Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei uskalla pysähtyä,olla yhtään yksin

Vierailija
03.08.2018 |

kuunnella ajatuksiaan. Koko ajan jotain häslinkiä oltava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteesi ovat itsepetosta.

Vierailija
2/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ihmisenä joka olen suurimman osan aikaa pysähtyneenä yksin, mietin että miksi tuota pysähtymistä ja yksinoloa jotenkin pidetään hienona tai tarpeellisena? En ainakaan itse koe että saisin mitään erityistä hyötyä esim. sosiaalisempaa tai kiireisempää elämää eläviin nähden siitä, että lapsettomana sinkkuna olen paljon vaan kotona yksin hiljaa tekemättä mitään ihmeempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin virikettä tulee joka puolelta, eikä osata tehdä mitään mikä vaatisi enemmän aikaa. Etenkin nuorilla on kaikki-heti-nyt -mentaliteetti.

Vierailija
4/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin virikettä tulee joka puolelta, eikä osata tehdä mitään mikä vaatisi enemmän aikaa. Etenkin nuorilla on kaikki-heti-nyt -mentaliteetti.

Aivan. Keskittymiskyky puuttuu.

Vierailija
5/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nii? mää viihdyn parhaiten omissa oloissa itsenäisesti ja ihan tykkään myös yksin peleistäkin edellee vaikka jotkut pelitalot yrittää väittää että nykyää halutaa vaa multiplayerei ettei heidän tarviis enää looreja kehittää taustalle....

Vierailija
6/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynhän. enkö siis ole ihminen?

Vierailija
7/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu saman. Pelätään katsoa totuutta silmiin. Eikä edes jakseta kiinnostua tietämään mikä on totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän