju nousee ylös aina kun siihen kommentoi. Uppaaminen on tapa pitää ketju esillä ja helposti löydettävissä. Tämä palstahan on niin vilkas, että jos ketjuun ei tunnin aikana tule yhtään viestiä, se ehtii hautautua jonnekin sivulle 6 tms.

Vierailija
49/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap? Mikä tilanne, mitä miehesi vastasi?

Vierailija
50/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hei vaan! Läksin illalla ulos ja kävelin ympäriinsä kaupungilla muutaman tunnin. Tuntui, että piti saada selvittää ajatuksia. Mies yritti soittaa parin minuutin välein heti, kun oli nähnyt viestin, mutta en vastannut. Ajatukset olivat ihan sekaisin ja kaiken lisäksi olin vähän huppelissa.

No, haahuiltuani pitkin katuja niin pitkään, että nuppi alkoi selvitä, menin kotiin. Mies oli palannut sillä välin. Hänen piti olla huomiseen saakka reissussa, mutta oli huolestunut kun ei saanut minua kiinni ja halusi tulla kotiin selvittämään jutun.

Asia tosiaan on, kuten joku tuossa aiemmin veikkasikin eli mies käyttää noita pikkareita itse. Ei ole halunnut puhua siitä, koska häpeää asiaa suunnattomasti. Oli selvästi nytkin hänelle tosi vaikeaa sanoittaa ajatuksiaan.

Olen ihan sekaisin. Ajatukset ja tunteet ovat huristaneet sellaista vuoristorataa, ettei tosikaan. Olen mielessäni jo raivostunut miehelle, eronnut ja lähtenyt ja surrut. Ja nyt kyseessä onkin tämmöinen lopulta aika pieni juttu. Toisaalta taas asian paljastuminen on miehelle jonkin sortin kriisi.

Sovimme, että pysymme yhdessä kuitenkin. Mies ei ole vielä valmis keskustelemaan kovin perusteellinen tästä mieltymyksestään, mutta toivoo minulta aikaa. Minä yritän tulla sinuiksi asian kanssa ja olla miehelle tukena.

Kiitos kaikille kommentoijille, oli kiva tuntea, etten ollut ihan yksin tässä.

Ap

Vierailija
51/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tarinan ratkaisu oli nyt vähän antikliimaksi... :(

Vierailija
52/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tarinan ratkaisu oli nyt vähän antikliimaksi... :(

Harmi, ettei ap:n elämä tarjonnut sinulle jännempää loppuratkaisua.

Vierailija
53/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se niin kamalaa, jos miehesi olisi tilannut netistä jonkun tuoksupikkarit? Jospa hänellä on tuoksufetissi ja itse peset liian usein omat pikkarisi.

Vierailija
54/77 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa

Vierailija
55/77 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne juoksemiseen tarkoitetut piikkarit, vai jalkapalloilupiikkarit? Sillä voi olla merkitystä... koska haju on eri...

Vierailija
56/77 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eihhhhkä

Vierailija
57/77 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Vierailija
58/77 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin imuroidessa viime kesänä aviovuoteemme alta miesten t-paidan josta tunnistin ettei kuulu mieheni vaatevarastoon. Miehen tultua kotiin ihmettelin asiaa. Sanoi että se on "yhden kaverin" joka oli käynyt meillä jonain hellepäivänä ja terassilla istuskellessaan oli ottanut paidan pois ja sitten ilmeisesti unohtanut sen lähtiessään.

Edelleen ihmettelen miksei ollut maininnut kylässä käyneestä minulle tuntemattomasta "kaverista" ja sitä että miten paita oli meidän sängyn alle joutunut. Kunnon vastausta en koskaan saanut.

- N26 -

Vierailija
59/77 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin imuroidessa viime kesänä aviovuoteemme alta miesten t-paidan josta tunnistin ettei kuulu mieheni vaatevarastoon. Miehen tultua kotiin ihmettelin asiaa. Sanoi että se on "yhden kaverin" joka oli käynyt meillä jonain hellepäivänä ja terassilla istuskellessaan oli ottanut paidan pois ja sitten ilmeisesti unohtanut sen lähtiessään.

Edelleen ihmettelen miksei ollut maininnut kylässä käyneestä minulle tuntemattomasta "kaverista" ja sitä että miten paita oli meidän sängyn alle joutunut. Kunnon vastausta en koskaan saanut.

- N26 -

No tuohan ei ole oikea selitys. Miksi paita olisi teidän sängyn alla?

En ymmärrä tommosta toisen kaapin perkaamista. Kyllä jokaisella pitää olla se oma tila. Ja saa pitää sen siinä siivossa kun haluaa.

Mun hellun vaatekaapissa tuoksuu varmasti mun hajuvedet ja tuoksut. Hän ei oo mikään tuoksuintoilija tai tiheään pyykkiä pesevä. Tiiän että rouva käy sitä kaappia myös kollaamassa. No, tää tilanne ei tuu oleen ikuinen joten siinäkö kaivelee jos se hänen mieltä helpottaa.

Vierailija
60/77 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- N26 -

Onko miehessä gay/bi -viboja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän