Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ Vilttiketjulaisten vko 18 ♥ ♥

01.05.2006 |

Ihanaa toukokuuta!!

Kerronpa heti mitä illalla viimeiseksi tapahtui... Yksinäni kotona (poika nukkui, mies töissä) aloin tätä tilannettani miettimään, oireita ym. Ja niin vaan päätin, että sama se vaikka testin teen. Negahan se kuitenkin olis, mutta eipä tarvis niin kärvistellä... Jep, jep... Ilta oltiin kavereilla grillailemassa, joten limua tuli juotua litratolkulla, kp:t vasta 26, ja se iltapissahan on laimeampaa. Mutta, Kaksi viivaa tuli testiin [color=deeppink] II [/color]!!!! Ei testiviiva ihan yhtä vahva ollut sen kontrollin kans, mut vahva kuitenkin. Ja ohjeissakin sanotaan ettei viivan vahvuudella ole väliä.

Uskomattoman onnellinen olo!! Illalla jo onnenkyyneleitä vuodatin, ja aamulla miehen kans lisää [color=red]♥ [/color] Yhdestoista kierto toden sanoi. Onhan pieni pelko vielä olemassa, jos menee taas kesken. Mutta olo on kyllä tosi luottavainen. Uskon, että tammikuussa meillä on pieni nyytti.

Napatkaahan muutkin plussat kiinni +++++++!!!

Ja sori tämä hehkutus tästä plussasta...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuo olla mahdollista, viimeksi alkutalvella kun mulla oli alkuraskauden km, ovisoireet tulivat vahvoina jo kp7 ja ovis testi näytti plussaa myös samana kp:nä.

Vierailija
22/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mennään kp14:ssä ja tuntuu, että mulla on ollut oikein superovis taas tässä kierrossa, nimittäin ekat ovisoireilut tulivat jo perjantaina, eli kp9, eilen lämpö oli 36.6 ja tänään 37.5 ja oireet (eli limat lähinnä) jatkuvat edelleen, mitenkäs noita lämpöjä tulkittiinkaan kun tässä kierrossa ei ole ovistikut käytössä? Toisaalta nyt on viltit heiluneet siihen malliin, että jo on kumma jos ei vieläkään tärpännyt ;o)

Mukavaa keskiviikon jatkoa jokaiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onne biem! Toivon kovasti että teillä menee kaikki hyvin.

Täällä vilttiketjussa näyttää kevät olevan monille plussan aikaa. Samaa toivon tietysti itsellekin. Nyt vaan pitää malttaa odottaa ja katsotaan sitten mitä tuleman pitää. Kp on 20. Oikealta puolelta munasarjojen ja nivusen alueelta välillä vähän juilii ja jomottaa. Paleltanut on jo oviksesta asti. Muita oireita ei kyllä ole havaittavissa, mutta eihän oviksesta olekkana vasta kun 5 päivää. Joten ei muuta kun odottelemaan....

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
24/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tosiaan, että niitä plussia taas alkoi satelemaan! Onnea valtavasti sinullekin bien!! Elokuussa meillä viimeks tärppi, joka meni kesken. Niin kyllä sitä pieni pelko jäi, ettei vaan taas kävis samalla tavalla. Tähän pieneen ihmeeseen kun itsellä oli jo usko mennä, jotenkin en voi uskoa, että sitä meiltä pois otettaisiin. Tänään tuntui aamulla hetken aikaa menkkamaista juilimista masussa, siitä heti pelko nousi. Onneks se jäi siihen... Toisaalta on varmaan lapsellista uskoa, ettei tämä taas voisi mennä kesken. Mut nyt on niin hyvä ja luottavainen mieli tämän suhteen kuitenkin. Kunpa mun vaisto olis oikeassa tän suhteen!!

Eli niitä plussia on ilmassa kaverit, napatkaahan omanne =D

Rialle vielä suuren suuret voimahalaukset!! Tosi kurjaa ettei tulehdus ala jo laantua. Hienoa, että muuten alat toipua kuitenkin. Yleensä näissä se henkinen puoli " sairastelee" kauemmin. Eiköhän se fyysinen siitä kuntoon pian saada ja pääsette uuteen yritykseen taas.

Onko Shannonin olo parempi? Ja onnea ovikseen, kyllä se voi hyvinkin olla nyt jo! Olisko ne masunippailut voinu johtua siitä oviksesta?

Mites Majitan tilanne? Onko tuhru muuttunut mihinkään suuntaan? Toivon, että olis loppunut ja pääsisit sinäkin tähän plussa-aaltoon!

Taidan muuten tänään käydä apteekista hakemassa testin. Sen verran epäuskoinen olo on... Pakko nähdä, tuleeko apteekin omaan ne kaks viivaa :)

Ihanaa aurinkoista keskiviikkoa kaikille!!!! Hienoa, että porukka on suht positiivisella mielellä itsekukin. Kai se aurinko tekee tehtävänsä...

Vierailija
25/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tais käydä silleen että plussajuna jätti mut tälläkin kertaa taakseen. Vuoto alkoi pikkuhiljaa aamulla ja koulussa ollessa alkoi sellaiset kivut etten muista pitkään aikaan tunteneeni sellaisia... Lähdin kesken kotiin. Nyt alkaa jo helpottaa, vaikka välillä kramppaa kipeästi. Särkylääkkeitä tuli otettua aikamoinen määrä. Eli kp 1 näyttäs olevan nyt täällä. :( Harmi kun en päässyt Selmiinan kans samaan plussajunaan.

Vuotoa tosin aion vielä tarkkailla, kun äskettäin vessassa käydessä se oli ruskeaa, ja yleensä kun se kerran on punaista ollut, se ei enää ruskeaksi muutu. Vuotoa tulee myös aika vähän kipuihin nähden. Mutta en toivo enää mitään.

Se pistää masentamaan, että kun luulin että laparoskopia toisi avun noihin hirvittäviin kipuihin. Monet ovat kehuneet että ekat menkat on kipeät mut sit tokat niinku ei mitään. No, nää on mun tokat ja huh huh... Kipu toisaalta oikein alleviivaa sen henkisen kivun mitä kokee, mutta toisaalta taas vie ajatukset pois siitä henkisestä kivusta, ja kokee jotain positiivistakin, kun kipu helpottaa niin on varsin helpottunut olo. Joutuu nöyrtymään elämän edessä ja olemaan onnellinen pienistäkin asioista. En nyt silti sanois et kovin onnellinen tällä hetkellä olen mutta...

Ihanaa kevätpäivää kaikille! Ovisonnea touhuilijoille ;) Onko enää ketään piinailemassa?

Vierailija
26/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsis jo itsekin yrittämään uudelleen. Tulehdusarvot on onneksi laskussa ei siis tarvi mennä enää sairaalaan makailemaan. Täällä kotona sit makaan kuitenkin kun lämpöä pukkaa vielä vaan.

Vierailija
27/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kp 20/26-27. Ovis oli kyllä vasta kp15 joten kierto saattaa venyä 28 tai 29 päivään. Kovasti tässä oireita jo etsin, vaikka eihän niitä vielä oikeen kai voisi edes olla. Oikealta puolelta juilii ja vihloo välillä tuolta nivusen tuntumasta ja paleltaa. Mutta maltilla vaan eteenpäin. Kovasti tietysti toivon, että tämä plussatuuli puhaltaisi meilekin asti. Testailu täytyy jättää ensi viikolle tai jos maltan/on tarvetta ni vasta äitienpäivän jälkeen.

Minkäslaisia oireita teillä nyt plussanneilla tai joskus aikaisemmin plussanneilla on/on ollut ihan alkuraskaudessa? Olisi kiva kuulla niistä.

Vierailija
28/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin sitten apteekin omalla vielä. Kyllä ne kaksi viivaa siihenkin paukahti =D

Beijaflor ja bien! Mitkä teilä olikaan testipäivät ja lasketutajat, niin päivittelen ne tuonne meidän listaan =)

Majita, voi kurjuus sitä tätiä!!! Mä olisin niin mielelläni ottanut sut mukaan tammiodottajiin! Halaus ja rutistus! Mä kyllä uskon, että se laparoskopia auttaa ja tekee tehtävänsä. Eiköhän muutaman kuukauden sisällä teilläkin se tärppi viimein saada. Se vaan on odottavan aika niin pitkä, eikä aina jaksa uskoa siihen parhaaseen lopputulokseen. Eikä se tietyssä tilanteessa auta yhtään, ku sanotaan, vielä teidänkin aika koittaa. Mutta ei täällä muuta voi, kun tehdä parhaansa ja ottaa vastaan sen mitä saa.

Lämpimin halauksin Selmiina

Vierailija
29/44 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Bien!!!!Siis tämähän on ihan mieletön plussa-aalto.Ehkä tässä keväässä on jotain taikaa. Toivotaan et teillä kaikilla pikkuiset pysyy matkassa loppuun asti!!

Majita: Pahoittelut tädistä. Jaksamisia sinne!!!

Ria: Tosi hyvä juttu, et sun tulehdusarvot on laskemaan päin. Oishan se nyt ollut ihan kohtuutonta jos oisit vielä sairaalaan joutunut. Ymmärrän, et tuntuu tosi pahalta mennä sinne kun ympärillä on isoja vatsoja ja vastasyntyneitä vauvoja. Mun mielestä oli tarpeeksi vaikeaa jo mennä sinne verikokeeseen 2 vrk keskenmenon jälkeen.

Kantrille paljon plussasäteitä++++++++++++

Mulla on varmaan ne mahakivut sit tosiaan ollut oviksesta johtuvia. Ollaan nyt yritetty täällä ovista hyödyntää ja tänään aiotaan vielä jatkaa puuhia. Voi kun tärppäiskin heti. Yritän ajatella positiivisesti.

No eipä tässä kummempia. Ihanat ilmat ainakin tulossa lähipäiviksi. Ai niin ja selmiina kiva et sait selkeen plussan myös apteekin omalla!!!!!

Hyvää yötä!!!

Shannon

Vierailija
30/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vielä Selmiinalla varmistustestauksen jälkeen. Minä käytin myös Apteekin omaa testiä. Plussa tuli siis 2.5. ja silloin kp36. Tuosta lasketusta ajasta en vielä tiedä tarkemmin kuin, että tammikuun alkupäivistä on kysymys. Menen tänään gynelle, joten siellä asia selvinnee.

Mies sanoi eilen illalla, että piti aivan ihmeenä tätä plussaa. Oli siis jo omalla kohdallaan alkanut luopua toivosta. Taisin jossain määrin olla samaa mieltä. Yritimme melkein 2,5 vuotta. Kiitän tässä pinossa palstailleita kannustuksesta ja toivon herättämisestä, siitä oli minulle apua. Tiedän minne palata, jos asiat eivät sujukaan.

Terveisin, bien (joka, vastasi kovassa kiireessä)

Vierailija
31/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän nyt plussatuulet puhaltelee! Lisää täältä plussasäteitä lähettelen ja haleja Majitalle. Täältä on muuten tosi vaikea pysyä poissa..

Omaa napaa sen verran, että olo on edelleen tosi huono. Välillä olen jo ajatellut, että tarvitsen ammattiapua tähän masennukseen. Työntekokin on jo alkanut kärsiä, enkä osaa nauttia mistään pienistäkään kivoista asioista, vaikka niitä elämässäni on paljon. En vaan ymmärrä, miten pääsisin tästä vauvapakkomielteestä yli ja tasapainoon itseni kanssa. Clomit nakkaan ainakin v:uun (sinne ne olis varmaan alunalkenkin pitänyt työntää,heh), koska ne tuntuvat vaan voimistavan tätä huonoa oloa. Lisäksi finniongelma jäi päälle viime oviksesta alkaen, ei kivaa.

Yritystaukoa edelleen odottelen, mutta huomaan jo suunnittelevani kesän reissuja ym. mahd. oviksen mukaan, joten ei hyvältä näytä.

Senniina

Vierailija
32/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmintä tuolla ulkona. Ärsyttää kun pitää istua sisällä muka töitä tekemässä. Tänään ei olis paljoo hommia ja olis kiva lähtee kotiin laittamaan puutarhaa, mut on vielä yks palaveri. Hassua miten toi puutarhanhoito voi ruveta kiinnostamaan, kun on omakotitalon ostanu. Nyt ollaan toista kevättä ja kesää udessa kodissa ja kovasti haluaisin laittaa pihaan vähän pensasaitaa ja muuta istutusta. Puutarha on vanha, joten ihan kaikkea ei tarvii laitaa. Eniten häiritsee se, että näkee monen pihan läpi. Haluaisin vähän yksityisyyttä, mutta mies sano et ei haluu pensasaitoja, kun naapurit muka loukkaantuu siitä. Ja minä taas haluaisin edes johonkin kohtaan tonttia pienen suojaisan paikan, jossa sais olla omissa oloissaan.

Menipäs vähän aiheen vierestä ;) mutta kun ei itselle nyt kuulu mitään uutta tässä touhussa. Piinaviikkoa odotellessa. Kp 21/26-27. Ihmeen rauhallinen olo on. En oo vielä kauheesti jaksanu murehtia oireista yms. Mutta ehtiihän tuota vielä moneen kertaan tässä kierrossa saamaan aikaseks paniikin. Mutta ainakin nyt on siis rauhallinen ja hyvä olo. Ehkä se auttaa, kun on muutakin tekemistä kun vaan miettiä näitä asioita, eli pihalla puuhastelu on hyödyllistä monella tavalla.

Mukavaa päivää kaikille

Vierailija
33/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips. Testasin vielä uudestaan tänä aamuna ja edelleen raskaana ollaan. Eli siis testipäivät oli 1.5 ja 4.5 ja LA 10.1

Mulla on suuri suru niitten puolesta jotka plussajuna tälläkertaa jätti asemalla. Onneksi täältä vilttiketjusta saa voimia kun huomaa että muutkin pitkään yrittäneet ovat alkaneet saada plussia. Toivottavasti tuutte perästä ja pian!

Plussasäteitä kaikille niitä tarvitseville!!!

Beijaflor (nyt rv 4+1, pitkä matka on vielä eessä jotta oman nyytin syliin saisi)

Vierailija
34/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei oikeastaan kummempia kuulu. Eilen vielä jatkettiin petipuuhia ja jos vaikka tänäänkin vielä. Nyt on semmoinen olo et tärppi tänne ja heti. Jotenkin haluun luottaa tähän kevään taikavoimaan tärpin suhteen. Kuopus sai alkunsa keväällä ja samoin tää keskenmennyt raskaus. Miehen tyttö ex-liitosta oli myös saatettu alkuunsa keväällä. Itseasiassa laskettu aika kuopuksen kaa oli melkein sama. Miehen tyttö oli vaan syntynyt lasketunajan jälkeen. Eli taitaa näin keväällä miehen simpat olla parhaimmillaan. Keskenmeno ketuttaa sen verran, et tuntuu et haluu olla uudestaan vaan raskaana mahdollisimman nopeesti. Ihanat ilmat on tosiaan. Ollaan yritetty ulkoilla mahdollisimman paljon. Puistossakin on heti enemmän porukkaa kun ilmat lämpenee. Me asutaan myös omakotitalossa joten pihahommiakin riittää.

Mukavaa torstaipäivän jatkoa kaikille ja paljon plussasäteitä niitä tarvitseville!!!

Shannon

Vierailija
35/44 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovis oli kerran noin nopeesti keskenmenon jälkeen? On varmaan aika yksilöllistä. Vilijonkka ainakin tossa mainitsi, et ovis oli aikaisin keskenmenon jälkeen. Milloin sulla tuli sit täti ekan kerran? Oliko se niinkuin normaalistikin eli 2 viikkoa oviksesta vai myöhemmin? Tietäis edes vähän missä kohtaa vois alkaa piinailemaan.

Vierailija
36/44 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kesäinen olo :o) kp16, muistaakseni.. pitääkin taas tarkistaa missä mennään.

Plussausonnea kaikille piinailijoille, taisi olla muutama jotka kohta pääsevät testailemaan :o)

Shannon: koitin muistella sitä km:n jälkeistä kiertoa ja menkat taisivat alkaa paria päivää aiemmin. En nyt muista tarkkaan.. hitsi ei musta tainnut olla apua tähän sun onglemaan. No joka tapauksessa toivon kovasti, että teillä tärppäis heti :o)

Vaikka olo on positiivinen on silti jotenkin tän vauvakuumeen suhteen kovin pessimistinen ja lannistunut olo.. tajusin, että yritystä on takana 1,5 vuotta - kiertoina (18) se ei tunnu läheskään niin pitkältä kuin mitä vuosiksi muutettuna. On alkanut tuntua siltä, että heitän viltin kehään ja luovun koko vauvahaaveesta :o( ehkä järkevintä olisikin pitää vähän lomaa ja olen yrittänytkin olla laskematta päiviä ja palstataukoilen, muttei sekään näemmä auta. Ehkä pitäisi taas ottaa kumit käyttöön - sillä tavalla nämä kaksi aiempaakin on tehty - ehkäisemällä...

Jokatapauksessa aurinkoa ja iloa eloon kaikille vilttisläisille :o)

Vierailija
37/44 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin apatia alkaa olla takana, täällä taas kurkkimassa...Tasapainoa ja rauhaa en ole löytänyt ja tuskin täysin löydänkään, mutta nyt pystyn jo minuutteja välillä olemaan ajattelematta vauva-asiaa ja olen tosi tyytyväinen siitä.

Mun elämässä on tapahtunut niin paljon viimeisen vuoden aikana, että niittenkin asioitten sulattelemiseen menee vielä aikaa. Enkä usko, että raskaaksi tuleminen on mahdollista, jos en ole tasapainossa itseni kanssa. Myös miehellä on raskaita kokemuksia takanaan ja käsittääkseni raskautumiseen tarvitaan molempien osapuolien 100% henkinen kondis. Sitä pitää vielä jonkin aikaa rakentaa ja katsellaan sitten uudestaan. Ehkäisyä en tietenkään ota käyttöön, kun ei mulle pillerit sovi ja kaikki päivät ovat varmoja päiviä, niin mitä suotta! Vauva otetaan tietysti enemmän kuin kiitollisina vastaan, jos ihme pääsee tapahtumaan joskus. Meillä edelleen pupuillaan väh. jtp koko kierron ajan ja pienet luomumahdollisuudetkin ovat, niin who knows...

Jokatapauksessa sitteri ja vaunut saavat viikonloppuna uudet kodit ja minä varastoon lisää kaivattua tilaa. Vielä olisi turvakaukalo, cracon rattaat, sateenvarjorattaat, sänky, ammeen jalat, kaikenlaista vauvasälää ja älytön määrä vaatteita tarjolla!

Meillä tehtiin muuten erossa niin, että minä muutin pois rivaristamme ja nyt ei ole sitä pihaa, jonka laittaminen oli mulle parasta terapiaa. Parveke onneksi on ja viikonloppuna aionkin tehdä siitä kesäparatiisin.

Tämmöstä tällä kertaa. Jollekinhan se " viimeisen vilttiketjulaisen" osa lankeaa, eikä nyt tunnu yhtään pahalta, että se mahd. olen minä. Olen edelleen varma, että mun vuoro on joskus, mutta ei tänä vuonna. Vuosi tosiyrittämistä tulee täyteen vasta syksyllä ja se on (muistakaamme kaikki!) ihan normaali aika raskautumiseen ihan priimavehkeilläkin varustetulla pareilla. Tarkemmin ajateltuna lääkäri oli oikeassa sanoessaan mua hätäiseksi maaliskuussa.

Pitäkää muuten peukkuja, että pystyn kaverin (on muuten mua vuoden vanhempi...) lapsen ristiäisissä laulamaan " maan korvessa kulkevi..." , kun se laulu itkettää mua aina muutenkin saati sitten kun on pikkuisia paikalla...Kiitokset kaikille tsemppauksesta, on niin helpottavaa tietää, ettei ole yksin näitten asioitten kanssa. HALAUKSIA VIELÄ PLUSSANNEILLE JA TSEMPPIÄ JA JAKSAMISTA KAIKILLE!!

ps. haastelen muuten mielelläni myös avioerosta, lapsen vuorottelevasta asumisesta, monikulttuurisesta perheestä ja kaikesta maan ja taivaan välillä..joten kyselkää ihmeessä!

Vierailija
38/44 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen kuumeilu jatkuu, vaikka ovat laskussa noi arvot. Kävi mieles et ovatkohan sittenkään apuva??? No mulla on jo maanantain jälkitarkastus. Tuskin olen vielä silloinkaan ihan kunnossa. Saavat kyllä tarkkaan tutkia. Ihanat ilmat ja meikäläinen vaan makaa sängyn pohjalla kun ei mitään jaksa. Tosi kurjaa. Loppuis edes toi mahakipu jo. No onpahan tullut vidoita katottuu joka päivä. Ja mies on ihanasti hoitanu kodin ja muksun.

Kaikille piinailijoille tsemppiä! Ja Selmiina: Se laulu menee ihan hyvin!!!

Vierailija
39/44 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kotiuduttiin kuopuksen kaa lapsimessuilta. Oli ihan mukavaa. Tosin se pienten vauvojen ja isojen vatsojen näkeminen ahdisti aikalailla. Meilläkin muuten tulee jo heinäkuussa vuosi täyteen siitä kun vauvaa alettiin yrittämään. Ei ois kyllä uskonut et ois näin pitkä ja kivinen tie taivallettava vauvan eteen. Ja tietä edelleen kuljetaan. Saa nähdä mitä on vielä edessäpäin. No mutta nyt on ainakin ihanat ilmat.Pitää koittaa nauttia niistä. Niin ja kyllä mulla täytyi olla ovis silloin kun ihmettelin, et voiko tää olla sitä. Ne limat meinaan loppu heti sen jälkeen ja silloin oli mahanippailuja ja sit kun vielä ovistestikin näytti plussaa niin kai se täytyy uskoa. Nyt sit vaan piinailemaan et josko vaikka ois tärpännyt. Toivossa on hyvä elää...

Senniina: Miten usein sulla poika tapaa isäänsä? Meilläkin on meinaan tää uusperhekuvio.Meillä tytärpuoli tapaa äitiänsä joka toinen viikonloppu. Isommat pojat taas ei tapaa isäänsä juuri ollenkaan. Aiemmin kyllä tapasivat mutta nyt erinäisten kuvioiden kautta isä muutti ulkomaille ja tapaa poikia vain pari kertaa vuodessa. Joten meillä on tosiaan melkein aina kaikki lapset kotona ja vilskettä riittää. Poikien kannalta myös tosi kurjaa, koska haluaisivat nähdä isäänsä enemmän. Mutta minkäs voit. Meillä ei siis juuri vapaaviikonloppuja oo miehen kaa. Välillä saadaan kyllä isovanhemmat hoitamaan lapsia et päästään kahdestaankin jonnekin.

Ria: Harmi kun et oo vieläkään kunnossa. Toivottavasti paranet pian. Vaadi tosiaan kunnollista tutkimusta kun meet jälkitarkastukseen.

On tää palsta kyllä kumma kun toisaalta ahdistaa olla täällä, mut toisaalta on pakko tulla. Oon kyllä sen verran jo riippuvainen tästä.

Hyviä viikonloppuja kaikille! Koitetaan nauttia hyvistä ilmoista!!!

Shannon

Vierailija
40/44 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahistaa epätoivoon asti ja silti on kurkittava vähän väliä..

Meillä tehtiin pojan kanssa niin, että hän on kirjoilla isänsä luona meidän ent.yhteisessä kodissa. Poika vuorottelee luonamme n. 2 viikon jaksoja. Tähän mennessä se on sujunut hyvin. Asuntojemme välimatka on n.4 km, joten pystyn hyvin kuljettamaan poikaa eskariin ja ensi syksynä kouluun. Halusimme, että mahdollisimman moni asia pojan elämässä pysyy ennallaan (eskari, koulu, asunto) ja siksi teimme näin, vaikka se mulle on kauhea paikka ollutkin. Minä lähdin rivarista myös siksi, että mulla ei olisi ollut taloudellisia mahdollisuuksia ostaa sitä itselleni.

Toivottavasti tämä ihana sää jatkuu viikonlopuun ja sen yli! Koivut ovat poksahdelleet hiirenkorville näilläkin leveysasteilla. Pojan koivuallergialle se ei tiedä hyvää, mutta kesäntulolle kyllä! Viikonloppuja!!