Hankaavat reidet, kuinka paljon ylipainoa?
Kuinka ylipainoinen pitää olla, jotta kesällä hametta käytettäessä reidet hankaavat toisiinsa, ja aiheuttavat kipeät hiertymät? Kun nyt joka paikassa näyttää olevan niksejä välttää tämä vaiva. Jos itsellä olisi tällainen ongelma, niin tekisin kyllä painolleni jo jotakin!
Kommentit (53)
Viimeisimmässä pirkassa oli keino vähentää hankausta. Yllätys yllätys, sukkahousuilla!
Leikkaa sopivat pätkät reisien kohdalta niin ei enää hierrä ja ei näy hameen alta.
Itse en kyllä ymmärrä, että minkälaiset rimppakintut mulla pitäisi olla, että reidet eivät koskisi toisiaan. Siis että ne eivät mistään kohtaa kävellessä hipaisisi toisiaan. En ymmärrä, olisikohan se edes mahdollista normaalimitoilla ja painolla. Mä ymmärrän että jollakin näin voi olla, ja onkin, koska olemme niin erilaisia.
Kerron sinulle ap nyt hurjan salaisuuden: Jos reidet ovat todella löllön läskiset, kuten minulla, ne eivät enää hankaudu. Läskikohdat pysyvät kävellessä yhdessä niin, että hankausta ei synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä riipu painota ollenkaan vaan ruumiinrakenteesta. Ihmisen luusto ei ole jokaisella tismalleen samanlainen.
Ei ne luut yhteen hankaakaan, vaan se reisien rasva.
Kyllä se ylipainoa vaatii että reidet saa niin isoiksi että hankaavat. Mullakin on isot reidet, mutta täyttä lihasta. Lihas ei hölly holtittomasti kävellessä, siksi ongelma on kohdallani tuntematon.
Niin aivan, eli meillä kaikilla on luusto tismalleen samanlainen? Kaikilla siis aivan täysin samat mittasuhteet kehossa, eikös?
Normaalipaino ja reidet osuu yhteen mutta ei hankaa.
Ei kai mulla edes oo ylipainoa BMI-taulukon mukaisesti, mutta hankaa silti.
Eikö tää oo ihan sama kun kysyisi että "kuinka paljon täytyy olla ylipainoa jos on F-kupin tissit?". Tai "miten lihava täytyy olla jos painaa 70kg?". Siis että oikeastiko mietit tuollaisia :D Voi äly ja väläys.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle ap nyt hurjan salaisuuden: Jos reidet ovat todella löllön läskiset, kuten minulla, ne eivät enää hankaudu. Läskikohdat pysyvät kävellessä yhdessä niin, että hankausta ei synny.
Meinasin tulla laittamaan samaa. Olen sen verran iso kanssa nykyään että enää ei hankaa, niinkuin vielä 20v sitten. Jotain hyötyä tästäkin =)
Ei yhtään, nuorena jo hanganneet, nyt sporttinen kolmekymppinen.
BMI 22,5. Vartalo tiimalasin mallinen, joten reidet hankaavat.
Minulla ei hankaa, mutta silti haluaisin käyttää HENGITTÄVÄSTÄ materiaalista tehtyjä (puuvilla, silkki, viskoosiym.) IHONVÄRISIÄ housualushameita. Joistain kumallisista syistä Suomesta näitä löytyy - jos löytyy- vain mustina ja valkoisina, jotka parhaiten näkyvät läpi vaatteista.
Mikä ihmeen kammo suomalaisilla on ihonvärisiin alusvaatteisiin?!
Kansainvälinen mallimaailmakin tietää, että ihonväriset alusvaatteet ovat oikeasti ainoat kunnolla toimivat!
Ziisus, tätä beigeä kammoavaa wannabe-tyylikästä pohjolaa...
Katselin Kalevan kisojen nuoria huippu-urheilijoita. Jokaisen yläreidet osuivat yhteen. Eikä ainuttakaan ylipainoista.
Jos reidet eivät osu yhteen, ihminen on liian laiha ja täysin lihasta vailla.
Vierailija kirjoitti:
Katselin Kalevan kisojen nuoria huippu-urheilijoita. Jokaisen yläreidet osuivat yhteen. Eikä ainuttakaan ylipainoista.
Tai sellainen ruma rakoperse.
Aileena kirjoitti:
Kuinka ylipainoinen pitää olla, jotta kesällä hametta käytettäessä reidet hankaavat toisiinsa, ja aiheuttavat kipeät hiertymät? Kun nyt joka paikassa näyttää olevan niksejä välttää tämä vaiva. Jos itsellä olisi tällainen ongelma, niin tekisin kyllä painolleni jo jotakin!
Olen ylipainoinen muttei minulla ole kyseistä ongelmaa. Kyse on eri ihmisten anatomiasta.
Mulla on omenavartalo, ylipainoa on jonkun verran mutta jalat ovat hoikat. Ei ole hankausongelmia, pidän kaiket kesät hametta tai mekkoa. Ainakin lämpumällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Itse olin lukiossa 165cm ja 47kg, tosi tosi hoikka mutta silti hankasi reidet yhteen. Nykyään olen pari senttiä pidempi ja 55kg, ja hankaa edelleen. Ihan täysin ruumiinrakenteesta kiinni onko se rako reisien välissä vai ei. Joku voi olla tukeva, mutta silti voi olla rako reisien välissä
Aileena kirjoitti:
No voin kuule kertoa sulle, että mulla on aina ollut paksut toisiaan hankaavat reidet. Nyt olen ylipainoinen, mutta silloinkin kun olin hoikka ja normaalipainoinen, niin reidet oli paksut. Senkin voin kertoa vielä lisäksi tähän, että housujen ostaminen on ollut aina himputin vaikeeta...
Läskivihaprovohan tuo aloitus oli. Mitä urheilijoihin tulee, niin ovat muuten yleensäkin yllättävän tukevan oloisia kauneusihanteeseen verrattuna vaikka todella timmissä ja rasvattomasta kunnossa ovat. Siis ei nuo missikisoissa menestyisi, liikaa lihasta.
Mä olen167cm, 50kg ja reidet hankaa kyllä. Läskiä ei ole, mulla on kilpauimaritausta, ja käyn edelleen uimassa 5-6krt viikossa. Ruumiinrakenne vaan on sellanen, että reidet ottaa yhteen - sama juttu on systerillä ja äidillä.
Menneinä aikoina savannilla juostiin vaatteita reidet veresnahalla?
Tuskin.. Mistähän hankaus johtuu? Suomalainen geenimutaatioko?