Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankaavat reidet, kuinka paljon ylipainoa?

Aileena
03.08.2018 |

Kuinka ylipainoinen pitää olla, jotta kesällä hametta käytettäessä reidet hankaavat toisiinsa, ja aiheuttavat kipeät hiertymät? Kun nyt joka paikassa näyttää olevan niksejä välttää tämä vaiva. Jos itsellä olisi tällainen ongelma, niin tekisin kyllä painolleni jo jotakin!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

450gram.

Vierailija
42/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla ollenkaan ylipainoinen. Luustosta ja kehonrakenteesta kiinni. Itse olen alipainoinen. 159cm ja 43kg. Eilen oli hame päällä ja sisäreiteni ovat auki hankauksesta. Mulla ei ole ikinä ollut vakoa reisien välissä, ei minkään painoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan ylipainoa. 159/52

Vierailija
44/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nykyään ns. pihtikintuista. Entisvanhaan niitä näkikin enemmän. Ja ne nyt ainakin olivat rakenteellisia.

Vierailija
45/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin juuri kävellä olohuonetta edestakaisin yrittäen saada reidet koskemaan toisiinsa. Polvet osuvat toisiinsa, jos koetan kävellä jalat oikein ylilähekkäin, mutta reidet koskettavat hienoisesti vasta, kun kävelen aivan suoraa linjaa niin, että lasken toisen jalan aina suoraan toisen eteen, etummaisen jalan kantapää takimmaisen jalan varpaiden eteen.

Vierailija
46/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hankaa. Mutta onkin timmit reidet :)

Vierailija
47/53 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei normaalipainoisena ollut tätä ongelmaa, ihmettelin myös mitä ne lukuisat artikkelit aiheesta on. Nyt kun ylipainoa on reilu 10kg niin reidet hankaavat yhteen. Todella ällöttävä/inhottava tunne.

Vierailija
48/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liity juurikaan painoon.

Itse olen ylipainoinen, eikä tätä ongelmaa ole. 

Vierailija
49/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen n. 5 kiloa ylipainoinen eikä hankaa. Kaveri on hoikka ja hänellä iho rikki, ellei tee asialle jotakin. Eli on ihan rakenteesta kiinni. 

Vierailija
50/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hankaa reidet ihan ylhäältä parin sentin alueelta. Jos on hiki ja hame päällä, niin vereslihalle menee kävelystä. Bmi 24.

Vierailija
51/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten reisiluut asettuvat lonkkiin eikä suinkaan ylipainosta tai edes lantion leveydestä.

Mä olen kapealanteinen ja paksureitinen, jalat on erillään toisistaan enkä saa reisien keskikohtia edes yrittämällä koskemaan toisiaan.

Vierailija
52/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä riipu painota ollenkaan vaan ruumiinrakenteesta. Ihmisen luusto ei ole jokaisella tismalleen samanlainen.

Ei ne luut yhteen hankaakaan, vaan se reisien rasva.

Kyllä se ylipainoa vaatii että reidet saa niin isoiksi että hankaavat. Mullakin on isot reidet, mutta täyttä lihasta. Lihas ei hölly holtittomasti kävellessä, siksi ongelma on kohdallani tuntematon.

Länkytilänkyti. Olen 163 ja 75 kg eivätkä reidet hankaa yhteen. 

Vierailija
53/53 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm pitkä ja painan 49 kg ja reidet hankaavat ylhäältä yhteen. Omasta mielestäni en ole ylipainoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän