Naiset tarvitsevat munaa / krooninen panetus
Kohta kymmenen vuotta vaimon kanssa yhteistä taivalta takana ja melko perusseksiä tähän asti harrastettu ehkä kerran tai kaksi viikossa ja joskus ollut parin viikonkin taukoja jos ei alkuajan kiimaa lasketa.
Kaverin kanssa mietittiin joskus talvella, että naiset pysyvät paljon mukavampina, kun saavat tarpeeksi seksiä. Koskapa asia on miellyttävä testattava, niin pitihän sitä kokeilla. Laitoin muutaman satasen uusiin leluihin ja aloitin kaikenlaisen ”häirinnän” ja härnäämisen, että melkein aina kun nainen on poissa niin tietää että jotain jännää on luvassa kun kotiin saapuu. Hellää niskaan pussailua kesken arkiaskareitten tai toisinaan myös suorasukaisempaa kourimista. Välillä sormettanut pienen orgasmin vaikka telkkaria katsoessa tai aamulla herättänyt nuolemalla. Tai ulkona pyykkiä narulle laittaessa vain käynyt kiinni, nostanut helmaa ja antanut palaa takaapäin pikaiset. Päivittäin ja välillä useammankin kerran päivässä vähän sen mukaan kuinka lasten läsnäolo on antanut tilaa. Alkuyöstä mahdollisesti pidemmät sessiot kaikilla mausteilla. Testin tulos: arki on seesteistä, pienet vastoinkäymiset eivät tunnu yhtään missään, vaimo on kuin hunajaa ja häntä panettaa nykyään vähän väliä, itseäni panettaa aivan koko ajan. Sain äsken kaupassa vähän nuoremmalta naiselta kivan katseen ja hymyn niin melkein teki mieli lähteä juttusille. Voisin nuolla pillua vaikka se ei olisi kuin kuva ratapihan aidassa...Tuossa kun vaimo lähti kavereita illaksi kuskiin, otettiin pikaiset ja oma libido olisi ollut samantien valmis uuteen kierrokseen, pitää odottaa että tulee aamuyöstä kotiin, ikävä ja halut ovat kovat.
Aktiivisuus tuntuu ruokkivan itseään ja alkaa melkein huolestuttaa, alkaako mennä jo överiksi.
Vaimo suorastaan vaatii, että tämä linja on pidettävä. Pelonsekaista onnellisuutta ja uusia ideoita vailla, millä vaimon yllättää. Palstalta bongattuna idea kevyestä sitomisesta mennee toteutukseen.
Mutta tärkein asia summattuna: Miehet! Antakaa naisillenne tarpeeksi niin liikakaan ei riitä. Se on sitä paitsi mukavaa ja viime kädessä pääsette paaaljon vähemmällä. Varaan itselleni oikeuden olla myös väärässä, koska naisissa on eroja.
Kommentit (27)
Vanhalla ukolla keskiäin villitys, pitää todistella ja rehvastella vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oi kyllä. Kunnolla saaneena olen kuin hunajaa, mies saa multa kaiken mitä haluaa.
Heh tuon olen kyllä huomannut. Vaimolta voisi pyytää ihan mitä tahansa seksin jälkeen ja hän suostuu. Eri asia onkin sitten kun on toipunut ja saanut mietittyä tarkemmin 😊😊
Näin on. Parisuhde ja elämä on tyytyväisen vaimon kanssa paljon helpompaa kun mies pitää vaimostaan huolta ja antaa tarpeeksi kullia ja orgasmeja.
Voitko nyt Pate, lopettaa tuon kullin, munan ja yhdynnän tyrkyttämisen jokaiselle! Sitä saa ne jotka haluaa, mutta kaikki eivät.
YMMÄRRÄTKÖ, ettei kaikki naiset tule autuaaksi kullista, munasta, palleista tai jyystöstä. KOITA TAJUTA se jo.
Ja mistä sinä Pate tiedät kenenkään muun, kuin vaimosi mielipiteen? Kokemustahan sulla ei muista naisista ole?
Ja, mies ei voi puhua vaimonsa suulla, vain omallaan. Voihan olla, että voimosi ei edes pidä noista mitä olet kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oi kyllä. Kunnolla saaneena olen kuin hunajaa, mies saa multa kaiken mitä haluaa.
Heh tuon olen kyllä huomannut. Vaimolta voisi pyytää ihan mitä tahansa seksin jälkeen ja hän suostuu. Eri asia onkin sitten kun on toipunut ja saanut mietittyä tarkemmin 😊😊
Näin on. Parisuhde ja elämä on tyytyväisen vaimon kanssa paljon helpompaa kun mies pitää vaimostaan huolta ja antaa tarpeeksi kullia ja orgasmeja.
Voitko nyt Pate, lopettaa tuon kullin, munan ja yhdynnän tyrkyttämisen jokaiselle! Sitä saa ne jotka haluaa, mutta kaikki eivät.
YMMÄRRÄTKÖ, ettei kaikki naiset tule autuaaksi kullista, munasta, palleista tai jyyst
Ja mistä sinä Pate tiedät kenenkään muun, kuin vaimosi mielipiteen? Kokemustahan sulla ei muista naisista ole?
Tiedätkö tai tunnetko sinä naisia, jotka haluaisivat seksiä lerppakullin kanssa, jolla ei seiso kunnolla? Kaikki jotka minä olen tuntenut tai keskustellut tai lukenut, haluavat kovaa kullia ja naida. Mutta ehkä sulla on toinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP on oikeassa!
Kyllä, naiset haluaa tulla pannuksi.
Voi halutakkin, mutta ei ole pakko haluta munaa eikä yhdyntää. Voihan sitä nauttia panostakin, mutta naisetkin haluavat niitä orgasmeja, ja jos ei niitä saa panolla, niin ei sitä sitten himoa, miksi himoisi?
Miksi te urpot jankkaatte aina vaan, paitsi ihan vaan kun on kiva jankuttaa. No jatkakaa jaauhopäät keskenänne. Ennustan että ei se lopu.
Mä en saa orgasmia miehen kanssa, mutta kyllä mä silti haluan seksiä, koska se tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP on oikeassa!
Kyllä, naiset haluaa tulla pannuksi.
Voi halutakkin, mutta ei ole pakko haluta munaa eikä yhdyntää. Voihan sitä nauttia panostakin, mutta naisetkin haluavat niitä orgasmeja, ja jos ei niitä saa panolla, niin ei sitä sitten himoa, miksi himoisi?
Miksi te urpot jankkaatte aina vaan, paitsi ihan vaan kun on kiva jankuttaa. No jatkakaa jaauhopäät keskenänne. Ennustan että ei se lopu.
Mä en saa orgasmia miehen kanssa, mutta kyllä mä silti haluan seksiä, koska se tuntuu hyvältä.
Mä en ymmärrä tätä kouhotusta. Vaimoni halunnut ja vaatinut aina yhdyntää, enkä ole jättänyt häntä silti ilman orgasmia. Joko naitu tai nuoltu ja sormetettu mutta aina on saanut kaiken, yhdynnän, nuolemisen ja orgasmit. Ei ote edes tyytynyt vähempään, kun kerran voinut saada kaikki nautinnot.
Miks sä hehkutat sun ja akan seksiä ja samalla jostain kassaneidistä? Tuo mitä sanot on itsestäänselvyys suhteessa, eikä tee susta mitään Casanovaa silti.