Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on täysin erilaiset poliittiset näkemykset kuin sinulla?

Vierailija
03.08.2018 |

Pystyisitkö?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse persumies, mutta voisin ihan hyvin ajatella seurustelevani punavihreän naisen kanssa. Eikös naisista tällaisia ole paljon isompi prosenttiosuuskin? En jauhaisi naiselle tällöin ma'ahan'muutosta jne ja odottaisin ettei minuakaan pyrittäisi toisenlaiseksi käännyttämään. Itse asiassa en edes kertoisi oma-aloitteisesti puoluekantaani ellei nainen niistä itse kyselisi. Grillaisin itselleni lihat ja salaatit varmaan söisimme yhdessä. Live and let live.

Vierailija
22/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska fasissitisesta äärioikeistosta ei oiken löydy "vaimomatskua". Ei älyä, ei kauneutta, ei lämpöä... 

Ketä tarkoitat rasistisena äärioikeistoa? Kokkareissa, persuissa ja sinisissä on parhaannäköiset naisedustajat, ainakin eduskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän muut seikat ole olennaisempia parisuhdemielessä. Voisin varmaan, jos toisen kunnioitus olisi selvä asia. Olenhan minä, uskovainen, naimisissa ateistin kanssa, joten miksi nyt ei poliittinen mielipide-erokin olisi ihan ok. Se arvostus ja kunnioitus toista kohtaan on avainsana. Itse asiassa tunnen onnellisen persu-vihreä -pariskunnan, molemmat kunnallispolitiikassa mukana.

Vierailija
24/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Kokoomukselaisen tai keskustalaisen kanssa en suostu ikinä seurustelaamaan, kysytty kyllä on.

Vierailija
25/25 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillaisin itselleni lihat ja salaatit varmaan söisimme yhdessä. Live and let live.

Ethän syö päivittäin lihaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi