Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on täysin erilaiset poliittiset näkemykset kuin sinulla?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En, koska fasissitisesta äärioikeistosta ei oiken löydy "vaimomatskua". Ei älyä, ei kauneutta, ei lämpöä...
Ketä tarkoitat rasistisena äärioikeistoa? Kokkareissa, persuissa ja sinisissä on parhaannäköiset naisedustajat, ainakin eduskunnassa.
Eiköhän muut seikat ole olennaisempia parisuhdemielessä. Voisin varmaan, jos toisen kunnioitus olisi selvä asia. Olenhan minä, uskovainen, naimisissa ateistin kanssa, joten miksi nyt ei poliittinen mielipide-erokin olisi ihan ok. Se arvostus ja kunnioitus toista kohtaan on avainsana. Itse asiassa tunnen onnellisen persu-vihreä -pariskunnan, molemmat kunnallispolitiikassa mukana.
En tietenkään! Kokoomukselaisen tai keskustalaisen kanssa en suostu ikinä seurustelaamaan, kysytty kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Grillaisin itselleni lihat ja salaatit varmaan söisimme yhdessä. Live and let live.
Ethän syö päivittäin lihaa?
Olen itse persumies, mutta voisin ihan hyvin ajatella seurustelevani punavihreän naisen kanssa. Eikös naisista tällaisia ole paljon isompi prosenttiosuuskin? En jauhaisi naiselle tällöin ma'ahan'muutosta jne ja odottaisin ettei minuakaan pyrittäisi toisenlaiseksi käännyttämään. Itse asiassa en edes kertoisi oma-aloitteisesti puoluekantaani ellei nainen niistä itse kyselisi. Grillaisin itselleni lihat ja salaatit varmaan söisimme yhdessä. Live and let live.