Nuoriso nauraa aina keski-ikäisten musiikkimaulle
Paula koivuniemi ja Jari Sillanpää on nyt keski-ikäisten musiikkia, tulevaisuudessa nuoret nauraa sille kun "mummot ja papat" kuuntelee Sannia ja Antti Tuiskua.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naura. Ei nykyään naureta kategorisesti juuri millekään, sillä nuoretkin ovat valveutuneempia ja kokeneempia. Ennen oli toisin, kun elämä ja havaintopiiri rajoittui omaan välittömään läheisyyteen ja Rhodoksen matkalle. Joku yksittäinen umpijuntiksi kasvatettu ja kasvanut voi tehdä poikkeuksen.
Ja kuuntelevat JVG:tä ja Keekkiä. Surkeinta "musiikkia" ikinä
Anteeksi mutta eikö JVG:tä ja Cheekiä kuuntele kolme- ja nelikymppiset...
I need metal in my life just like an eagle needs to fly.
Heavy metal rules!
En kyllä kuuntele noita ja kai ole lähes viiskympoisenä keski-iässä. Eiköhän Jarin fanit ole lähempänä 70.
Kai sitä on tullut vanhaksi kun nykymusiikkia kuuntelee, niin se kuulostaa ihan järkyttävältä p*skalta.
Boomerit kuuntelee myös JVG:tä ja ei ymmärrä mitä Gucciin ja tarun hohtoiseen tarkoittaa😂
Olen 63 ja kuuntelen mirellaa ,rihannaa,weekendiä,deep purplea,iisac eliottia, elvistä,disco musiikkia ja yleensäkkin musiikkia joka saa hyvälle tuulelle.Olen aika kaikki ruokainen musiikin suhteen vaikka olenkin boomeri.
Hyvä nosto vanhasta ketjusta, joka ei ole juuri aikoinaan saanut kommentteja.
Mun lapset on oppineet lapsuudessaan/nuoruudessaan, että musiikin suhteen voi olla yhtä monipuolinen makumaailmaan kuin ruoankin kanssa. Me luukutetaan edelleen mielellään yhdessä musaa laidasta laitaan - tai no, ei meillä kyllä koskaan sillanpäät sun muut soi, ja harvemmin klassinen, mutta noin ylipäätään Baddingistä Eminemiin ja Nurmiosta Rammsteiniin, Aviciistä Beach Boysiin, Midnight Oilista Mike Oldfieldiin...
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä on tullut vanhaksi kun nykymusiikkia kuuntelee, niin se kuulostaa ihan järkyttävältä p*skalta.
No kyllä, koneäänen päälle hönkivät "muusikot" ei osaa välttämättä edes soittaa mitään instrumenttia. Toista oli ennen kun taitavaa esim kitaristia arvostettiin. Oli isoja orkestraatioita, soitettiin oikeita soittimia. Toki tekniikka on auttanut paljon kokonaisuuden kannalta, mutta luovuus on hautaantunut algoritmien alle. Se kyynisyys kuuluu eikä kiinnosta. Onneksi youtuben runsaudensarvesta löytyy valinnanvaraa.
kissoilla on ihan enstex paras musiikkimau.
Niinhän se on aina ollut ja tulee olemaan. Joskaan en usko, että edes vuonna 2018 Sillanpää tai Koivuniemi olisi olleet kovinkaan yleisesti keski-ikäisten musiikkia, mutta kyllähän nuoremmassakin polvessa aina jotkut kuuntelevat Suomi-iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit kuuntelee myös JVG:tä ja ei ymmärrä mitä Gucciin ja tarun hohtoiseen tarkoittaa😂
75-80 vuotiaat? Ei tuossa iässä tarvitse kaikkea ymmärtääkään.
No mitä se Gucciin ja tarunhohtoiseen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Paula Koivuniemi oli keski-ikäisten musiikkia jo 80-luvulla, ja Siltsu 90-luvulla.
Jep. Ne oli keski-ikäisille suunnattuja jo meidän nykyisten keski-ikäisten ja keski-ikäistyvien mielestä. Keski-ikä 35-55 tai 40-60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula koivuniemi ja Jari Sillanpää on nyt keski-ikäisten musiikkia, tulevaisuudessa nuoret nauraa sille kun "mummot ja papat" kuuntelee Sannia ja Antti Tuiskua.
Ei todellakaan ole! Keski-ikäiset kuuntelee oman nuoruutensa musiikkia, eli mun tapauksessa punkkia, Lou Reediä, Patti Smithiä, Nick Cavea ja muita vanhoja pieruja. Ei se oma maku muutu iskelmän suuntaan vaikka kuinka keski-ikäistyisi.
No jaa. Kyllä se musiikkimakukin saattaa iän myötä jollain tapaa muuttua, ainakin laajempaan suuntaan on itsellä mennyt iän karttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole paljoa varaa nauraa: nykynuoriso leikkii jotain gangsterine.ekeri-wannabeta ja kuuntelee Cheekiä ja JVG:tä - voi elämä mitä paskaa.
Nuoko ovat parhaat esimerkkisi gangstarapista? :D
Se musiikki mitä nuoret kuuntelee ei ole edes musiikkia vaan epämääräisiä ääniraitoja toisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen ajattelet olevan keski-iässä?
40-50 vuotiaiden.
Mä olen keski-ikäinen ja oma musiikkimaku esim. Travis Scott, Kanye West, Bad Bunny, Daft Punk, Swedish House Mafia
Minä taas nauran näille nykyajan lökäpöksyille, jotka lausuu runoja rumpukoneen säestyksellä.
T. Proge/jazzukko 52v