Miksei mies tajua että pettämisen jälkeen...
Olisi suotavaa jos hän poistaisi tämän toisen naisen yhteystiedot ja lakkaisi seuraamasta häntä sosiaalisessa mediassa...koskien naisen firman ym sivut. Jos siis haluaa että oikeasti joku päivä voisin vielä antaa anteeksi ja luottaa. Kovasti yritämme korjata parisuhdetta, tämä asia kuitenkin hiertää kovasti. Mies sanoo että tämä nainen ei merkkaa mitään ja viestittely ym on loppunut jo aikoja sitten, mutta en kyllä tietenkään VII menneiden takia aivan unohtaa..Lisäksi tietenkin mietityttää, miksi mies haluaa vielä seurata naisen tekemisiä päivittäin kun tulee postauksia ja pitävät he yllä kaveruutta yllä Facebookissa.
Olenko aivan hölmö ja teenkö itsestäni naurettavaa idiootin jos annan miehelle mahdollisuuden ja yritän vielä elää hänen kanssaan vaikka hän ei halua poistaa naista kokonaan kaikista mahdollisista somekanavista? Vai pitääkö miehen vain tehdä valinta; joko minä tai tämän toisen naisen fb-kaveruus?
Mies väittää että haluaa olla vain minun kanssa eikä tarvitse pelätä mitään.
Kommentit (42)
Ota jotain hanaviiniä. Eiköhän se siitä.
Todellakin pitää tehdä valinta! Itse en kyllä pettäjän kanssa suhteeseen jäisi.
Laittaisin valitsemaan. Ja laitoinkin: mies valitsi toisen naisen ja meille tuli ero. Mutta parempi niin kuin että olisi jatkanut suhdetta mun selän takana.
"Ei merkinnyt mitään" tämäkään nainen, mutta kummasti mies vaihtoi lennossa häneen.
Vastasit jo omaan kysymykseesi. Se on joko tai. En sanoisi sinua naurettavaksi idiootiksi, mutta ehkä vähän hölmöksi. Jos hän ei suostu tuota valintaa tekemään, miksi hän ei pettäisi sinua uudestaan?
Niinpä, näin myös meillä. Mies petti hyvän ystävänsä ex puolison kanssa. Olivat muka hyviä ystäviä,,mutta minä en ainakaan yövy kenenkään miespuolisen hyvän ystävän luona tai tule sieltä kello 5 aamulla kotiin.
Noh kaikkien käänteiden jälkeen itse sain selville mitä oli tapahtunut. Olemme vielä yhdessä. Mies seuraa häntä sosiaalisessamediassa tykkäilee julkaisuista ym. Mies on myös niin urpo ettei ymmärrä, että tuo satuttaa minua. Mutta nyt en enää huomauta asiasta. Niin sanotusti kohti uusia tuulia :)
Jos mies tekisi kaikkensa, että saisi juttunne toimimaan, hän tekisi tuon somepoiston itsestään. Ei sinun tarvitse pyytää häntä tekemään mitään. Jos mies ei itse tajua tällaista asiaa, miksi sinun pitäisi käyttää energiaasi jatkuvaan pelkäämiseen uudesta kerrasta.
Unohda tuo suhde...
Ap jatkaa:
Olen pyytänyt miestä lopettamaan seuraamisen monta kertaa ja mies kyllä tietää että loukkaa minua. Hän ei pidä asiaa tärkeänä ja sanoo vain että unohdetaan.tämä toinen nainen. Röyhkeää on, ei asioita niin vain unohdeta varsinkin kun naisen naama pomppii somekanavilta miehen eteen päivästä toiseen eli ei hän ainakaan jollakin tasolla ole päässyt tästä ihastuksesta yli? Jossain vaiheessa mies jopa taisi jopa sanoa että kun kiellän ja määräilen niin asia ja nainen on hänen mielessään "kiellettynä hedelmänä" ja että minun kannattaisi ottaa vain rennommin.
Onko insinööri? Kuulostaa vanhan kunnon opistoinssin touhulta.
Nämä myyntityössä sosiopatioituneet epäihmiset roikottavat facessa kaikki hoitonsa maailman tappiin.
”Ihan normaalia!” Not.
Vierailija kirjoitti:
Onko insinööri? Kuulostaa vanhan kunnon opistoinssin touhulta.
Nämä myyntityössä sosiopatioituneet epäihmiset roikottavat facessa kaikki hoitonsa maailman tappiin.”Ihan normaalia!” Not.
Tämä. Tiedän tapauksen. Vaimo-parka.
No tuo toisen naisen deletoiminen somesta ja kaiken yhteydenpidon katkaiseminen nyt olisi aivan perusedellytys sille että hänelle voisi antaa mitään mahdollisuutta tekonsa jälkeen. Jos ei edes sitä väliltä tehdä... Tuntisin itteni aika narriksi tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin valitsemaan. Ja laitoinkin: mies valitsi toisen naisen ja meille tuli ero. Mutta parempi niin kuin että olisi jatkanut suhdetta mun selän takana.
"Ei merkinnyt mitään" tämäkään nainen, mutta kummasti mies vaihtoi lennossa häneen.
Piako se siellä?
Miehelläsi olisi kyllä monia hyviä syitä olla pitämättä yhteyttä tuohon naiseen ja vain huonoja syitä jatkaa yhteydenpitoa.
Vaikka uskoisitkin miestäsi, että "nainen ei merkitse mitään" niin voit hyvällä syyllä kysyä merkitseekö miehesi naiselle jotain? Miksi ylläpitää mitään mahdollisia toiveita, jos niitä ei kerran miehen mukaan ole?
Facebook-kaveruus kenen tahansa (tai vaikka exän) voi olla ihan harmitonta, mutta niin on humalajuominenkin silloin tällöin. Kaikille vain se humalajuominen ei sovi, jos se ei jääkään siihen yhteen iltaan, vähän sama tuon yhteyden ylläpidon kanssa.
Vielä vuosi sitten mulle oli ok, että miehellä oli fb-kavereinaan exät ja ihastuksen kohteet ja jopa kaksi joiden kanssa oli pussaillut selkäni takana. Mutta kun miehen kaksoiselämä paljastui, ymmärrän nyt tämän toisenkin näkökulman, että vähintäänkin petoskumppanit olisi pitänyt poistaa yhteyksistä, jos oman vaimon kanssa tosissaan olisi halunnut jatkaa.
Miehesi on täysin debiili - ja sinä et merkkaa hänelle mitään.
Nämä kuvatukset niin tiedetään. Olen todella pahoillani puolestasi.
Olin kerran toinen nainen, hieman vahingossa, kun uskoin, että ovat eroonneet vaimonsa kanssa. Paljastui, että mies vain pettikin vaimoaan.
No joka tapauksessa, mies ei poistanut yhteystietojani, ja aina kännissä soitteli ja vonkasi. Soitti jopa lomalta, jonka oli järjestänyt vaimolleen synttärilahjaksi. Kyllähän siinä aina taustalla on joku syy, miksi ei halua poistaa yhteystietoja. Pitää ehkä naista nyt varalla, jos teidän suhde kaatuukin. Tai sitten pettää edelleen, peittää vaan jälkensä paremmin.
Että ihan kielletty hedelmä :) just joo eli kun jää seuraavan kerran pettämisestä kiinni niin se onkin sinun ap vika...kun kehtasit kieltää ja vaatia jotain että luottamus palaisi ja suhde paranisi.
Eiköhän olisi nyt aika jatkaa matkaa kun mieshän pitää sinua ihan itsestäänselvyytenä.
Hän ei lopeta koskaan - kai tiedät sen? Jo nyt varalla on luultavasti muitakin, mutta ainakin niitä tulee jos ei ole jo. Miehesi itsetunto (se, jota ei ole) koostuu huomiosta, vaihtelevuudesta, mielistelystä ja jatkuvasta tarpeesta saavuttaa jotakin uutta. Hän ei narsismissaan edes ymmärrä loukkaavansa sinua, koka ”pano” ei luultavasti todellakaan merkkaa enää mitään (tällä hetkellä) - mutta et merkkaa sinäkään. Hänellä on pysyvän ytimen sijaan musta aukko sisällään, rakkaudeton ei-mikään.
Jätä se, hanki itelles kivoja vaatteita, laittaudut oikein nätiks, isket komean miljonäärin ja postaat kaikkialle kuvia teistä uima-altaan reunalla punaviinilasi kädessä tai vuoden kuudennella ulkomaanmatkalla Dubain hienoimmassa hotellissa. Yksinkertaista.
No en minä kyllä ainakaan luottaisi enää. Tuohan on todella röyhkeää, ja kertoo siitä, ettei mies oikeasti kunnioita sinun tunteitasi edes sen vertaa, että viestittelisi sen muijansa kanssa salassa. Anteeksi, mutta minä en usko tuollaiseen "ei meillä enää mitään ole ja haluan olla vain sinun kanssasi" jargoniin pätkääkään. Ikäviä kokemuksia on sen verran, että luottamus on mennyt aika totaalisesti.