Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä 70-80 lukujen sporttishortsit eivät ole vielä tainneet tehdä uutta tulemista?

Vierailija
04.08.2018 |

https://img1.etsystatic.com/155/0/9695560/il_fullxfull.1207212749_cjes.jpg

Tuleeko mieleen muita aikanaan suosittuja vaatteita, jotka eivät ole tehneet paluuta ainakaan vielä.

Itse pidin tuollaisia shorteseja 80-l lapsena, olivat sellaista kiiltäävää liukasta kangasta ja niitä oli ainakin siniset, punaiset ja keltaiset. Sain ne serkuiltani, jotka pitivät niitä 70-luvulla lapsina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaiset shortsit myös kiiltävinä. Niissä oli niin löysät lahkeet, että alakerta olisi näkynyt ilman alkkareita.

Vierailija
2/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että parin vuoden sisään tekevät paluun. Sitten nähdään lihavia selluperiä roikkumasta noiden löysien lahkeiden alta. 30-40 vuotta sitten ihmiset oli hoikkia ja jänteviä ja paljon paremmassa kunnossa kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen näin nuoren naisen fillaroimassa tuollaisissa löysissä mustissa kiiltävissä sporttishortseissa. Piti hidastaa ohiajaessa :S

Vierailija
4/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita jo naisilla, eikö vain?

Mullakin oli lapsena. Kiiltävät ja hyvät kaikin puolin. Jalkapalloilijoilla taisi olla tuollaisia 90-luvun alussakin vielä.

Vierailija
5/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän noita juostessa, omani oon ostanut ulkomailta.

Vierailija
6/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kestävää matskua olivat, mutta vilpoisat kun lahkeissa löysyyttä. 90-l alkupuolella shortsien lahkeisiin alkoi tulla mittaa ja mulla oli sellaiset kököt tuulipukukankaiset oranssit polvimittaiset shortsit.

Vierailija
7/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita jo naisilla, eikö vain?

Mullakin oli lapsena. Kiiltävät ja hyvät kaikin puolin. Jalkapalloilijoilla taisi olla tuollaisia 90-luvun alussakin vielä.

Ehkä, muttei samanlaisena massamuotina kuin esim. farkkuperseshortsit, joita on nyt viime vuodet ollut.

Vierailija
8/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen aurinkolipat, joita mulla oli kasarilla eri väreissä: vihreänä, keltaisena, punaisena ja sinisenä. Se lippaosa oli sellaista läpinäkyvää muovia.

Vierailija
9/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät ole, kauheita.

Vierailija
10/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christina Aguileralla oli taannoin tuollaiset jollain musavideolla, ja olikohan Voguessa joskus kans jonkun jalassa sellaiset.

Vierailija
11/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen aurinkolipat, joita mulla oli kasarilla eri väreissä: vihreänä, keltaisena, punaisena ja sinisenä. Se lippaosa oli sellaista läpinäkyvää muovia.

Mullakin oli sellainen punalippainen, jonka edessä luki PUPPELI 😂

Vierailija
12/12 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lapsena noita tuli joskus pidettyä ja istuessa näkyi aina munat lahkeesta! Varmaan naiset tykkäis kun miehillä kivekset vilkkuu tuollaisilla sortseilla 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän