Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla miehen kanssa, jolla on huumeidenkäyttötaustaa ja on ollut jokusen kerran psykoosissakin huumeiden käytön johdosta?

Vierailija
03.08.2018 |

Vai onko tämä ehdoton ei?

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin, käytöstä oli jo aikaa ja oli ihan normaali tyyppi. Oli käyttänyt heroiinia ja mennyt sekaisin ja ollut jossain laitoksessa vähän aikaa. Ei Suomessa eikä suomalainen, täällä ei kai ole niin yleinen huume, kai? En tiedä.

Vierailija
2/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdoton EI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä naisen.

Vierailija
4/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei.

Vierailija
5/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella.

Vierailija
6/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei.

Miksi? Eikö menneet olekaan menneitä?

Ap

Vierailija
7/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, kokemukset on aina plussaa ja olen itsekin kokeillut vähän kaikkea mahdollista.

Vierailija
8/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes sylkäisi päin. Miesten ö-luokkaa.

Vierailija
9/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä perusteluja aina erikseen kerjätä, vai miksei jengi viitsi perustella mielipiteitään?

Ap

Vierailija
10/168 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdoton ei. Tuossa puhutaan käytöstä eikä kokeilusta joka vielä olisi jotenkin ok.

Omalla terveydellä leikkiminen, "rikollista" hommaa ja varmasti on ollut tuolla käytöllä seurauksia valintoihin eli ei ole opiskeltu tai tehty töitä tai sitten on muuten hölmöilty?

Ja jos on kerran addiktoitunut niin en usko ettei toista tulisi. Toki menneet on menneitä, mutta itse olen ehkä vähän liiankin ehdoton näissä asioissa.

Vierailija
12/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin? Ensinnäkin tuossa ilmenee psykoosiheryykkyys _sekä_ addiktioherkkyys. Ei kovin mairittelevia piirteitä ihmisessä. Sen lisäksi jonkin sortin kriminaali. Vähän kuin pilaisi elämänsä for fun. Kiitos ei.

Vierailija
13/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei. Itseään on lupa suojella hyvin todennäköisiltä ongelmilta. Narkkari/muuten vain sekaisin oleva kumppani ei omiin tulevaisuuden suunnitelmiin kuulu. Voihan sitä kuka tahansa sortua, mutta silti.

Vierailija
14/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka itsellä on mielenterveystausta niin en sotkeutuisi. Tasapainoa joudun hakea elämääni muutenkin joten olisi aika hullua :) :D leikkiä tulella.

Vierailija
15/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki, mutta ei saisi enää nykyään käyttää mitään (paitsi kannabista eikä sitäkään ongelmaksi asti tietenkään).

Hyvällä ystävälläni on tällainen tausta ja hän on todella ihana, älykäs, hauska, kiltti, herkkä ja luova ihminen.

Tulee mieleen, että kuinkahan moni vastanneista ja peukuttajista voisi kuitenkin olla miehen kanssa, joka on joskus käyttänyt runsaasti alkoholia... Aika moni, uskoisin.  

Aloittaja ei myöskään puhunut addiktiosta mitään, mutta useampi kommentoija on sen kuitenkin jostain mukaan vetänyt. Kuten jokainen alkoholia käyttäväkään ei ole alkoholisti, eivät kaikki huumeita käyttävät ole addikteja...

Suomalaisessa yhteiskunnassa sallitaan laajasti älytön alkoholin kanssa sekoilu, mitä mun on vaikea ymmärtää. Alkoholin vaikutuksia vähätellään, huumeiden liioitellaan.

Itse en oikein ymmärrä pään sekoittamista millään keinoin, mutta ahdistuneisuuden kanssa kamppailevana kokeilisin varmaan pieniä annoksia lsd:tä, jos voisi olla varma sen puhtaudesta. Käyttäisin luultavasti myös kannabista rentoutumiseen, jos sitä olisi helposti tarjolla. (Helposti mulle. Varmasti monelle on.)

Vierailija
16/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, että kuinka kauan noista on. Jos on viimeksi käyttänyt huumeita kymmenen vuotta sitten, ja siltä ajalta ne psykoositkin niin voisin antaa mahdollisuuden. Jos taas vuoden sisällä on lopettanut, niin en todennäköisesti.

Vierailija
17/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useamman kerran päihteillyt itsensä psykoosiin asti eikä oppinut ensimmäisestä kerrasta, niin kertoo kyllä sellaisesta itsekurin ja itsesuojeluvaiston puutteesta että pysyttelisin kaukana.

Jos taas olisi kyse yksittäisestä psykoosiin johtaneesta kokeilusta joka ei ole sittemmin toistunut niin eri asia.

Vierailija
18/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin toki, mutta ei saisi enää nykyään käyttää mitään (paitsi kannabista eikä sitäkään ongelmaksi asti tietenkään).

Hyvällä ystävälläni on tällainen tausta ja hän on todella ihana, älykäs, hauska, kiltti, herkkä ja luova ihminen.

Tulee mieleen, että kuinkahan moni vastanneista ja peukuttajista voisi kuitenkin olla miehen kanssa, joka on joskus käyttänyt runsaasti alkoholia... Aika moni, uskoisin.  

Aloittaja ei myöskään puhunut addiktiosta mitään, mutta useampi kommentoija on sen kuitenkin jostain mukaan vetänyt. Kuten jokainen alkoholia käyttäväkään ei ole alkoholisti, eivät kaikki huumeita käyttävät ole addikteja...

Suomalaisessa yhteiskunnassa sallitaan laajasti älytön alkoholin kanssa sekoilu, mitä mun on vaikea ymmärtää. Alkoholin vaikutuksia vähätellään, huumeiden liioitellaan.

Itse en oikein ymmärrä pään sekoittamista millään keinoin, mutta ahdistuneisuuden kanssa kamppailevana kokeilisin varmaan pieniä annoksia lsd:tä, jos voisi olla varma sen puhtaudesta. Käyttäisin luultavasti myös kannabista rentoutumiseen, jos sitä olisi helposti tarjolla. (Helposti mulle. Varmasti monelle on.)

Psykoosi ei useimmiten ihan yhdestä annoksesta laukea. Useimmiten, koska olen lukenut, että jollain olisi eka annos laukaissut, mutta oikeasti en sellaisia tapauksia ole nähnyt. Ja vielä, jos useampi psykoosi on ollut, niin voidaan olettaa addiktiosta olevan kyse.

Vierailija
19/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi huumeiden jääneen taakse, vaikka kuinka pitkä aika kuluisi. Itse pelkän tupakan kanssa taistelleena tiedän miten vahva addiktio voi olla, ja nostaa päätään pitkänkin ajan jälkeen. Ja varmaan riippuvuuden vahvuus on ihan toista luokkaa heroiinin kuin tupakan kanssa. Olisi aina pelko, että vaikean paikan tullen mies pakenisi huumeisiin.

Lisäksi, vaikka huumeiden käyttö olisi loppunut, on siinä ihmisessä edelleen ne asiat jotka siihen alun perin ajoi.

Vierailija
20/168 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean psykoosin vuoksi, kiitos ei. Liian raskasta olisi koko ajan elää veitsenterällä, milloin toisen psyyke ei kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme