Mä en tykkää käydä lääkärissä, koska tunnen huonommuutta
Itsestäni verrattuna lääkäriin. Hän on kouluttautunut ja elelee herroiksi. Tunnen olevani täysi surkimus heihin verrattuna.
Onko muita jotka tuntee näin lääkärin vastaanotolla?
Kommentit (14)
Minä taas tykkään käydä, koskaan ei tiedä milloin tulee vastavalmistunut nuori naislääkäri hoitamaan.
M37
Se on vastuullista ja vaativaa työtä.
Joo ihan samat tuntemukset mullakin, en tykkää käydä. Toinen miksi häpeän on kun aina kysytään olenko suhteessa vai asunko yksin ja joudun vastaamaan että yksin asun.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan samat tuntemukset mullakin, en tykkää käydä. Toinen miksi häpeän on kun aina kysytään olenko suhteessa vai asunko yksin ja joudun vastaamaan että yksin asun.
Mikäs lääkäri tuollaisia kyselee? Ei ole vielä kohdalle tuollaista osunut.
Mun kaveri on lekuri ja se surkuttelee potilaiden elämää miten rankkoja duuneja jotku tekee ja miten pyllystä elämä voi joillaki olla verrattuna omaan elämään
Kuulostaa siltä että sinulla on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatri ja työterveyslääkäri ovat kysyneet. Samoin kun kävin aikanaan töihin tullessani tarkastuksessa, kysyivät asunko yksin vai onko mulla miestä. Aina kun luen Kannasta tietojani, ensimmäisten lauseiden kohdalla mainitaan "yksin asuva nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla merkitystä terveyteen. Ainakin suhteessa olevat miehet ovat terveempiä kuin yksin elävät.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään käydä, koskaan ei tiedä milloin tulee vastavalmistunut nuori naislääkäri hoitamaan.
M37
Olet ällöttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatri ja työterveyslääkäri ovat kysyneet. Samoin kun kävin aikanaan töihin tullessani tarkastuksessa, kysyivät asunko yksin vai onko mulla miestä. Aina kun luen Kannasta tietojani, ensimmäisten lauseiden kohdalla mainitaan "yksin asuva nainen".
Aika heteronormatiivista kysyä onko miestä.
Lääkärin homma on kyllä rankkaa, ei käy kateeksi.
Eipä ole käynyt mielessä! Kaikella te päätänne vaivaatte. Suvussa useita lääkäreitä ja ihan tavallisia tallaajia, osaavat kapean erikoisalansa kyllä. Niin kuin kaupan kassakin osaa.
Hävettääkö teitä muita kun lääkäri saa tietää mitä työtä teette? Jos esim. olette kaupassa töissä niin tuleeko teille olo että lääkäri pitää teitä tyhmänä ja surkeana ihmiskohtalona?
Ap