Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että haluaa eron jos en laihdu. Olen aika epätoivoinen, voisitteko kertoa hyviä vinkkejä?

Vierailija
03.08.2018 |

Meillä on yhteisiä lapsia joten ero ei tule kyseeseen. Haluaisin hyviä vinkkejä painon hallintaan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun laihdut ja iho roikkuu, niin ei kelpaakaan ja jättää silti.

Vierailija
22/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liikkeelle, ja vähän sosiaalista elämää peliin! Kun löydät hyvän miehen kehen ihastut, ja vähän saa riiailla, niin alkaa paino putoomaan ihan itsestään, et huomaakaan! On se oma ukkokin tyytyväinen ainakin siihen asti, kun...

No lopputuloshan on sama, mutta ainakin hoikkana tyttönä sinkkuna heilut sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä jättäisin heti tuollaisen miehen. Toki silti yrittäisin laihtua jos kerran painoa olisi liikaa, mutta TUOLLAISELLA NYT VAIN EI UHKAILLA.

Entä jos sinä olisit hoikka ja miehesi lihava?

Totta kai voi. Erään normaalivartaloisen ystäväni vaimo lihoi raskauden aikan niin paljon, että maha roikkuuu reisien päällä. Tuollaisessa kunnossa olevan ihmisen kanssako sitä pitäsi viettää laatuaikaa makkarissa?

Sanoo kuka mitä vaan, niin ei se ole normaalia jos maha roikkuu reisien päällä. Mun frendillä on just kans tollanen vaimo. Eka oli urheiluhullu timmi. Sit naimisiin ja pari pentua ja kihloihin jääkaapin kanssa. Sitten se muija valittaa mun vaimolle, kun ei sen äijää kiinnosta enää petihommelit. Vaimo sano mulle ettei yhtään ihmettele ettei sitä kiinnosta.

Vierailija
24/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli mies joka piti tiukkaa kroppaa tärkeämpänä kuin lapsensa äitiä.

Sellaisen kanssa ei vaan voi tehdä mitään myönteistä elämänmuutosta: myönteiseen muutokseen tarvitsee voimia, ja tuollaisen arvostelijan kanssa ne voimat kuluvat silkkaan olemassaoloon.

Vierailija
25/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä jättäisin heti tuollaisen miehen. Toki silti yrittäisin laihtua jos kerran painoa olisi liikaa, mutta TUOLLAISELLA NYT VAIN EI UHKAILLA.

Totta kai voi. Erään normaalivartaloisen ystäväni vaimo lihoi raskauden aikan niin paljon, että maha roikkuuu reisien päällä. Tuollaisessa kunnossa olevan ihmisen kanssako sitä pitäsi viettää laatuaikaa makkarissa?

Sanoo kuka mitä vaan, niin ei se ole normaalia jos maha roikkuu reisien päällä. Mun frendillä on just kans tollanen vaimo. Eka oli urheiluhullu timmi. Sit naimisiin ja pari pentua ja kihloihin jääkaapin kanssa. Sitten se muija valittaa mun vaimolle, kun ei sen äijää kiinnosta enää petihommelit. Vaimo sano mulle ettei yhtään ihmettele ettei sitä kiinnosta.

No, mulla ei roiku maha reisien päällä ja silti mies lähti.

Olisi voinut varoittaa ennakolta niin olisin jättänyt lapsen tekemättä sen kanssa ja antanut ukollekin kenkää.

Vierailija
26/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies haikailee sitä naista joka sillä oli ennen lapsia, niin jutun juju on siinä että sitä naista ei saa takaisin enää koskaan.

Laihduta jos itseäsi huvittaa, mutta funtsaa nyt vähän itsekin että voiko tuollaisen miehen kanssa enää olla.

Vierailija
27/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täysi idiootti. Mut painon saa parhaiten putoamaan karppaamalla. 70% energiasta rasvasta esim. Voi ja kerma. Sit noin 500-600g vähähiilarisia kasviksia kuten kukkakaali, kesäkurpitsa, sipuli, paprika, pinaatti jne. Ja sit normimäärä proteiinia esim. Rasvaista lihaa. Kalorit vähän päälle kropan koomakulutuksen. Voi laskea netissä.

Vierailija
28/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosi levittelee sinulle asioita, joita hänelle on kerrottu? Järkyttävä juoruilija, etkä sinä ole sen parempi.

Vierailija
29/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteen alussa oli paremmassa kunnossa niin ihan ok, jos mies haluaa erota. Kaikki ei halua kumppanin valahtavan suhteessa. Mutta jos olet vasta synnyttänyt ja kyseessä on todellakin vain vähän raskauskiloja, niin silloin aika törkeää ja epäreilua mieheltä.

Vierailija
30/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lihavien onni etten ole diktaattori. Laittaisin jokaisen läskin pakolliselle laihdutuskuurille. Tosin porkkanat olisivat vapaapäiviä ja käteistä jos itse laihduttaa.

31/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun laihdutat. Oot miinus kaloreissa puoli vuotta ja tadaa.

Vierailija
32/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheiluhullut on herkkiä lihomaan. Treenatessa kun pitää syödä paljon. Sitten kun ei enää rehki niin paino nousee silmissä. Tuttu paisui vuodessa sellaiset 20 kg tai enemmän.

Vierailija
33/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Jos kuopus on vasta puolivuotias. Mies hoitaa lapset kun käyt treenaamassa.

Vierailija
34/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä vain haukkuvat miestäni mutta minusta asian voi ajatella niin,.että nyt hän antoi minulle aikaa laihduttaa eikä vain lähtenyt. Ja mitä tulee tuohon puolen vuoden raskauden jälkeiseen aikaan niin mies sanoi et on nähnyt naisia jotka on palautunut siinä aajassa. ap

Vierailija
35/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se mieskään tunnu paljon lapsista välittävän jos erolla uhkailee.

Sinuna eroaisin, tuo ei ole hyvä mies.

Vierailija
36/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täällä vain haukkuvat miestäni mutta minusta asian voi ajatella niin,.että nyt hän antoi minulle aikaa laihduttaa eikä vain lähtenyt. Ja mitä tulee tuohon puolen vuoden raskauden jälkeiseen aikaan niin mies sanoi et on nähnyt naisia jotka on palautunut siinä aajassa. ap

Onko sulla Tukholma-syndrooma vai oletko muuten vaan kynnysmatto? On siinä hyvä ja armelias mies kun ei vaan lähtenyt ja jättänyt puolivuotiasta vauvaansa vaan uhkaa tehdä sen vasta kohta?

Raskaudesta palautuminen on yksilöllistä. Sen sijaan tyhmyydestä ja huonosta liitosta palautumisen ennuste on melko lailla yksiselitteisen huono.

Vierailija
37/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n mielestä mies on sika, mutta mun mielestä reilua, että antaa toiselle mahdollisuuden muuttua. Itse olen saanut aina naiselta erokorttia ilman, että olen saanut mahdollisuutta korjata asioita. Tämä se vasta sikamaista onkin

Vierailija
38/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se henkisesti samalla aaltopituudella oleminen on parisuhteen onnistumisen perusjuttu.  Jos tämä on kohdallaan ja sitten jompi kumpi osapuoli alkaa esittää ulkonäkövaatimuksia sanktiolla, jotta se on ero jos et näytä miss Suomelta - niin se osoittaa ehdon esittäjältä  sitä, että tämä ei ole kasvanut henkisesti aikuiseksi.

Vertailun vuoksi:  tämä on sama kuin sanoisi, jotta jos et kustanna minulle niitä ihanuuksia, joita mieleni tekee, niin minä otan eron. Esim. tuo auto ei kelpaa ollenkaan.

Vierailija
39/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n mielestä mies on sika, mutta mun mielestä reilua, että antaa toiselle mahdollisuuden muuttua. Itse olen saanut aina naiselta erokorttia ilman, että olen saanut mahdollisuutta korjata asioita. Tämä se vasta sikamaista onkin

Uutinen: Myös naiset voivat kohdella miehiä huonosti, eikä sekään ole oikein. Siitä ei kuitenkaan seuraa, että miehetkin saavat kohdella naisia huonosti.

Kenenkään ei pitäisi kohdella kumppaniaan huonosti, harvalla vaan ihmissuhdetaidot ovat ainakaan nuorena kovin hyvät.

Vierailija
40/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteisiä lapsia joten ero ei tule kyseeseen. Haluaisin hyviä vinkkejä painon hallintaan.

Ei lapset eroa estä.

Mutta eroamalla laihtuisit varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi