Paljonko olet hellekaudella laihtunut
Kommentit (35)
En tiedä, en omista vaakaa. Mutta tuskinpa laihtunut olen.
En yhtään koska olen joutunut lisäämään ruokaan suolaa alhaisen verenpaineen ja huonon olon vuoksi.
En yhtään, +14kg tän vuoden aikana.
(Oon ollu raskaana koko vuoden)
Ps. Oli pakko vastata ja leijua :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en omista vaakaa. Mutta tuskinpa laihtunut olen.
Sama. Voi tosin olla että kun helteen aiheuttama turvotus häviää niin oluenkin hiukan hoikistunut. Lihonut en ainakaan ole onneksi.
Lihonut monta kiloa kun pitää päivittäin juoda paljon sosasolaa.
En yhtään. Ylimääräiset lähti jo kesän alussa kun aloitin fyysisen työn.
En ole käynyt vuoteen vaa'alla + käytän venyviä tai löysiä vaatteita. Olo tuntuu jotenkin pinkeältä, mutta peilikuvassa ei näy muutosta.
Mulla helle lisää ruokahalua, joten paino on pari kiloa noussut. Toivottavasti ruokahalukin palautuu normaaliksi ilmojen viiletessä.
Turvottaa niin hirveän paljon, että jo siitä on tullut monta kiloa lisää. Ei meinaa kengätkään mahtua jalkaan.
En oo laihtunut yhtään, varmaan vaan turvonnut kuumuuden takia. Mulla helle ei vähennä ruokahalua yhtään.
Jäätelö- ja colakuurilla olen saanut painoa lisää viisi kiloa.
Mun ruokahalua ei vie kuin kova kankkunen.
En todellakaan ole laihtunut. Palasin juuri töihin 5 vk lomalta. Kotona ollessa ja varsinkin matkoilla tuli syötyä ihan liikaa. Ei minua lämpö pidättele. Nyt sitten alkoi arki ja ryhtiliike.
Pari kiloa vähemmän näyttää vaaka ja olen todella turvonnut joten kun se laskee niin ehkä enemmänkin.
En yhtään ja sitä ihmettelen, kun ei ole tullut syötyä paljoa enkä ole juonutkaan sokerista enkä alkoholia.
Pari kiloa ainakin. Pudotusta aloitin jo aiemmin mutta helteillä ei ole oikein jaksanut hirveästi mitään erikoisempaa tehdä kun iski vielä korvatulehduksen aikaan. Kuvottava ja rappiollinen sää.
4,5 kg lähtenyt lomalla.