Paljonko olet hellekaudella laihtunut
Kommentit (35)
4-5 kg, mutta lopullisen tuloksen näkee vasta sitten, kun nestekertymät katoaa.
Jaa a.. EI ole jaksanut liikkua yhtään niin laihdun vasta syksyllä. Tosin ei edes ole tarvetta laihtua, mutta silti. Ei tällaisella helteellä kukaan kyllä laihdu, päin vastoin 😂 vähintäänkin turvottaa hirveästi eikä jaksa olla fyysisesti aktiivinen.
Hellekaudella LIHOO, koska juo päivät, ja illalla syö rasvaisen piffin ravintelissa.
No näillä helteillä en ole jaksanut juosta joten en edes halua käydä vaa'alla. Kun vähän viilenee niin aloitan taas juoksun.
Ihan s**tanasti turvottaa kokoajan joka paikasta! Ihan kauheeta onko tää enää edes normaalia??
Ehkä pari kiloa. Makea maistuu huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Hellekaudella LIHOO, koska juo päivät, ja illalla syö rasvaisen piffin ravintelissa.
Se rasvainen piffi on ainoa, joka sua ei lihota.
Käyn melkein joka iltayö pitkällä lenkillä, mutta olen vaan alkanut paisua. Vatsa ei toimi, ja lämpö turvottaa.
En yhtään. Juon koko ajan bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn melkein joka iltayö pitkällä lenkillä, mutta olen vaan alkanut paisua. Vatsa ei toimi, ja lämpö turvottaa.
Kannattais ehkä jättää ne lenkit väliin ja sitten miettiä syömisiä.
Syön salaatteja ja silloin tällöin smoothieita. Ei ole nyt helteillä sellaista ruokahalua, että söisin lämpimiä aterioita. Tosi harvoin olen syönyt jäätelöä. En ole laihtunut yhtään, korkeintaan vähän lihonut. Aineenvaihdunta on hitaanpuoleinen ja yhdessä vaiheessa tuli suolaisen syömisestä karsea turvotus, mutta onneksi se meni ohi.
Mullekin helle vaan lisää ruokahalua, tekee jotain oikein suolaista mieli, kuten hampurilaisia tai ranskalaisia. Paino silti onneksi pysynyt samassa.
Varmaan enemmänkin lihonut. Mulle valitettavasti maittaa ruoka kuumallakin. :D
Mulla halut vie kova kankinen.