Paljonko sinulla menee rahaa juomaveteen kuukaudessa?
Ostan hiilihapotettua vettä ja laskin paljonko käytän siihen rahaa kuukaudessa; vähän päälle 33 euroa. Minkä verran muilla palstalaisilla kuluu rahaa veteen tai virvoitusjuomiin?
Kommentit (27)
Saamme joka vuosi palautusta vesiennakosta, hapotamme juomaveden itse. Kaasupulloihin se raha menee, 500 euroa vuodessa kun kuplapassi käytössä.Limsoja tai kivennäisvesiä ei osteta.
0 €, taloyhtiössämme maksetaan vain lämpimästä vedestä. Kuplavesistä en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veteen 0e - Suomessa maailman paras hanavesi, HS:n testin mukaan lyö pullovedet mennen tullen. Kuka hölmö sitten vielä ostaa vettä?
Virvoitusjuomiin kesällä ( helteillä ) max20euroa/kkHanavesi maistuu todella likaiselta verrattuna pullovesiin kuten Evianiin.
Sulla on jotain vikaa makunystyröissäs. Muovipullovesi on hirveetä skeidaa.
Ootko edes maistanut sitä? Maistuvat ainakin erilaisilta, tiedä sitten mikä sen maun tekee.
Muutama sata euroa. Olen janoinen.
20 euroa kuussa vesimaksu, juon normaalisti vain hanavettä, jota mulla on myös kannussa jääkaapissa. Töissä kanssa vain hanavettä, niin ja kahvia välillä. Oli meillä jossain välissä vesiautomaatti, mutta se maksoi liikaa ja sen käyttö vähäistä.
Nyt helteiden aikaan olen poikkeuksellisesti ostanut yhteensä 6 kpl 1,5l pulloa Hartwalin vichyä, niistä kaksi on vielä juomatta. En muista mitä ne maksoi, en katsonut hintaa, nostin vain kärryyn.
Normaalisti ostan vichyä vain jouluksi pari pulloa, hiilihapollinen vesi tekee hyvää välillä vatsalle kun perinteiset ruoat on aika raskaita. Muuten en ostovesiä, enkä limua osta, enkä edes juo vaikka olisi tarjolla. Hyvä hanavesi jäähdytettynä jääkaapissa on parasta, mutta sen puutteessa hieman juoksutettu hanasta melkein yhtä hyvää.
Totta on että hanavesi maistuu erilaiselta paikkakunnasta riippuen. Meillä täällä Hämeenlinnassa on tosi hyvää vettä, mutta jossakin kaupungissa vedessä maistuu selvästi joku puhdistuskemikaali.
Hassua kun on ihan tutkitusti toisinpäin. Pullovesissä on enemmän epäpuhtauksia kuin suomalaisessa hanavedessä.