Paljonko sinulla menee rahaa juomaveteen kuukaudessa?
Ostan hiilihapotettua vettä ja laskin paljonko käytän siihen rahaa kuukaudessa; vähän päälle 33 euroa. Minkä verran muilla palstalaisilla kuluu rahaa veteen tai virvoitusjuomiin?
Kommentit (27)
Kaljaan menee ehkä pari kymppiä näillä keleillä. Alkoholittomaan. Talvella voisin olettaa sen hyvinkin puolittuvan.
0 euroa. Vesi sisältyy vuokraan. Juon hanavettä. En osta pullovesiä tai limuja.
Kesällä menee vissyyn...ehkä 1-2 pirkan 4€ tarjousta viikossa, kelistä riippuen.
Kotona oma porakaivo - 0€.
Vettä en osta koska juon hyvää hanavettä jota minulle on aina jääkaapissa kylmänä. Light-limuja menee nyt helteellä 1,5-2l joka toinen päivä, talvella iso pullo riittää viikoksi. Näin 2 aikuisen taloudessa.
Juomaveteni toimitetaan (jäänä) Huippuvuorilta. Maussa on aavistus jääkarhua.
Veteen 0e - Suomessa maailman paras hanavesi, HS:n testin mukaan lyö pullovedet mennen tullen. Kuka hölmö sitten vielä ostaa vettä?
Virvoitusjuomiin kesällä ( helteillä ) max20euroa/kk
Olen ihmetellyt, miksi kukaan ei ole tuonut markkinoille sellaista samarin-tabletin tapaista, jolla saisi hanaveteen poreet ja mineraalit.
Miksi ostat vettä muovipulloissa, joista irtoaa myrkkyjä? Tiedätkö kuinka paljon vettä saat hanasta tuolla määrällä? Vähintään viisi tuhatta litraa...
Ihan korkeintaan 2-3 euroa. Jos unohdan vesipullon kotiin, saatan ostaa kioskilta pulloveden. Kotona täytän pulloa hanasta. Vedenkulutus himassa sisältyy vuokraan.
Hanavesi vesijohtoverkosta maksaa aina, vaikka sen hinta sisältyisi vuokraan.
Meillä oma kaivo, vain jäteveden poisviennistä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Veteen 0e - Suomessa maailman paras hanavesi, HS:n testin mukaan lyö pullovedet mennen tullen. Kuka hölmö sitten vielä ostaa vettä?
Virvoitusjuomiin kesällä ( helteillä ) max20euroa/kk
Hanavesi maistuu todella likaiselta verrattuna pullovesiin kuten Evianiin.
7 euroa hanaveteen, mutta tuossa summassa on mukana pesuvedet ja pyykkikoneen kulutus, jne. Pullovettä en osta. Muihin virvoitustarkoituksessa käyttämiini juomiin menee keskimäärin 1-2 euroa päivässä, mikäli myös valmissmoothiet lasketaan.
Juomavesi tulee vesi hanasta ja sisältyy vesimaksuun. Jos tekee mieli kuplavettä sekoitan juoma lasillisen pussillisen Samarinia. Kupliva virvoitusjuoman saa kun mukaan lorauttaa Ilkan mehutiivistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vettä en osta koska juon hyvää hanavettä jota minulle on aina jääkaapissa kylmänä. Light-limuja menee nyt helteellä 1,5-2l joka toinen päivä, talvella iso pullo riittää viikoksi. Näin 2 aikuisen taloudessa.
Minulla tulee jano helposti, koululla om vaihtoehtona ottaa vesi vessan hanasta tai ostaa kalliista juoma-automaatista. Olen ostanut yleensä edullisen vaihtoehdon lähikaupasta. Pitäisi alkaa kuljettaa omaa juomapulloa mukana, säästäisi vähän rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virvoitusjuomiin kesällä ( helteillä ) max20euroa/kkHanavesi maistuu todella likaiselta verrattuna pullovesiin kuten Evianiin.
Sulla on jotain vikaa makunystyröissäs. Muovipullovesi on hirveetä skeidaa.
Kerran tai kaksi viikossa 1,5 litran makuvissyä tulee ostettua kahdelle hengelle. Merkistä riippuen max. 20€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat vettä muovipulloissa, joista irtoaa myrkkyjä? Tiedätkö kuinka paljon vettä saat hanasta tuolla määrällä? Vähintään viisi tuhatta litraa...
Hanavedessä ei ole poreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanavedessä ei ole poreita.
Laita se vesi hanasta pulloon ja pieraiset sinne, niin on poreita. Kaikenlaisia sitä tämä maa kasvattaa...
Veteen noin 20€ (sisältää tosin pyykinpesukone, vessan, suihkun ,yms.)
Muihin ehkä 5€ keskimäärin.