Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työn ja tuskan takana juoda edes litran verran päivässä

Vierailija
03.08.2018 |

Vettä siis😁

Ei vaan janota ja jotenkin öklöttää ja velloo se vesi mahassa. Ja tottapuhuen en huomaa voinnissa eroa kun olen juonut reilusti vs juonut tavanomaisen määrän, eli pari kolme lasillista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pelkkä vesi on paitsi öllöttävää, menee myös joka kerta henkeen parin kulauksen jälkeen. Ei vain jotenkin kurkku tunnista sitä. Jotain vissyä pystyis juomaan paremmin. Tai mitä tahansa, jossa jotain eroa veteen. Mutta vissy vie hampaat ja muu lihottaa?

"Joka kerta henkeen" mitä helvettiä? :'D etkö osaa perusihmisen toimintoja kuten normaalia juomista? Osaatko edes hengittää?

Vierailija
22/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tarvi kerralla juoda litras, voi hyvänen aika. Juot vähän pitkin päivää. Kyllä etenkin kuumalla pitää juoda, vaikka ei olisi jano.

Siis viittasin tuolla litralla tuohon kun pari on kommentoinut liikunnan jälkeen veden maistuvan, että en pysty silloinkaan juomaan isoja määriä. Jano tyydyttyy lasillisella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Töissä (8h) on mukana 0,5l pullo, enkä aina saa sitä kokonaan juotua. En vain pysty juomaan kuin muutaman kulauksen kerrallaan, koska tuntuu ettei nielu vain vedä enempää.

Urheilulla tai hikoilulla ei ole mitään vaikutusta, se on aina vaan se pari kulausta mitä saa alas.

Vierailija
24/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tee mitään raskasta. Itsellä hulahti eilen 1,5L pullo vissyä parissa tunnissa kun oli muuttokeikka.

Mä en juo todellakaan edes litraa päivässä. Silti mun päivään saattaa sisältyä marjassa oloa, treenejä, pihan kitkemistä, risujen raivaamista metsiköstä, siivousta yms normaalin työn lisäksi. Mulla ei tuolla treeneissä ole edes vesipulloa mukana, kotiin tultua juon vajaan lasillisen vettä. Hyvin riittää. Turhasta lipittämisestä tulee vain ällö olo ja vatsa "lotkuu" ikävästi. Testien mukaan mun elimistöni nestetasapaino on täydellisen hyvä, pissakin väritöntä kuten kuuluukin.

Vierailija
25/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päiväsuositus on pari litraa ja helteellä enemmän, ei sitä vesimäärää tietenkään kerralla vedetä. Ei keho edes pysty hyödyntämään sellaisia vesimääriä jos yhtäkkiä hulauttaa litran vatsalaukkuun. Desi kerrallaan pitkin päivää riittää varmasti ja kyllä sun keho ilmoittaa esim päänsäryllä tai heikolla ololla kun on juonut liian vähän.

Niinpä. Kun sitä päänsärkyä tai heikkoa oloa ei tule niin ei tarvitse juoda ylenmäärin. Oikein kuumina päivinä laitan suolaa veteen (1,5dl) ja juon sen. Elimistö tykkää.

Edes silloin kun rakensimme näitä omia talojamme en juonut edes litraa päivässä. Ja oli kuitenkin rankkaa fyysistä työtä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme