Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatekaapista löytyi käytetyt naisten pikkarit

Vierailija
04.08.2018 |

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja meillä on yhteinen koti.

Olen tässä muutaman viikon ajan tehnyt kotona jonkinlaista suursiivousta, kun en ole helteillä jaksanut oikein käydä missään. Olen käynyt läpi kaappeja ja hyllyjä ja heittänyt pois turhaa tavaraa.

Eilen illalla päätin vielä iltapuhteiksi järjestää miehen vaatekaapin (minulla on hirveä siivousvimma päällä enkä kestä odotella, että mies saisi sen itse aikaiseksi). NO, sieltä alahyllyltä, miehen sukkalaatikon takaa, teinkin sitten otsikon mukaisen mielenkiintoisen löydön. Pinkit, puuvillaiset naisten pikkuhousut, jotka selvästikään eivät olleet vasta pesusta tulleet.

Mitä ihmettä?? Minun ne eivät ole. Onko mies tilannut netistä käytetyt pikkuhousut haistellakseen niitä? Vai onko hän säästänyt jotkut eksänsä pikkarit muistoksi? Ihan oikeasti, tämä on niin absurdia.

En tiedä, mitä ajatella. Mies on viikonloppureissulla toisella paikkakunnalla ja tulee kotiin vasta huomenna. Pakkohan asia on ottaa puheeksi, mutta se tuntuu ihan älyttömältä! "Tervetuloa kotiin, löysin muuten sun vaatekaapista käytetyt pikkarit, voisitko selittää?" WTF.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Tein sen, laitoin kuvan eksälle. Apua, kaduttaa jo. Jos olen väärässä, niin nolaan kyllä itseni ihan totaalisesti hänen silmissään. Eksä ei ole vielä nähnyt viestiä. Juon viiniä ja tuijotan viestinäkymää, odotan, että eksän kuva putoaa viestin viereen merkiksi lukemisesta. Ei helvetti.

Meillä on miehen kanssa seksiä 3-4 kertaa viikossa, joten kyse ei pitäisi olla siitä. Minä olen vieläpä yleensä se halukkaampi osapuoli. Mikä kenties nyt sitten selittyykin tällä pikkariasialla...

Ap

Vierailija
22/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina näissä mies on matkoilla?

Se on hyvä jännityselementti tarinaan, tarjoaa eräänlaiset ajalliset puitteet kertomukselle. Tilanne ratkeaa tavalla tai toisella tiettynä ajankohtana, ja sitä ennen täällä on kiireesti keksittävä toimintastrategia. Juttu kulkee sutjakkaasti eteenpäin ja tarinalle saadaan (toivottavasti) päätös ennalta tiedettynä aikana. Oikein viihdyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että puet ne pöksyt kun miehesi palaa matkoiltaan ja katsot yllättyykö aarrekätkönsä paljastumisesta

Vierailija
24/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se eks luki viestin?

Vierailija
25/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit*u. Eksä luki viestin ja vastasi:

"Nyt en kyllä tiedä, mistä on kyse. En oo ollut Harrin [nimi muutettu] kanssa yhdessä varmaan kahteen vuoteen. Enkä oo kyllä ikinä omistanut yhtäkään pinkkiä vaatekappaletta. Onnea vaan teille."

Voisin kyllä nyt vajota maan alle... Olin ihan varma, että ne on ton eksän!

Ap

Vierailija
26/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina näissä mies on matkoilla?

Silloin kun miehet on matkoilla, niin naisilla on mahdollisuus toteuttaa itseään ja tehdä perussiivous?

Vierailija
27/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisit nyt pestä ne pikkarit pesukoneessa - 2-3 kertaa varmuuden vuoksi - ja pokkana puet yllesi kun siippa saapuu.

Mietit sitten tarvitaanko jatkopuheita ja millaisia, kunhan näet reaktion.

Kannatan!

Vierailija
28/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hulautin kolmannen lasin viiniä ja heitin pikkarit pyykkikoneeseen. Siellä ne nyt pyörii yksinään kuudenkympin ohjelmalla.

Fuck my life.

Välillä ihan odotan miehen ilmettä, kun otan hänet huomenna vastaan surullisen kuuluisat pinkit pikkarit jalassa... Mutta välillä taas herään ihmettelemään, että mitä tässä vielä leikitään, paras vaan viheltää peli poikki ja pakata kimpsut ja kampsut.

Vierailija
29/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylempi oli taas ap... Tainnut tuo Chardonnay nousta mukavasti otsalohkoon.

Vierailija
30/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No josko näyttäis vaan, että tämmöset löyty, miten nää on kaappiinn joutuneet? Ja kuulostelis, miten sujuvasti mies selittää tapahtuneen.

Vierailija
31/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi siis haistelee naisten käytettyjä pikkuhousuja tai sitten miehesi on pettänyt sinua ja vieläpä sellaisen naisen kanssa, joka vaihtaa pikkuhousujaan "hieman" harvemmin (hyi helvetti!). En osaa sanoa kumpi on kuvottavampi vaihtoehto.

Vierailija
32/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No josko näyttäis vaan, että tämmöset löyty, miten nää on kaappiinn joutuneet? Ja kuulostelis, miten sujuvasti mies selittää tapahtuneen.

No sehän olisi ihan tylsän asiallista ja aikuista, paljon viihdyttävämpää tällainen teatteri ;)

Vierailija
33/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo

Vierailija
34/77 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, minulle riitti. Laitoin miehelle sen saman kuvan pikkareista ja ilmoitin, että tää oli tässä. Tajusin, ettei pikkareiden taustatarinalla oikeastaan ole mitään merkitystä. Meni maku koko miehestä.

Nyt vaan mietityttää, että mihin menen asumaan siksi aikaa että löydän uuden asunnon ja miten ihmeessä selitän eromme esimerkiksi vanhemmilleni...

Jotenkin todella nöyryyttävää.

Ap

Vierailija
35/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt rauhoittuisit, mistä tiedät ettei miehesi itse käytä niitä? Siis ihan oikeasti, jotkut miehethän tykkää käyttää naisten pikkareita.

Siksi ne on likaiset kun ei hän niitä ole uskaltanut missään pestä kun sinä hermostut.

Vierailija
36/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko mies?

Vierailija
37/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sssaa kirjoitti:

Jospa nyt rauhoittuisit, mistä tiedät ettei miehesi itse käytä niitä? Siis ihan oikeasti, jotkut miehethän tykkää käyttää naisten pikkareita.

Siksi ne on likaiset kun ei hän niitä ole uskaltanut missään pestä kun sinä hermostut.

Tämä! Sama tuli minullakin heti mieleen.

Vierailija
38/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, minulle riitti. Laitoin miehelle sen saman kuvan pikkareista ja ilmoitin, että tää oli tässä. Tajusin, ettei pikkareiden taustatarinalla oikeastaan ole mitään merkitystä. Meni maku koko miehestä.

Nyt vaan mietityttää, että mihin menen asumaan siksi aikaa että löydän uuden asunnon ja miten ihmeessä selitän eromme esimerkiksi vanhemmilleni...

Jotenkin todella nöyryyttävää.

Ap

Tsemppiä sulle!

Vierailija
39/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarina jatkuu?

Vierailija
40/77 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Ville? Tunnen tällaisen tapauksen, joka ostaa käytettyjä naisten pikkareita. Vaaleanpunaisista tykkää erityis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme