Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tykkää käydä lääkärissä, koska tunnen huonommuutta

Vierailija
03.08.2018 |

Itsestäni verrattuna lääkäriin. Hän on kouluttautunut ja elelee herroiksi. Tunnen olevani täysi surkimus heihin verrattuna.

Onko muita jotka tuntee näin lääkärin vastaanotolla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö teitä muita kun lääkäri saa tietää mitä työtä teette? Jos esim. olette kaupassa töissä niin tuleeko teille olo että lääkäri pitää teitä tyhmänä ja surkeana ihmiskohtalona?

Ap

Vierailija
2/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään käydä, koskaan ei tiedä milloin tulee vastavalmistunut nuori naislääkäri hoitamaan.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vastuullista ja vaativaa työtä.

Vierailija
4/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan samat tuntemukset mullakin, en tykkää käydä. Toinen miksi häpeän on kun aina kysytään olenko suhteessa vai asunko yksin ja joudun vastaamaan että yksin asun.

Vierailija
5/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan samat tuntemukset mullakin, en tykkää käydä. Toinen miksi häpeän on kun aina kysytään olenko suhteessa vai asunko yksin ja joudun vastaamaan että yksin asun.

Mikäs lääkäri tuollaisia kyselee? Ei ole vielä kohdalle tuollaista osunut.

Vierailija
6/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on lekuri ja se surkuttelee potilaiden elämää miten rankkoja duuneja jotku tekee ja miten pyllystä elämä voi joillaki olla verrattuna omaan elämään

Vierailija
7/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinulla on huono itsetunto.

Vierailija
8/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri ja työterveyslääkäri ovat kysyneet. Samoin kun kävin aikanaan töihin tullessani tarkastuksessa, kysyivät asunko yksin vai onko mulla miestä. Aina kun luen Kannasta tietojani, ensimmäisten lauseiden kohdalla mainitaan "yksin asuva nainen".

Vierailija
9/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuolla merkitystä terveyteen. Ainakin suhteessa olevat miehet ovat terveempiä kuin yksin elävät.

Vierailija
10/14 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään käydä, koskaan ei tiedä milloin tulee vastavalmistunut nuori naislääkäri hoitamaan.

M37

Olet ällöttävä

Vierailija
11/14 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri ja työterveyslääkäri ovat kysyneet. Samoin kun kävin aikanaan töihin tullessani tarkastuksessa, kysyivät asunko yksin vai onko mulla miestä. Aina kun luen Kannasta tietojani, ensimmäisten lauseiden kohdalla mainitaan "yksin asuva nainen".

Aika heteronormatiivista kysyä onko miestä.

Vierailija
12/14 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin homma on kyllä rankkaa, ei käy kateeksi.

Vierailija
13/14 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne minullakin.

Vierailija
14/14 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt mielessä! Kaikella te päätänne vaivaatte. Suvussa useita lääkäreitä ja ihan tavallisia tallaajia, osaavat kapean erikoisalansa kyllä. Niin kuin kaupan kassakin osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän