Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset kuvittelee....

Vierailija
04.08.2018 |

Miksi ihmiset kuvittelee, että asiakaspalvelijoille saa riehua/haukkua/esittää tappouhkauksia? Mikä niitä ihmisiä vaivaa? Onko ne kotonaankin niin ilkeitä? Oon kumminkin pikkuhiljaa kypsä. Ajattelin ruveta tienaamaan palkan ohella tekemällä kunnianloukkaus syytteitä. Miettikää vähän. Ihmisiä mekin ollaan joilla on myös perhe. Se että uhkaat tappaa minut sekä perheeni ei ole tervettä. Minäkin teen vain työtäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa tuntuu julkkisten ohella olevan helpoin kohde purkaa omaa pahaa oloa.

Vierailija
2/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa tuntuu julkkisten ohella olevan helpoin kohde purkaa omaa pahaa oloa.

Niin varmaan on, mutta en ole kaupan kassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupan kassalle tuntuu olevan helppo räjähtää kun itse on mokannut eli ottanut väärän tuotteen 2 yhden hinnalla tarjoukseen tms. Myyjän vikahan se on että asiakas ei malta, viitsi eikä halua lukea sitä tarjouslappua kunnolla, niin että ymmärtäisi lukemansa.

Vierailija
4/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis hotellivirkailija. Ei ole minun vikani, että huoneessa televisio on väärässä kohtaa sinun mielestäsi. Se ei oikeuta tappouhkauksiin.

Ap

Vierailija
5/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kuvittelee että oikeudessa kunnianloukkaussyytteellä tienaa rahaa?

Vierailija
6/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee että oikeudessa kunnianloukkaussyytteellä tienaa rahaa?

Kyllähän kunnianloukkauksesta korvauksiin voidaan tuomita. Tonnin-pari voi saada helpostikin.

Vierailija
7/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nettipalstaherjauksestakin on tuomittu Suomessa 20 000 euron korvauksiin.

Tappouhkaus on sitten laiton uhkaus, ei kunnianloukkaus. Korvausta siitäkin voi saada.

Vierailija
8/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä sinänsä hauska noiden äkäisten asiakkaiden kohdalla: olen silloin yli-ystävällinen, niin se tuppaa saamaan lisää vettä myllyyn. Jos ne raivoo, niin ne vihaa jos aspa on silti hymy naamalla. Tavallaan provosoin niitä asiakkaita lisää.

Ap

Vierailija
9/9 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Rupesko pelottaa? Sain semmoset vibat, että oot just semmonen raivooja.